افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

زیباترین و بامزه ترین سه قلوهای ایران / انفجار اینستاگرام + فیلم و گفتگوی اختصاصی

  • کد خبر : 122879
زیباترین و بامزه ترین سه قلوهای ایران / انفجار اینستاگرام + فیلم و گفتگوی اختصاصی

به گزارش رکنا، در اینستاگرام چندین صفحه با محتوای متفاوت در معرض دید عموم قرار می گیرد که یکی از این صفحات سرگرم کننده که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته، صفحه ای با آدرس 3gholoha99 است که همانطور که از نامش پیداست حاوی فیلم های مرتبط است. به شوخی و زندگی روزمره سه […]

به گزارش رکنا، در اینستاگرام چندین صفحه با محتوای متفاوت در معرض دید عموم قرار می گیرد که یکی از این صفحات سرگرم کننده که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته، صفحه ای با آدرس 3gholoha99 است که همانطور که از نامش پیداست حاوی فیلم های مرتبط است. به شوخی و زندگی روزمره سه قلوها دختر ایرانی مقیم قم را مشاهده می کنید که برای لحظه ای از افکار منفی و دغدغه های روزمره دور می شود. به همین منظور ابتدا با آقای همتی پدر این سه قلوهای نازنین و سپس با همسر ایشان خانم پناهی گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

آقای همتی کمی از خودتان بگویید و چند سال دارید، شغلتان چیست و در چه سنی پدر شدید.

من محمدجواد همتی متولد 1369 قم هستم. کار من رایگان است در 25 سالگی با همسرم سپیده پناهی که در آن زمان 19 سال داشت ازدواج کردم. 29 ساله بودم که پدر شدم.

وقتی برای اولین بار و در عین حال برای بار سوم پدر شدی، بگو چه احساسی داشتی.

راستش پایان سال 2018 و آغاز کرونا بود. در ماشین نشسته بودم که ناگهان همسرم به من گفت 2 نرخ سونوگرافی ما باید بیشتر بدهیم. من سه قلو باردارم! اول تعجب کردم و گفتم شوخی نکن! اما وقتی دیدم او این حرف را می زند، مثل این بود که آب سردی روی سرم ریخته شد و خیلی شوکه شدیم. اصلا نمی توانم حس آن لحظه را توصیف کنم. واقعا استرس داشتم

دعوای سه قلو با پدرشان

آیا به همسرتان در مراقبت از فرزندان کمک می کنید؟

تا 6 ماهگی بچه ها اصلا نمی توانستم سر کار بروم و در خانه بودم و به همسرم کمک می کردم اما بعد از رفتن به سر کار متاسفانه کمکم در نگهداری از سه قلوها کم شد اما وقتی به خانه برگشتم سعی کن در کار باشم، مسئولیت ها را بر عهده بگیرم و به همسرم کمک کنم. البته به جرات می توانم بگویم 90 درصد کار بچه ها را همسرم انجام می دهد.

اسم این سه قلوها چیه؟ آیا آنها یکسان هستند؟ لطفا تاریخ دقیق تولد خود را ذکر کنید.

در تاریخ 12 مهر 1398 خداوند این سه قلوهای عزیز را به ما داد و جالب اینکه من نیز مانند پدرشان متولد 12 تیر 1398 هستم و دقیقاً 30 سال اختلاف سنی دارم. قل اول هدیدا، قل دوم هلنا و قل سوم همتا نام دارد. آنها یکسان یا مشابه نیستند. البته از نظر بعضی از دوستان خیلی شبیه هم هستند اما از روز اولی که آنها را در بیمارستان دیدم چهره آنها با من فرق داشت و به خوبی آنها را تشخیص دادم.

آیا برای تامین هزینه های 3 فرزندتان از دولت حمایت مالی دریافت کردید؟

سران بیت در این زمینه به ما کمک مالی کردند، اما دولت این کار را نکرد. دولت طرحی را طراحی کرده است که در آن والدین چند قلوهای متولد شده بعد از ۱۴۰۰ زمین دریافت می کنند یا می توانند در قرعه کشی ثبت نام خودرو شرکت کنند.

خب حالا بیایید کمی با مادر پرتلاش این سه قلوهای عزیز صحبت کنیم. خانم پناهی عزیز چطور با همسرتان آشنا شدید؟

حتی به روشی کاملا سنتی از مادرش خواستگاری کردند. البته ما از فامیل های دور هستیم.

برای نگهداری از 3 فرزند، کار را با همسرتان تقسیم کرده اید؟

بله، خدا را شکر همسرم از بدو تولدم. دختر هایمن کمک بزرگی بود و البته تا جایی که می تواند کمک می کند.

