افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

زهیقی: مستحق برد مقابل استقلال بودیم/ سقف نیست، ما پشت زمین هستیم

  • کد خبر : 123621
زهیقی: مستحق برد مقابل استقلال بودیم/ سقف نیست، ما پشت زمین هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش ایسنا، سعید دخی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی بسیار حساس و سختی مقابل یک خوب […]

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، سعید دخی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی بسیار حساس و سختی مقابل یک خوب پیکان تجهیزات. پیکان تیمی با انگیزه، با مربی خوب و بازیکنان باکیفیت و جوان است. در چند هفته اخیر آنها نتایج خوبی کسب نکردند و به دنبال جبران آن هستند.

وی ادامه داد: بچه های ما با انگیزه زیادی کار می کنند و تلاش می کنند به فوتبال ایران راه پیدا کنند. آنها تاکنون در این زمینه خوب عمل کرده اند. معرفی چهره های فوتبال ایران که شاید کمتر کسی نام آنها را شنیده باشد. ما هر کاری می کنیم تا با حداکثر امتیاز زمین را ترک کنیم زیرا معتقدیم تیم بسیار شایسته ای هستیم و بازیکنان خوبی داریم.

سرمربی شمس آذر می پرسد فردا همه بازیکنانش را خواهد داشت یا خیر؟ وی گفت: متأسفانه در تعطیلات لیگ 5 بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که دو نفر از آنها وارد شدند. هومان ربیع زاده را نداریم چون چهار اخطار دارد. هر یک از بازیکنان ما که به جای بازیکنان غایب بازی کنند، فوتبال باکیفیتی ارائه خواهند کرد.

ذهیقی در خصوص حضور کودکان زیر نظر بهزیستی در تمرین تیم شمس آذر گفت: در فوتبال قزوین علاوه بر اداره یک باشگاه با حضور شمس آذر قزوین، یکسری مسئولیت های اجتماعی نیز داریم. چشم انداز گروه باشگاه این است که فضا را پیش ببرند تا همه بتوانند از فوتبال استفاده کنند. دیروز مهمان های عزیزی داشتیم که با هم از آنها لذت بردیم. امیدوارم این نوع کار را داشته باشیم و فوتبال بتواند در همه ابعاد کمک کند.

وی در مورد اینکه شمس آذر پس از شروع سخت لیگ برتر به دنبال چه چیزی است، گفت: ما تیم جوانی هستیم، با بالاترین رکوردها در برنامه ریزی و مدیریت زمان و هزینه به لیگ برتر آمدیم اما اتفاق تلخ از دست دادن امتیاز رخ داد. . ما توانستیم همه این چالش ها را مدیریت کنیم و از نظر کیفی عملکرد خوبی داشتیم. ما بحران را پشت سر گذاشتیم و جایگاه مان در جدول به گونه ای است که هدف اصلی ما تثبیت جایگاه شمس آذر در لیگ برتر است.

دخی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل تیم را تقویت می کنید؟ وی گفت: شرایط ما مشخص است و از نظر بودجه جزو دو سه تیم لیگ پایین هستیم. از ما می پرسند آیا به سقف رسیده اید؟ سقف نیست، ما کف هستیم. ما در تلاش هستیم تا بازیکنان با انگیزه و با استعدادی پیدا کنیم، به دلیل نداشتن منابع به دنبال این نوع خریدها در بازار نباشیم، اما کیفیت فرزندانی که داریم را ارتقا خواهیم داد. ما باید در برخی پست ها تیم را تقویت کنیم، اما نه به تعداد بازیکنانی که تصور می شود، بازیکنان با انگیزه جذب خواهیم کرد.

وی درباره بازی قبلی مقابل استقلال تهران گفت: تیم دوم لیگ از نظر ایجاد موقعیت هستیم. فکر می کنم در بازی های خانگی خوب بودیم. ما مستحق برد مقابل استقلال بودیم. شاید اگر بازیکنان تجربه بیشتری داشتند، گرفتن سه امتیاز دور از دسترس نبود. اگر سه امتیاز کمتر نداشتیم به نظرم تیم هشتم جدول می شدیم. برای ما تفاوتی بین بازی در خارج از خانه و بازی در خانه وجود ندارد و اصولی وجود دارد که به آنها پایبند هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.