افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

زیباترین طرح های لاک ناخن عید/ نوروز امسال با این رنگ ها و نقش ها قطعا عاشق خواهید شد

  • کد خبر : 218479
زیباترین طرح های لاک ناخن عید/ نوروز امسال با این رنگ ها و نقش ها قطعا عاشق خواهید شد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نزدیک عید هستیم و بسیاری از آرایشگاه ها و آرایشگاه ها تهدید می کنند که اگر شب عید نگیرید، وقت نداریم و این حرف ها! الان درسته که سالن های زیبایی در آستانه عید خیلی شلوغه ولی سالن ها هم کمی خالیه! این نیست؟ اینها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نزدیک عید هستیم و بسیاری از آرایشگاه ها و آرایشگاه ها تهدید می کنند که اگر شب عید نگیرید، وقت نداریم و این حرف ها! الان درسته که سالن های زیبایی در آستانه عید خیلی شلوغه ولی سالن ها هم کمی خالیه! این نیست؟

اینها همه شوخی و تعریف و تمجید در اینستاگرام بود، اما حقیقت این است که آنچه مشخص است این است که در سال های اخیر کاشت ناخن و مژه بسیار مد شده است. مثل اینکه یک عده خانم این کارها را نمی کردند، اصلا عیدشان عید نمی شد! راستش من خودم عاشق کاشت مژه هستم و گاهی این کار را انجام می دهم چون فکر می کنم صورت آدم را زیباتر می کند، چرا که نه؟ خوب، اکنون انجام می دهد. اما اگر اغراق شود و خدمات زیبایی بیش از حد باشد، دیگر فایده ای ندارد!

در این مطلب با طرح ها و رنگ های لاک ناخن عید آشنا می شویم. اکثر خانم ها وقتی می خواهند لاک ناخن خود را ترمیم کنند نمی دانند چه رنگی بزنند! در اینجا ترندهای سال جدید را به شما می گوییم تا بتوانید بهتر انتخاب کنید.

طرح های گل های زیبا برای فصل بهار.

بهار و عید آغاز زندگی است. گل‌ها دوباره شکوفا می‌شوند و به ما نشان می‌دهند چگونه دوباره شروع کنیم. من بهار را دوست دارم زیرا هر جا که می روید برگ های سبز کم رنگ و گل های صورتی و سفید وجود دارد. وقتی این چیزها را می بینید، احساس بهتری پیدا می کنید.

یکی از راه هایی که مردم برای هر چیزی ایده می گیرند، نگاه کردن به طبیعت است و لاک ناخن مطمئنا یکی از آنهاست. می توانید طرح های گلدار و رنگارنگ را برای ترمیم این ماه انتخاب کنید تا زیبایی شما به بالاترین حد برسد و با استایلی که می خواهید ترکیب شود. بله، طرح های گل به راحتی با هر رنگ و سبکی هماهنگ می شوند.

زیباترین طرح های لاک ناخن عید.

برو با رنگ پارسال بگو چه جور دختری دوست داری

می دانیم که پنتون هر سال رنگ جدیدی را به عنوان رنگ سال معرفی می کند. امسال پنتون جان رنگ هلویی یا به عبارت دقیق تر زردآلو له شده را انتخاب کرد و حالا برندها و طراحان لباس بسیاری از این رنگ پیروی می کنند.

هلویی رنگی است که می تواند در رنگ های روشن و پررنگ هم برای آقایان و هم برای خانم هایی با پوست روشن استفاده شود. خانم های خوش سلیقه می توانید ناخن های خود را به رنگ هلویی به سبک فرانسوی، گلدار و شاید هم امبر رنگ کنید تا ظاهری مدرن و شیک داشته باشید.

زیباترین طرح های لاک ناخن عید.

زیباترین طرح های لاک ناخن عید.

این بار لاک ناخن مانند مرمر سفید مرواریدی است.

خب، بسیاری از دختران زیبای ما به تازگی نامزد یا تازه ازدواج کرده اند و در هر صورت، جو جوانی در آنها وجود دارد. پس عروس جذاب شما می تواند برای ساختن ناخن عروس از لاک سفید یا صدفی استفاده کند تا داماد به محض دیدن دست های مرمری شما احساس کند و چشمانش اشک شود.

زیباترین طرح های لاک ناخن عید.

طرح های لاک ناخن فانتزی ذائقه مردم را هیجان زده می کند

قرار نیست طرح ها همیشه در سنگین ترین حالت خود باشند و شما می توانید بسته به سلیقه خود طرح های فانتزی را انتخاب کنید! این طرح های لاک ناخن از سبک های ترکیبی (مثلاً ابتدا امبره، سپس طراحی فانتزی انجام دهید) تا الگوهای مربوط به عید که ممکن است شما را به یاد عید نوروز بیندازند، هستند.

زیباترین طرح های لاک ناخن عید.

لاک ناخن با طرح های حیوانی نیز می تواند زیبا باشد

طرح های حیوانات سالهاست که توجه دختران جوان را به خود جلب کرده است. البته فکر نکنید که فقط طرح های پاندا، خرس، زنبور عسل و بچه قابل استفاده هستند و در نهایت قفسه شما تبدیل به یک نوجوان می شود! اما طرح هایی هستند که محبوب نیستند. به عنوان مثال، یکی از انگشتان هر دست با طرح حیوانات و بقیه انگشتان به سبکی متفاوت با یک لاک ساده یا طرح مینیمال نقاشی شده است.

زیباترین طرح های لاک ناخن عید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.