افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

زیباترین طرح های لاک ناخن برای کسانی که می خواهند از بقیه متمایز شوند.

  • کد خبر : 157862
زیباترین طرح های لاک ناخن برای کسانی که می خواهند از بقیه متمایز شوند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- لاک ناخن یکی از زیباترین اقلام استایل زنانه است. به عنوان مثال، در دهه 80 زنان کمتری را می دیدیم که لاک و لاک ناخن می زدند و زنان بیشتری برای مثال لاک و لاک ناخن را انتخاب می کردند که لوکس به نظر می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- لاک ناخن یکی از زیباترین اقلام استایل زنانه است. به عنوان مثال، در دهه 80 زنان کمتری را می دیدیم که لاک و لاک ناخن می زدند و زنان بیشتری برای مثال لاک و لاک ناخن را انتخاب می کردند که لوکس به نظر می رسید. اما اکنون زنانی را در هر سنی می‌بینیم که این حرکت را انجام می‌دهند و برعکس است، زنان کمتری را می‌بینیم که لاک یا کاشت ناخن نداشته باشند. استایل یک خانم از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که اگر همه آنها به درستی و کامل ترکیب شوند می توانند ظاهری واقعا جذاب و فوق العاده ایجاد کنند. مثلا انتخاب مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال، روسری، اکسسوری، آرایش و لاک ناخن، هماهنگ کردن همه اینها کار سختی به نظر می رسد که خانم ها از پس آن بر نمی آیند!

بنابراین می بینید که خانم ها می توانند خودشان را زیبا کنند و اینکه ظاهرشان را زیبا یا زشت می دانیم بستگی به این دارد که ما هم سلیقه باشیم یا نه. اما برگردیم به لاک ناخن، خوب این بخش از ظاهر یک زن با فصول، مناسبت ها و استایل تغییر می کند. خیلی ها عاشق ساختن طرح های شلوغ هستند و خیلی ها به سادگی بسنده می کنند که البته باید بگوییم که سادگی همیشه مد و شیک است. مثلا الان به مناسبت کریسمس و شب یلدای زیبای ما، خیلی از خانم ها طرح های هندوانه و کاج و اینها را به تن کرده اند، پس باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید، زیرا با ساخت یک سری طرح می توانید فوق العاده شیک به نظر برسید. . و بدون بزرگنمایی مناسبت ها برای مثال در زیر نمونه های زیادی از این سبک را می بینیم که در عین حال به راحتی می توانید آنها را با هر نوع مناسبتی ترکیب کنید.

رنگ لاکی شیک

لاک ناخن چه رنگی به پوست گندمی می آید؟

یکی از رایج‌ترین رنگ‌های پوست در کشور ما رنگ پوست گندمی است، بنابراین ما اغلب به دلیل ژن‌ها و موقعیت‌هایمان این رنگ را داریم. البته اگر رنگ پوست گندمی دارید باید خوشحال باشید زیرا جذاب ترین رنگ ها شما را چاپلوسی می کنند و زیبایی شما را کامل می کنند. ناگفته نماند که انتخاب رنگ لاک ناخن تنها با رنگ پوست سنجیده نمی شود و در واقع مشخصه آن این است که باید این رنگ ها را با توجه به فضایی که قرار است در آن باشید، فصل در انتخاب کنید. مدلی که خود را در آن می بینید، و استایلی که اغلب می پوشید، پس همین است. این به هنر زنان برمی گردد که می توانند همه اینها را در نظر بگیرند و لاک ناخن را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنند!

رنگ لاکی شیک

لاک ناخن قرمز؛ همیشه شیک و محبوب

لاک ناخن قرمز واقعاً شگفت‌انگیز است، زیرا این رنگ جذاب لعنتی می‌تواند با همه رنگ‌ها و مدل‌ها بیاید و مانند هیچ دیگری ظاهر شود و درخشندگی بیشتری به ظاهر شما ببخشد. لاک قرمز یکی از کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین رنگ‌ها به حساب می‌آید و تقریباً با تمام رنگ‌های پوست و طرح‌های ناخن به‌ویژه رنگ‌های گندمی مناسب است.

رنگ قرمز سایه های مختلفی دارد که می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. از گوجه فرنگی کم رنگ گرفته تا جگر، همه آنها در طیف رنگ قرمز به حساب می آیند، اما رنگ پریده و پررنگ شده اند! قرمزها هم به شکل ساده و هم در فرم زیبا و حتی طراحی شده بسیار جذاب هستند و در هر صورت می توانند جذابیت خود را حفظ کنند. پس اگر به دنبال رنگی برای کریسمس، یلدا، تولد، عروسی و… هستید، باید بدانید که رنگ قرمز بسیار به شما می آید.

رنگ لاکی شیک

لاک قرمز و کرم.

از دیگر رنگ هایی که می تواند روی خانم سبزه شما زیبا جلوه کند، از رنگ های آبی تیره و آبی تیره غافل نشوید. فراموش نکنید که این رنگ ها سنگین تر هستند و برای فصول سردی مانند زمستان مناسب هستند. پالت رنگ تیره را می توان به خوبی با بسیاری از رنگ ها مانند کرم، سفید، آبی، مشکی، خاکستری، بنفش و صورتی ترکیب کرد و ظاهری منحصر به فرد را به شما نشان می دهد. برای لاک های تیره از انواع براق و اکلیل استفاده می شود که باید با توجه به سلیقه و لباس شما انتخاب شود.

از دیگر رنگ های ظریفی که می توان برای رنگ گندمی پیشنهاد داد رنگ های دهه نود و کرم هستند که به دلیل هماهنگی خوبشان می توانند هر سبک ظاهری را بیان کنند و در هر جایی اعم از مهمانی، محل کار یا مراسم عاشقانه می توانید از آن استفاده کنید. تاریخ را با این رنگ ها طراحی کنید.

رنگ لاکی شیک

رنگ لاک های ظریف.

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک

رنگ لاکی شیک




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.