افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

زیباترین گیاهان آپارتمانی/ اگر فقط یکی از اینها را دارید باید یک مدال فانتزی به خود بدهید

  • کد خبر : 194108
زیباترین گیاهان آپارتمانی/ اگر فقط یکی از اینها را دارید باید یک مدال فانتزی به خود بدهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه دکوراسیون ها مدرن تر شده اند و خبری از تجمل مصنوعی در آنها نیست، یعنی دیگر مجسمه اسب طلایی را در خانه خود نخواهید دید و ممکن است گیاهی را ببینید که زیباترین شکل ممکن است. . جذاب است و احتمالاً می دانید که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه دکوراسیون ها مدرن تر شده اند و خبری از تجمل مصنوعی در آنها نیست، یعنی دیگر مجسمه اسب طلایی را در خانه خود نخواهید دید و ممکن است گیاهی را ببینید که زیباترین شکل ممکن است. . جذاب است و احتمالاً می دانید که دکوراسیون مدرن برای گل و گیاه بسیار مهم است و این زیبایی ها جایگاه مهمی دارند و به همین دلیل است که باید نحوه چیدمان گیاهان داخل خانه را بدانید زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد. انواع آنها و باید بدانید کدام گل برای هر اتاق در خانه مناسب است.

به عنوان مثال گیاهان آپارتمانی مخصوص کابینت را بشناسید و آنها را در جای مناسب قرار دهید، مانند ساکولنت هایی که می توانند به جای عناصر تزئینی اضافی بر روی کابینت آشپزخانه شما بدرخشند و فضا را بی نهایت زیبا و شکیل جلوه دهند یا گیاهانی که مناسب هستند. برای حمام، اما نمی توانید آنها را در اتاق نشیمن قرار دهید زیرا این گیاهان به رطوبت زیادی نیاز دارند و ممکن است نتوانید رطوبت مورد نیاز آنها را در اتاق نشیمن تامین کنید، بنابراین می توان گفت. که هر گلدانی جایی دارد و هر گلی جایی. حال از این موضوع بگذریم و به موضوع مقاله امروزی برسیم که تعدادی از زیباترین گیاهان داخل خانه را معرفی می کند که حتما باید داشته باشید تا زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون خود بیافزایید، پس با ما همراه باشید.

اسپاتی فیلوم یکی از زیباترین گیاهان سرپوشیده است.

شک نکنید اولین گیاه لیست امروزی را بیشتر اوقات در خانه های مجلل با تزئینات مجلل خواهید دید، یعنی همان اسپاتی فیلوم زیبا و منحصربفرد که حتی با دیدن عکسش عاشقتان می شود، حتی اگر ببینید. از نزدیک . . . کافی است به این زیبایی دقت کنید تا متوجه صحبت هایمان شوید چرا که Spotty phyllum با گل های سفید خاصش در کنار انحنای زیبای برگ های براق و سبزش می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود کند.

این گیاه بومی مناطق گرمسیری است و نور خورشید فیلتر شده را ترجیح می دهد و باید آن را در محیط گرم نگهداری کنید و رطوبت کافی برای آن فراهم کنید. اگر از این گیاه به خوبی مراقبت کنید می توانید گل های خارق العاده آن را در پایان تابستان ببینید که چند هفته طول می کشد، اما اشتباه نکنید که با از بین رفتن گل ها زیبایی خود را از دست می دهد، زیرا این گیاه گل و برگ ندارد. . حتی زیباست

زیباترین گیاهان داخلی

بگونیای گلدار یکی از زیباترین گیاهان سرپوشیده است.

می توانید بگونیای گلدار را یکی از بهترین گیاهان سرپوشیده بدانید، زیرا اگر آن را دیده باشید متوجه خاص بودن آن می شوید، این گیاه برای فضاهای بیرونی نیز گیاهی زیبا به حساب می آید، یعنی می توانید آن را در باغ . یا در بالکن آن را هم نگه دارید اما یک لحظه فکر نکنید که برای بیرون از منزل مناسب تر است زیرا این گیاه تمام خصوصیاتی را که یک گیاه آپارتمانی نیاز دارد را دارد.

زیرا بگونیای گلدار و زیبا گیاهی فوق العاده مقاوم و بی تکلف است زیرا زمان گلدهی آن نسبت به بسیاری از گیاهان دیگر بیشتر است. فقط کافی است یک گلدان از این گل که بسیار مقرون به صرفه است داشته باشید تا گل های منحصر به فرد آن را با رنگ های بسیار متنوع ببینید.

زیباترین گیاهان داخلی

گلوکسینیا یکی از زیباترین گیاهان سرپوشیده است.

گلوکسینیا از خانواده بنفشه های آفریقایی است که با وجود گلبرگ های زیبا و ظریفش، در کنار برگ های سبز پررنگش مانند یک نقاشی زنده به نظر می رسد. بسیاری از فرش فروشی ها این گیاه زیبا را در فصل زمستان به فروش می رسانند. گلوکسینیا نور روشن و فیلتر شده خورشید را دوست دارد و از خاک تقریبا مرطوب لذت می برد، اما اجازه دهید بگوییم که مانند گربه هایی که از آب متنفرند، از خیس شدن برگ هایش متنفر است، بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید یک پارچه خشک است تا آن را پاک کنید.

این زیبایی به مدت دو ماه شکوفا می شود و در این مدت می توانید از زیبایی آن لذت ببرید، اما شکوفه دادن دوباره آن دشوار است!

زیباترین گیاهان داخلی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.