آن لحظه ای که در سونوگرافی شما از 3 کودک مشخص شد باردار هستی، چه حسی داشتی؟

راستش اصلا باورم نمیشد و فقط به دکترم میگفتم میشه یه بار دیگه سونوگرافی رو چک کنی؟ و من می توانستم پاسخی را بشنوم که خانم! برای 2 سونوگرافی دیگر باید هزینه کنید. زیرا هر کودک یک سونوگرافی جداگانه در نظر گرفته می شود.

از سختی ها و لذت های تربیت همزمان 3 فرزند بگویید.

از سختی هایی که با داشتن سه فرزند پیش می آید، هر چه می گویید، واقعاً کم است و می توان گفت که هیچ وقت برای خود آزادی ندارید. از لحظه ای که صبح از خواب بیدار می شوید باید تا آخر شب بایستید و هر روز خسته باشید. اینجا همسر خانم پناهی هم وارد بحث می شود و می گوید: ما شب ها خوشحالیم چون خدا را شکر امروز با بچه ها تمام شده و می توانیم چند ساعتی بخوابیم و استراحت کنیم.

مادر سه قلوها ادامه می دهد که داشتن سه قلو شیرینی های زیادی دارد، مثلاً وقتی یک لقمه غذا می خورید مثل این است که زندگی جدیدی دریافت کرده اید و تازه اولین روز است که مادر شده اید. واقعاً خاص و زیباست وقتی بچه ها مرا می بوسند، بغلم می کنند و زبان شیرینشان را نشان می دهند.

خانواده ای سه قلو

در اینستاگرام صفحه ای به نام سه قلو ایجاد کرده اید که در آن زندگی روزمره و بیشتر زندگی سه قلوها را به اشتراک می گذارید. هدف شما از ایجاد این صفحه چه بود و چه چیزی را می خواهید به مردم و مخاطبان خود نشان دهید؟

در ابتدا این صفحه اینستاگرام را ایجاد کردیم تا عکس های بچه هایمان برایمان به یادگار بماند تا اینکه یکی دو تا از عکس های آنها در فضای مجازی پخش شد و دیدم مردم واقعاً آن را دوست دارند و خیلی از من پرسیدند و از من پرسیدند. این کمک می کند که ما یک فرزند داشته باشیم و او در حال رشد است، این به ما بستگی دارد که این کار را انجام دهیم. چگونه می توانید زندگی با 3 فرزند را مدیریت کنید؟ یا مثلا از شیرخشک و پوشک و خیلی چیزهای دیگر پرسیدند. این باعث شد من از آنها انرژی زیادی بگیرم و احساسی که به آنها دادم و احساسی که از آنها دریافت کردم روی روحیه من تأثیر مثبت داشت و بسیار پرانرژی شدم. خدا را شکر ناگهان به خودم آمدم و دیدم صفحه اینستاگرام سه قلوها 500 هزار فالوور دارد.

سه قلوها

آقای همتی! به عنوان والدین سه قلو، از بحث دوری نکنید. آیا خانواده هایتان به شما و همسرتان کمک می کنند تا از این 3 دختر زیبا مراقبت کنید؟

تا 8 ماهگی بچه ها واقعا خانواده ها به من و همسرم کمک زیادی می کردند تا اینکه بعد از 8 ماهگی سه قلوها من و همسرم به خانه خودمان آمدیم. الان هم از کمک به ما دریغ نمی کنند و از حمایت همیشگی خانواده و همسرم تشکر می کنم.

برای 3 دختر خود در آینده چه می خواهید؟

برایشان آرزوی موفقیت و شادکامی داریم و زندگی شادی را تجربه کنند. آنها می توانند دختران مفیدی برای کشور ما باشند و به علایق خود برسند.

سه قلو قمی

اگر مزخرفات این کوچولوها شما را آزار دهد یا سختی تربیت همزمان 3 فرزند، چه واکنشی نشان خواهید داد؟

گاهی که بچه ها دعوا می کنند و همدیگر را می زنند، من و همسرم توافق کرده ایم که اگر یکی از ما صدایش را بلند کرد تا بچه ها را دعوا کند، طرف مقابل به او یادآوری کند که نترسد و آرام شود. بیایید به هم بگوییم که این مشکلات طبیعی است و عیبی ندارد و ما با پرورش هدا و هلنا و همتا این مشکل را به منصه ظهور رسانده ایم.

اگر حرف ناگفته ای دارید لطفا بگویید.

آقای همتی در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا گفت که می خواهم از این بستر استفاده کنم و از همسرم که مثل یک فرشته برای بچه ها کار می کند تشکر کنم. خدا همیشه شما را حفظ کند و به جرأت می گویم که حتی یک روز هم نمی توانم به تنهایی از بچه ها مراقبت کنم. دست همسرم را می بوسم.

از خانواده همتی که در اختیار رکنا قرار دادند و به سوالات ما پاسخ دادند تشکر می کنیم. برای والدین سه قلوها و همچنین 3 دختر نازنینشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

سه قلوهای ایرانی

خواندن اشعار سه قلوها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.