افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

زومر: طارمی در هر تمرین سعی می کند به من گل بزند

  • کد خبر : 401133
زومر: طارمی در هر تمرین سعی می کند به من گل بزند

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیمیان زومر در گفت و گو با مجله «گازتا دلو اسپورت» درباره شرایط اینتر برای قهرمانی در سری آ اظهار داشت: قدرت و کیفیت جمعی بازیکنان به صورت فردی و گروهی کلید قهرمانی فصل گذشته بود. توازن کاملی بین دفاع و حمله وجود داشت و طوری از برتری دفاع می کردیم […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیمیان زومر در گفت و گو با مجله «گازتا دلو اسپورت» درباره شرایط اینتر برای قهرمانی در سری آ اظهار داشت: قدرت و کیفیت جمعی بازیکنان به صورت فردی و گروهی کلید قهرمانی فصل گذشته بود. توازن کاملی بین دفاع و حمله وجود داشت و طوری از برتری دفاع می کردیم که انگار بچه هایمان در دروازه هستند.

وی با تمجید از سرمربی اینتر گفت: اینزاگی ذهنیت برنده قوی دارد که تفاوت را رقم می زند. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و همه می خواهند ما را شکست دهند. می بینیم که یوونتوس و ناپولی چقدر قوی هستند. ما دربی میلان را باختیم و باید به تیم میلان نگاه کنیم. الان ما کیفیت زیادی داریم و همیشه گل می زنیم، اما کل تیم باید در دفاع بهتر عمل کند.

دروازه بان اینتر در خصوص مهدی طارمی که تابستان 2024 به نراتزوری پیوست و تاکنون یک گل و سه پاس گل به ثمر رسانده است، گفت: طارمی بیشتر یک مهاجم وسط است و در محوطه جریمه واقعا زهرآگین است. این بازیکن فرصت زیادی برای بازی نداشته است اما در هر جلسه تمرینی سعی می کند من را نشانه بگیرد و هر روز کیفیت او را می بینم. طارمی خرید بسیار خوبی است و قطعا به آن نیاز خواهیم داشت.

زیمر در مورد لیونل مسی که هشت توپ طلا را از لائوتارو مارتینز به عنوان شایسته ترین بازیکن دریافت این جایزه در سال 2024 دریافت کرد، گفت: من کاملا با مسی موافقم. من یک سال و نیم پیش برای اولین بار با لائوتارو آشنا شدم و در همان زمان متوجه شدم که او شخصیت بزرگی دارد. مارتینز شایسته توپ طلا است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.