افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

زیباترین شال های باری / مد امسال به شما هم گفتم چه رنگی به چه رنگ پوستی می آید

  • کد خبر : 244218
زیباترین شال های باری / مد امسال به شما هم گفتم چه رنگی به چه رنگ پوستی می آید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در استایل زنانه، چیزی که بدون شک یکی از مهم ترین آن ها است، شال یا روسری است. انتخاب با شماست که کدام را دوست دارید و می پسندید، اما از طرف دیگر این رنگ پوست شماست که انتخاب می کند چه رنگ و طرح […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در استایل زنانه، چیزی که بدون شک یکی از مهم ترین آن ها است، شال یا روسری است. انتخاب با شماست که کدام را دوست دارید و می پسندید، اما از طرف دیگر این رنگ پوست شماست که انتخاب می کند چه رنگ و طرح شال یا روسری را انتخاب کنید. شال ها انواع مختلفی دارند اما برخی از آنها طرح هایی هستند که همیشه مد هستند و در بین خانم ها طرفدار دارند! به عنوان مثال شال چاپ باربری که یکی از مجلل ترین اکسسوری های مناسب برای خانم ها می باشد.

طرح شال باربری یکی از مدل هایی است که در بین انتخاب های خانم های خوش سلیقه جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. این شال های مربعی با اصل بریتانیایی هرگز از مد نمی افتند و همچنان به عنوان یک قطعه کلیدی در کمد لباس هر خانمی شناخته می شوند. وقتی نام شال چهارگوش به میان می آید، خیلی ها فکر می کنند این شال مربعی قهوه ای مایل به کرم است که ظاهری آنتیک دارد. در حالی که اینطور نیست و این سبک شال زیبایی خاص خود را دارد و طرح ها و رنگ های متفاوتی دارد، اما شما می توانید بر اساس آنچه رنگ پوست شما دیکته می کند، استایل خود را انتخاب کرده و بسازید. اما سوال اینجاست که چگونه بفهمیم کدام رنگ بیشتر به پوستمان می آید؟ برای دیدن و دانستن با ما همراه باشید.

برای انتخاب رنگ شال ابتدا ببینید رنگ پوست شما سرد است یا گرم.

در واقع شال و روسری نزدیک ترین لباس به صورت شماست، پس بگذارید چهره و پوست شما را نشان دهد. به طور کلی می توان گفت رنگ ها به دو دسته سرد و خاکستری تقسیم می شوند و در اینجا می توانید بدانید که پوست شما در کدام یک از توناژهای رنگی قرار دارد. برای دانستن این موضوع کافیست از یک دستبند طلا استفاده کنید. برای این کار یک دستبند طلا روی یکی از مچ هایتان و یک دستبند نقره روی مچ دیگر بگذارید و ببینید کدام یک از حالات دستتان شاداب تر و جذاب تر به نظر می رسد. اگر دستبند نقره پوست شما را شفاف‌تر نشان می‌دهد، رنگ پوستتان سرد است و اگر پوستی زیباتر با طلا دارید، رنگ پوستتان گرم است.

البته ما یک رنگ خنثی هم داریم که مناسب هر دو موقعیت است!

زیباترین شال های باری.

رنگ شال برای شما که پوست روشنی دارید مناسب است.

یکی از بهترین گزینه ها برای شال برای پوست های سفید یا روشن رنگ هایی هستند که قوی و تیز به نظر می رسند مانند آبی یا سبز. استفاده از شال های بسیار روشن یا کم رنگ را فراموش نکنید زیرا این رنگ ها می توانند پوست و صورت شما را کدر نشان دهند. اگر شما هم می خواهید به سراغ رنگ روشنی مانند شیری یا صدفی بروید، بهترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که شال های باری را انتخاب کنید که طرح و خطوطی داشته باشند و بتوانند ظاهر شما را از حالت یکنواختی و بی حالی تغییر دهند.

زیباترین شال های باری.

زیباترین شال های باری.

اگر رنگ پوست شما گندمی و سبز است، در وسط قرار دارید

خب این افراد معمولا رنگ پوست خنثی دارند. یعنی نه خیلی روشن هستند و نه خیلی تیره، بنابراین در این صورت تنوع رنگ و طرح شال بسیار زیاد است. برای مثال می توانید رنگ شال را انتخاب کنید که سبز یا آجری است. خود آجر یا خردل خیلی به شما می آید، مطمئن باشید! آبی سرمه ای و سرمه ای نیز برای شما عالی هستند. دست از تلاش آنها برندارید.

از طرف دیگر، رنگ شال روشن می تواند پوست شما را روشن تر از آنچه هست نشان دهد، در حالی که رنگ های تیره می توانند پوست شما را برنزه نشان دهند. رنگ های سیاه و سفید می توانند پوست را زیباتر از آنچه هست نشان دهند. شما در اینجا به قدری خوش شانس هستید که با توجه به رنگ خنثی پوست خود می توانید رنگ شال مورد نظر خود را بر اساس رنگ آرایش و سایر لباس های خود انتخاب کنید.

زیباترین شال های باری.

زیباترین شال های باری.

اگر پوستی تیره و برنزه دارید، این شال ها برای شما مناسب هستند

برای این دسته از افراد یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که هرگز شال و روسری هایی را انتخاب نکنید که رنگ کدر دارند. زیرا این رنگ ها باعث می شوند که انعکاس رنگ شال و روسری درخشش طبیعی پوست این افراد را از بین ببرد. به عنوان مثال، به جای خاکستری، آبی زغالی یا زرد را انتخاب کنید.

زیباترین شال های باری.

زیباترین شال های باری.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.