افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

زهیحی: 5 تا 7 هفته زمان نیاز داریم/روز سختی را برای استقلال آماده می کنیم – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 409594
زهیحی: 5 تا 7 هفته زمان نیاز داریم/روز سختی را برای استقلال آماده می کنیم – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید دخی بعدازظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: جا دارد از زحمات کادرفنی باشگاه خیبر از جمله مالک، رضا مهاجری مدیرعامل و کادر فنی تشکر کنم که با با تلاش آنها باعث صعود خیبر به لیگ برتر شد و باعث شور و نشاط […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید دخی بعدازظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: جا دارد از زحمات کادرفنی باشگاه خیبر از جمله مالک، رضا مهاجری مدیرعامل و کادر فنی تشکر کنم که با با تلاش آنها باعث صعود خیبر به لیگ برتر شد و باعث شور و نشاط اجتماعی در لرستان شد.

وی ادامه داد: از اینکه در جمع شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم مایه مباهات و خوشحالی باشم. لرتباران شوم

ما برای کسب سه امتیاز در زمین هستیم.

زهیقی افزود: فردا یک بازی بسیار حساس با تیم بزرگ استقلال تهران داریم و تنها کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که وضعیت خود را در جدول بهتر کنیم و یک بازی با کیفیت، مهیج و پرهیجان انجام دهیم که تیم های من همیشه در گذشته داشته اند. حمایت هواداران خیبر، ثابت کنیم تا علاوه بر لذت تماشای یک مسابقه با کیفیت، در کسب نتیجه نیز موثر باشیم.

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد یادآور شد: قول می دهم فردا بازی هجومی انجام دهیم و برای کسب سه امتیاز به میدان برویم. اما امیدواریم اتفاقات فوتبال، شرایط لیگ و مسائل مختلف ما را آزار ندهد و بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

علاوه بر مسائل تاکتیکی، روی مسائل روانی نیز کار می کنیم.

ذهیقی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بهبود شرایط روحی این تیم گفت: تیم ما پر از بازیکنان باکیفیت است و من به بازیکنان خیبر ایمان زیادی دارم. در این چند جلسه آموزشی، علاوه بر مباحث تاکتیکی، سعی می کنیم روی موضوعات روانی و ذهنی نیز کار کنیم. اتفاقاً در این دو سه جلسه پیشرفت زیادی در بازیکنان دیده ام و امیدوارم علاوه بر آمادگی روحی و بدنی، فردا بتوانند تمرینات تاکتیکی ما را نیز ارائه دهند.

پنج تا هفت هفته طول می کشد تا خود را از انتهای جدول جدا کنید!

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر نتیجه نگرفتن تیم خیبر در هفته های اخیر و نگرانی هواداران گفت: اینکه تیم خیبر بعد از سال ها در لیگ برتر حضور پیدا کرده، اتفاقی شایسته است. فضای لیگ یک با لیگ برتر بسیار متفاوت است و اینکه تیمی بخواهد در سال اول همه خواسته های مردم را برآورده کند با واقعیت فوتبال فاصله زیادی دارد.

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد ادامه داد: خیبر در سال اول حضور مربی، کادر فنی و مالک اهدافی را تعیین می کند و باید تلاش کند تا شرایط سال اول لیگ برتر را حفظ کند. نظر من این است که پنج تا هفت هفته طول می کشد تا خود را از انتهای جدول جدا کنید. سپس در میان مدت، اگر پله های ترقی را طی کنیم و جایگاه مناسبی در لیگ کسب کنیم، به اتفاق بزرگی دست یافته ایم.

زهیقی افزود: هر تیمی که در این سطح ظاهر می شود باید برنامه های بلندمدت را نهادینه کند و دو یا سه پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر بگذارد و شرایط را با توجه به خواسته مالک و مردم مهیا کند.

استقلال به دنبال نتیجه گیری و خروج از بحران است

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره شرایط تیم استقلال تهران گفت: به نظر من خیبر تیم بسیار بزرگی است چون در استان های مختلف هوادار دارد، تراکتورسازی یکی است اما پرسپولیس و استقلال تیم های یکسانی هستند. متعصب و بزرگ هستند، افراد باکیفیتی دارند. مربی ای که به استقلال آوردند رزومه دارد، آنها به دلیل بی نتیجه ماندن برای پاسخگویی به خواسته هواداران به خرم آباد آمدند. دریافت کنید در هفته های اخیر نیز تلاش هایی برای نتیجه گیری و خروج از بحران صورت گرفته است.

زهیحی افزود: اگر فردا ورزشگاه را یک دست و در شرایط خوبی تا ادامه بازی داشته باشیم، روز سختی برای استقلال خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در بخشی دیگر از سخنان خود درباره رویکرد تهاجمی این تیم توضیح داد: پنج تا هفت هفته طول می کشد تا یک تیم به شرایط تاکتیکی ایده آل برسد؛ اما در نهایت، تیمی که از نظر تاکتیکی به شرایط ایده آل دست پیدا می کند، می تواند یک تیم باشد. اما همیشه به یاد داشته باشید که “ترس برادر مرگ است”، این دلیل نمی شود که اگر فردا مسابقه ای داریم، برای جلوگیری از ادامه بحران، باید با ترس بازی کنیم و فقط به آن فکر کنیم تا این کار را نکنیم. از دست نده! یو هر جایی من به دنبال یک بازی تهاجمی و با کیفیت بودم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.