افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

زن باید دستانش را با لاک ناخن جوان و زیبا کند/ رنگ پوست سبز و سفید اقتضا می کند

  • کد خبر : 199594
زن باید دستانش را با لاک ناخن جوان و زیبا کند/ رنگ پوست سبز و سفید اقتضا می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، این روزها لاک ناخن به وسیله ای تبدیل شده است که همه خانم ها در هر سنی دوست دارند و از آن استفاده می کنند. شاید قبلا این موضوع مثل الان مد نبود و هر خانمی که لاک یا ناخن می زد، جز در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، این روزها لاک ناخن به وسیله ای تبدیل شده است که همه خانم ها در هر سنی دوست دارند و از آن استفاده می کنند. شاید قبلا این موضوع مثل الان مد نبود و هر خانمی که لاک یا ناخن می زد، جز در عروسی ها و مهمانی ها، با کلاس و مجلل دیده می شد، اما حالا دیگر اینطور نیست و خانم ها از نوجوان تا الف. افراد میانسال و حتی مسن تر دوست دارند لاک روی دست خود داشته باشند. البته هرکس با توجه به سن و فرم دست و ناخن خود رنگ لاک خود را انتخاب می کند!

اما آنچه مشخص است این است که وقتی به سالن های زیبایی می روید و در آنجا کاشت یا ژل انجام می دهید، می توانید درخواست کنید که طرح های جذابی روی ناخن های شما انجام دهند. از قبل می دانید که بعد از هر بار تعمیر می توانید طرح لاک خود را تغییر دهید و اگر می خواهید به یک مهمانی خاص بروید یا مراسم خاصی در راه است، طرح و مدل لاک زیبای خود را تغییر دهید که البته باید انجام دهید. مراقب باشید بگذارید طرح و رنگ لاک به شما برسد. قبلاً می دانید که همه چیز برای همه مناسب نیست و دست ها متفاوت هستند.

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای شما مفید است و دستان شما را زیباتر و جوان تر می کند؟ پس با ما همراه باشید

مات-ناخن-مدل-کاور-1024x683

وقتی رنگ پوست شما سبز و تیره است، چه رنگ لاکی به شما می آید؟

دوستی داشتم که رنگ پوستش سبز و تیره بود. برای همین همیشه گله می کرد که هیچ رنگی به دستش نمی رسد و به ازای هر رنگی که می خرید و می زد، فردای آن روز از آن خسته می شد و می رفت آن را تمیز می کرد. پس دلیل این امر چیست؟ بدون شک دلیل این امر این بود که شما نمی دانستید چه رنگی خواهید گرفت و اگر رنگ رنگ خود را عاقلانه انتخاب کرده بودید، این اتفاق نمی افتاد! درسته؟

میدونی چرا؟ دوست عزیزم همیشه یه رنگ لاک میخره و وقتی تموم میشه دوباره همون رو میخره و تنوعی در انتخابش نداشت. یه بار بهش گفتم عزیزم بیا رنگ دستت و شکل دستت رو بدونی تا یه رنگ خیلی خوشگل پیدا کنی.

میخ مات مدل-3

وقتی او کشف کرد که چه چیزی را دوست دارد، هر هفته با یک رنگ زیبا از لاک ناخن می آید که اتفاقاً از آن بسیار راضی بود. میپرسید با رنگ پوست سبز و گندمی که کمی تیره هستند چه رنگی می آید؟ پس بیایید به خواندن ادامه دهیم.

لاک قرمز روشن براق.

این سبک رنگ برای دست های سبزی است که فکر می کنند هیچ رنگی به آنها نمی آید. زیرا لاک یا اکلیل قرمز روشن می تواند پوست شما را سفیدتر کند و دانه های داخل لاک زیبایی دستان شما را دو چندان می کند.

روشن-قرمز-طراحی ناخن-19

لاک ناخن طلایی برای دست های سبز

شاید همیشه به رنگ‌های تند فکر می‌کنید، در حالی که رنگ‌هایی مانند طلایی می‌توانند زیبایی دستان شما را تا حد زیادی افزایش دهند، خانم سبزه و ظاهری مناسب و منحصر به فرد برای شما ایجاد کنند.

مدل-کاور-ناخن-طلا-دخترانه-1024x683

لاک ناخن سبز

سبزی برای سبزی بهتر است. اگر دستان قهوه ای دارید می توانید از سبز کم رنگ تا سبز گل آلود را انتخاب کنید و این مرحله مطابق سلیقه و میل شماست.

کاور-ژاد-سبز-ناخن-مدل-دخترانه

لاک کرم و قهوه ای

البته از طرف دیگر می توانید با استفاده از دو رنگ کرم و طلایی یک لاک ناخن مخلوط داشته باشید.

لاک های قهوه ای برای دست های قهوه ای بسیار زیبا به نظر می رسند. فراموش نکنید که باید رنگی را انتخاب کنید که زیبایی شما را دو چندان کند.

French-nails-1024x1024

لاک بنفش به خوبی به شما می آید

رنگ بنفش هنوز هم رنگی است که خانم های جوان به آن توجه دارند و عاشق آن هستند. رنگ بنفش در بین دوستداران مد بسیار محبوب است و هر خانمی با دستان سبز حداقل یک بار در زمینه لوازم آرایش از این رنگ لاک استفاده کرده است.

تحت عنوان

اگر دستانم سفید و براق است چه رنگی لاک بزنم؟

دست‌هایی که رنگ پوست روشن دارند اغلب فکر می‌کنند که بسیاری از رنگ‌های لاک ناخن به آن‌ها می‌آیند، در حالی که اصلاً اینطور نیست و باید مانند خانم‌های سبز و گندمی، رنگ لاک مناسب را پیدا کنید و بزنید.

رنگ های لاک مانند قرمز، صورتی و صورتی می توانند زیباترین ظاهر را برای شما یک خانم زیبا ایجاد کنند.

لاک صورتی-1024x658



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.