افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

زیباترین و شیک ترین بازیگر زن تلویزیون / ماجرای نامزدی مخفیانه سارا منجزی با محمد علیزاده + بیوگرافی و عکس های جذاب

  • کد خبر : 367865
زیباترین و شیک ترین بازیگر زن تلویزیون / ماجرای نامزدی مخفیانه سارا منجزی با محمد علیزاده + بیوگرافی و عکس های جذاب

سارا منجزی پور در 16 دی ماه 1361 در شوشتر اهواز به دنیا آمد. این بازیگر سینما و تلویزیون دارای مدرک معماری است و اولین بار در ۲۸ سالگی مقابل دوربین رفت. او مدتی در بخش مدلینگ کار کرده و به طراحی لباس نیز مشغول است. ازدواج سارا منجزی پور با محمد علیزاده محمد علیزاده […]

سارا منجزی پور در 16 دی ماه 1361 در شوشتر اهواز به دنیا آمد. این بازیگر سینما و تلویزیون دارای مدرک معماری است و اولین بار در ۲۸ سالگی مقابل دوربین رفت. او مدتی در بخش مدلینگ کار کرده و به طراحی لباس نیز مشغول است.

ازدواج سارا منجزی پور با محمد علیزاده

محمد علیزاده این خواننده، ترانه سرا و آهنگساز مراسم ازدواج خود را در سالن محل برگزاری مراسم عقد محمدرضا گلزار برگزار کرد. جشن گرفت

به گفته بسیاری از کاربران و شواهدی که وجود دارد همسر محمد علیزاده سارا منجزی پور معرفی می شود اما عکس های دو نفره این زوج هنوز منتشر نشده است. به گفته خیلی ها این زوج مثل سحر دولتشاهی و همایون شجریان مدت هاست که با هم رابطه پنهانی دارند.

تولد محمد علیزاده مبارک

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی در کربلا

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده در 2 دی ماه 1360 در کرج به دنیا آمد. وی در حال حاضر ساکن تهران است. علیزاده اولین آهنگ خود را در ۲۴ سالگی اجرا کرد. محمد علیزاده دارای مدرک مهندسی کشاورزی است. اما علاقه زیاد او به موسیقی باعث شد تا به کار موسیقی بپردازد و اولین آلبوم رسمی خود را در سال 1386 به نام همخونه منتشر کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و توانسته سه سال متوالی رتبه اول قرائت قرآن را کسب کند.

محمد علیزاده در 2 دی ماه 1360 در کرج به دنیا آمد. وی در حال حاضر ساکن تهران است. او در خانواده‌ای بسیار فرهنگی و علمی بزرگ شد، پدرش معلم بود و در خانواده‌ای سنتی بزرگ شد که آن را بزرگترین افتخار خود می‌داند. او یک خواهر دارد و می گوید از 4 سالگی خوانندگی را شروع کرده است.

سارا منجزی پور

سارا منجزی پور

سارا منجزی پور برای آموزش بازیگری دوره بازیگری و بیان را زیر نظر محمدرضا شریفی نیا گذراند که در سال 1388 او را با فیلم خنده در باران آشنا کرد و در آن به ایفای نقش پرداخت.

سارا منجزی علاوه بر طراحی لباس و بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته است. او ابتدا مدل آرایش بود و حالا با یک برند خارجی به نام الیسا کار می کند. این بازیگر مشهور به TRX (تمرین عضلات)، تنیس و شنا علاقه دارد. سارا منجزی با اینکه عاشق شده است اما همچنان مجرد و مجرد است.

سارا منجزی پور

سارا منجزی پور

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.