افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

زیاد النخله در دمشق کشته شد؟!

  • کد خبر : 405002
زیاد النخله در دمشق کشته شد؟!

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه اتهامات مربوط به شهادت دبیر کل این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را رد کرد. نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه اتهامات مربوط به شهادت دبیر کل این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را رد کرد. به گزارش ایرنا؛ اسماعیل السندوی نماینده جنبش […]

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه اتهامات مربوط به شهادت دبیر کل این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را رد کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه اتهامات مربوط به شهادت دبیر کل این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را رد کرد.

به گزارش ایرنا؛ اسماعیل السندوی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه در گفت و گو با بخش عربی شبکه راشاتودی (RT) اعلام کرد که زیاد النخله، دبیرکل این جنبش و هیچ یک از اعضای آن به شهادت نرسیدند. در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق.

این اظهارات پس از آن بیان شد که رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه به خودرویی در محله المزه در شهر دمشق حمله کرد.

در پی این حمله، برخی رسانه ها و همچنین کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی مسئولیت قتل زیاد النخله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این حمله را بر عهده گرفتند.

عصر امروز رسانه های سوریه از شنیده شدن صدای چند انفجار در محله المزه دمشق خبر دادند.

خبرنگار اسپوتنیک در دمشق نیز از کشته شدن یک نفر در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در مقابل هتل «میز طلایی» در محله المزه خبر داد.

وی گفت: اطلاعات نشان می دهد که فرد مورد هدف حمله اسرائیل به دمشق به تازگی مراسم عزاداری شهادت یحیی سنور، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را ترک کرده است.

خبرنگار اسپوتنیک همچنین گفت: اطلاعات حاکی از آن است که تجاوزات اسرائیل با موشک هدایت شده توسط جنگنده از حریم هوایی لبنان صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.