افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

زیباترین گل های آپارتمانی ایران از نظر افراد/ افراد خوش سلیقه

  • کد خبر : 184789
زیباترین گل های آپارتمانی ایران از نظر افراد/ افراد خوش سلیقه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- داشتن گل و گیاه در این روزها می تواند به شدت بر روحیه شما تأثیر بگذارد چرا که بالاخره زمستان از راه رسید و درختان کوچه و خیابان شاخ و برگ می ریزند و با اندام نحیفشان به خواب می روند تا بهار بیاید و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- داشتن گل و گیاه در این روزها می تواند به شدت بر روحیه شما تأثیر بگذارد چرا که بالاخره زمستان از راه رسید و درختان کوچه و خیابان شاخ و برگ می ریزند و با اندام نحیفشان به خواب می روند تا بهار بیاید و آرزوی زندگی دوباره. خوب است برای این مواقع یک یا دو گل در خون داشته باشید، تا هنگام نگاه کردن، حالمان عوض شود، بو می دهند، زیرا در گرما عطر بیشتری متصاعد می کنند، مناسب بهار و تابستان هستند و گل های مقاوم در برابر سرد آنها غذای پاییز و زمستان هستند.

با این حساب می توانید با خیال راحت در هر زمانی از سال به سراغ آن ها بروید، اما در این بین گیاهان همیشه بی ضرر نیستند و با وجود لطافتی که دارند می توانند به شما آسیب برسانند، مانند گیاهان آپارتمانی آلرژی زا که در صورت عدم دادن آنها باید از مصرف آنها پرهیز کرد. شرایط یا خیلی مواظب باشید یه وقت مشکلی پیش نیاد که اگه فلفل رو ریز نبینی بهت دروغ نگن بشکن ببین تند هست! حال به سراغ موضوع مقاله امروز می رویم که معرفی زیباترین گل های آپارتمانی ایران است، پس با ما همراه باشید.

اگزالیس یکی از زیباترین گل های آپارتمانی ایران است.

اگزالیس نام عجیبی دارد و نام عجیب تری دارد شبدر کاذب که امروزه به یکی از محبوب ترین گیاهان سرپوشیده تبدیل شده است که در خانه هرکسی پیدا می شود و نظر همه را به خود جلب می کند و طیف رنگی آن از بنفش تا بنفش است. زرشکی وجود دارد و تغییر می کند که می تواند شما را با زیبایی فوق العاده اش شگفت زده کند. اگر آن را در گلدانی با رنگ روشن نگهداری کنید، به جذابیت آن بسیار بیشتر خواهید افزود. در مورد شرایط نگهداری از این گیاه باید بگوییم که اگزالیس به چند ساعت تابش مستقیم نور خورشید نیاز دارد، بنابراین باید مکانی روشن و آفتابگیر در خانه خود برای آن در نظر بگیرید.

نکته ای که در مورد این گیاه باید به آن توجه کنید این است که اگزالیس برای حیوانات خانگی مناسب نیست، یعنی در صورت جویدن باعث مسمومیت می شود، بنابراین باید آن را در جایی دور از دسترس آنها قرار دهید.

زیباترین گل های آپارتمانی در ایران.

پول چینی یکی از زیباترین گل های آپارتمانی ایران است

یکی دیگر از گیاهان آپارتمانی محبوب و معروف در ایران که می تواند خانه شما را شیک و زیبا جلوه دهد، گل چینی است که نام خود را از برگ های گرد و سکه ای شکلی که روی ساقه های مستقیم ظاهر می شود، گرفته است. می توانید این گیاه زیبا را در گلدان های کوتاه بکارید تا زیباتر از همیشه به نظر برسد. در مورد شرایط نگهداری آن باید بگوییم که در برابر کم آبی مقاوم است و هفته ای یک بار آبیاری آن کافی است البته این بستگی به دمای منزل شما دارد. پول چینی نیازی به نور مستقیم آفتاب ندارد و در صورتی که فضا روشن باشد و بتواند در چنین محیطی سریع و پرانرژی رشد کند و دکوراسیون را کاملا تغییر و دگرگون کند کافی است.

زیباترین گل های آپارتمانی در ایران.

برگ تاک یکی از زیباترین گل های آپارتمانی ایران است

حتما در سال های اخیر تصویر یک گیاه با برگ های پهن و بزرگ را در بسیاری از جاها دیده اید، از تخت و روبالشی گرفته تا پیش بند، پیش بند، لباس، دفترچه یادداشت و …. خب این یک گیاه برگ انگور است که تبلیغات گسترده ای که برایش در فضای مجازی انجام شد می توانست از او یک سلبریتی گل بسازد و اگر می توانست برای خودش یک صفحه اینستاگرام درست کند حتما تا الان درآمد میلیونی داشت! پیروان!

برگ انگور بومی مناطق گرمسیری است و با قرار گرفتن در هر فضایی می تواند در کنار برگ های چشمگیر خود فضا را به یک اثر هنری و نقاشی تبدیل کند زیرا در این سال ها در بین ایرانیان بسیار معروف و محبوب شده است. شما هنوز این گیاه را در خانه ندارید، پیشنهاد می کنیم آن را بخرید، زیرا دکوراسیون شما به وسیله ای گران قیمت نیاز ندارد، ارزش به رخ کشیدن یک برگ انجیر مجلل را دارد.

زیباترین گل های آپارتمانی در ایران.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.