افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

زهرا اکبری: مدال آوران موی تای پشتوانه داخلی ندارند

  • کد خبر : 123641
زهرا اکبری: مدال آوران موی تای پشتوانه داخلی ندارند

زهرا اکبری بانوی بابلی و قهرمان موی تای ایران که به تازگی کمربند قهرمانی و جایزه جام آزاد IFMA ارمنستان را در رشته کشتی حرفه ای کسب کرده بود، حریف مطرح خود را شکست داد. گفت: “لوسی داویتیان” یکی از رزمی کاران مشهور و باتجربه موی تای ارمنستانی است و چندین بار با ورزشکاران ایرانی […]

زهرا اکبری بانوی بابلی و قهرمان موی تای ایران که به تازگی کمربند قهرمانی و جایزه جام آزاد IFMA ارمنستان را در رشته کشتی حرفه ای کسب کرده بود، حریف مطرح خود را شکست داد. گفت: “لوسی داویتیان” یکی از رزمی کاران مشهور و باتجربه موی تای ارمنستانی است و چندین بار با ورزشکاران ایرانی روبرو شده است. پیروزی های زیادی در کارنامه او دیده می شود. با این حال خوشحالم که توانستم این مبارزه سخت را به نفع خود تمام کنم و این عنوان ارزشمند را برای موی تای ایران به ارمغان بیاورم.

اکبری افزود: تلاش مستمر و توصیه های ارزنده مربی ام سرکار خانم قاسمی در قهرمانی من در این مسابقات تاثیر بسزایی داشت. بدون شک اگر حمایت و دلسوزی شما نبود امروز در موی تای آن جایگاه را نداشتم. امیدوارم با کسب این مقام توانسته باشم بخشی از زحمات شما را جبران کرده باشم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی موی تای 2021 و نایب قهرمان جام جهانی 2022 ترکیه سپس با اشاره به برنامه آینده خود گفت: در حال حاضر سخت تمرین می کنم و برای مسابقات آینده آماده می شوم. هدفم حضور در مسابقات جهانی سال آینده و کسب مدال طلاست. می دانم برای رسیدن به هدف سختی های زیادی وجود دارد، با این حال برای همه چیز آماده ام تا بتوانم مدال طلا را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

دارنده مدال طلای مسابقات باشگاهی امارات 2023 در بخشی دیگر از سخنان خود با تمجید از هواداران خود گفت: بدون شک پدر و مادرم بزرگترین حامیان من در زندگی هستند و تا آخر عمر از آنها سپاسگزار خواهم بود. . در ورزش قهرمانی هم باید از عارف رمضانی مدیر تیر کافی تشکر کنم که با حمایت همه جانبه اش در گذشته نه چندان دور در موفقیت من نقش داشته است. همچنین وظیفه خود می دانم از راهنمایی های آقای امین در مورد برنامه های آموزشی که کمک زیادی به آمادگی 100 درصدی من کرد تشکر کنم.

این قهرمان در ادامه به موانع و مشکلات پیش روی موی تای اشاره کرد و تصریح کرد: متاسفانه قهرمانان این رشته با وجود افتخارآفرینی در عرصه های معتبر، پشتوانه ای در درون ندارند و همواره مورد بی احترامی قرار گرفته اند. در حال حاضر مدیریت IFMA موی تای کشور یعنی جناب آقای جواد نصیری با شجاعت بر انواع مشکلات فائق آمده و در جهت اعتلای این ورزش تلاش می کند. امیدوارم بالاخره روزی برسد که مسئولان ورزش ایران به طور کامل از موی تای ایفما و قهرمانانش دفاع کنند و زیر چتر خود از ما حمایت کنند.

اکبری در پایان تصریح کرد: وظیفه خود را از زحمات بی چون و چرای و خستگی ناپذیر جناب آقای حسن محمدخانی نایب رئیس موی تای IFMA در کشور، ایمان غیاثوند مدیر توانمند تیم های ملی، استاد محمد انجدانی، ارزشمند می دانم. سرمربی باسابقه و باتجربه و سرپرست تیم های اعزامی از فرهاد غلامعلی مدیر روابط عمومی و همچنین از سرمربیان ارجمندی همچون آقایان محمدعلی یوسفی و هادی محمدزاده که همیشه راهنمای من در همه اکسپدیشن ها و امیدوارم در رویدادهای آینده بتوانم بخشی از زحمات آنها را با کسب رنگارنگ ترین مدال پاداش دهم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.