افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

زیباترین حالت مادر یاسوجی برای بخشیدن قاتل دخترش

  • کد خبر : 194679
زیباترین حالت مادر یاسوجی برای بخشیدن قاتل دخترش

به گزارش رکنا، این پرونده 12 سال است که در جریان است. خودکشی کردن زن میانسال به پلیس مراجعه کرد. همسر این زن به مأموران گفت: با همسرم اختلاف پیدا کردیم و امروز دوباره درگیر شدیم که ناگهان همسرم با عصبانیت به اسلحه شکاری که گوشه اتاق بود نزدیک شد و با ناراحتی گفت که […]

به گزارش رکنا، این پرونده 12 سال است که در جریان است. خودکشی کردن زن میانسال به پلیس مراجعه کرد. همسر این زن به مأموران گفت: با همسرم اختلاف پیدا کردیم و امروز دوباره درگیر شدیم که ناگهان همسرم با عصبانیت به اسلحه شکاری که گوشه اتاق بود نزدیک شد و با ناراحتی گفت که از زندگی خسته شده و می خواهد. تا به زندگی خود پایان دهد و به خود شلیک کند.

پس از اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شدند و با وجود اینکه مرد میانسال مدعی خودکشی همسرش بود، تیم کارشناسی اسلحه در تحقیقات میدانی و تحقیقات انجام شده با توجه به محل اسلحه و بدن، زاویه شلیک و پخش شدن خون روی دیوار و زمین، فرضیه خودکشی و مشکل را رد کرد. آدم کشی جسور شد

به این ترتیب مردی 48 ساله به اتهام قتل دستگیر شد. اگرچه او منکر قتل همسرش بود، اما شواهد تیم جنایی منجر به دستگیری مرد میانسال متهم به قتل همسرش شد.

کشاورز اظهار داشت که برای شکار در خانه اسلحه دارد و مجوز دارد. وی پس از تحقیقات بیشتر به اتهام قتل همسرش پای میز دادگاه حاضر شد و به قتل اعتراف کرد. خواهان‌ها اولیای دم پرونده هستند که اولیای دم و ۸ فرزند مقتول بودند انتقام گرفتن متهم شدند به این ترتیب مرد میانسال پس از صدور حکم قصاص و تایید آن در زندان یاسوج در انتظار اجرای حکم رها شد.

همچنین زمانی که پرونده وی برای اجرای حکم به دادسرای یاسوج ارجاع شد، محمد بهشتی فر، صالح یار و رئیس شورای حل اختلاف شهر یاسوج به همراه همکاران خود جلسات متعدد صلح و سازش را برای جلب رضایت اولیای دم تشکیل دادند. . پدرش بخشیده بود اما مادر و پدر مقتول همچنان می خواستند حکم قصاص را اجرا کنند.

عفو به احترام امام رضا (ع)

12 سال از قتل می گذرد و در حالی که زندانی دو بار پای چوبه دار رفت و هر بار به او مهلت می دادند، سرانجام پس از ده ها ساعت جلسه صلح و سازش، نام این زندانی برای سومین بار در لیست اعدام قرار گرفت. ، این بار وحدت صلح و التزام به پرچم امام رضا (ع) به خانه پدر و مادر دمکرات رفت.

سرانجام پس از سه ساعت گفتگو وقتی پرچم امام رضا را به مادر مقتول نشان دادند و از او خواستند که به احترام صاحب این پرچم از گناهان دامادش بگذرد، پیرزن دامادش را بخشید. قانون قانون بدون هیچ اعتراضی و به احترام امام هشتم، اما در حالی که گریه می کرد، گریه می کرد. گفت: فقط یک شرط دارم. می خواهم به نام دخترم به خانه خدا بروم. دخترم می خواست خانه خدا را ببیند، من می خواهم به نام او نایب الزیاره باشم. دامادم مرا به خانه خدا بفرستد.

مرد میانسال نیز با این شرط موافقت کرد، بنابراین پدر و مادرش برگه آزادی او را امضا کردند، زیرا مرد میانسال بیش از 12 سال است که در زندان به سر می برد و مجازاتی که از جنبه عمومی برای او در نظر گرفته شده است. جنایت در نهایت 10 است. یک سال گذشت، بنابراین او آزاد شد و به خانه بازگشت و روزهای زندان را می شمرد.

زندان مرا پیر و بیمار کرد

مرد میانسال پس از خروج از زندان راهی خانه کوچکترین پسرش شد که اکنون 19 سال دارد. او درباره سال های زندان گفت: روزهای سختی بود، دوست نداشتم این اتفاق برای همسرم بیفتد. عذاب وجدان لحظه ای مرا رها نکرد. در این 12 سال پیر و مریض شدم و الان حواسم نیست. من حتی دیگر توانایی کار برای انجام کشاورزی را ندارم، اگرچه واقعاً می خواهم کار کنم.

وی ادامه داد: با اینکه سواد ندارم اما در زندان چندین جزء از قرآن را حفظ کردم و از ساعت 5 تا 7 صبح از خواب بیدار می شدم و برای همسرم دعا می کردم. چندین بار او را با لباس سفید در خواب دیدم و از همسرم طلب بخشش کردم. روز حادثه عید نوروز بود و آن روز برای رفتن به عید دیدنی دعوامان شد، همسرم گفت برای عید دیدنی اول به خانه مادرش برو و من هم به خانه مادرم گفتم. ما سر این موضوع دعوا کردیم.

من شرمنده مادر همسرم هستم، از او بسیار سپاسگزارم، او نتوانست من را ببخشد و اجرا شرمنده ام کن یا باج میلیاردی بخواه، اما به یک شرط مرا بخشید. من 5 پسر و 3 دختر دارم که مادرم در این سال ها بزرگ کردند، اکثر آنها به خانه بخت رفتند و ازدواج کردند، الان با پسرم زندگی می کنم و خیلی شرمنده فرزندانم هستم. امیدوارم منو ببخشی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.