افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

زنی با بزرگترین لب های دنیا به دنبال رکوردی جدید است!

  • کد خبر : 197974
زنی با بزرگترین لب های دنیا به دنبال رکوردی جدید است!

گزارش کردن دنیای مانا، لقب صاحب بزرگترین لب های جهان را به خود اختصاص داده است. او که در شبکه های اجتماعی ستاره محسوب می شود، گفت که قصد ندارد در کوتاه مدت وسواس بزرگ کردن لب هایش را کنار بگذارد و قصد دارد تزریق های بیشتری انجام دهد. آندره آ ایوانووا که 26 سال […]

گزارش کردن دنیای مانا، لقب صاحب بزرگترین لب های جهان را به خود اختصاص داده است. او که در شبکه های اجتماعی ستاره محسوب می شود، گفت که قصد ندارد در کوتاه مدت وسواس بزرگ کردن لب هایش را کنار بگذارد و قصد دارد تزریق های بیشتری انجام دهد. آندره آ ایوانووا که 26 سال سن دارد حدود 20 هزار پوند برای بزرگ کردن لب های خود هزینه کرده و قرار است رکورد جدیدی را به دست آورد.

آندریا در کریسمس گفت که قصد دارد سال نو را با روش‌های جدیدی آغاز کند. او می‌گوید: «واقعاً نمی‌دانم چند عمل جراحی زیبایی انجام داده‌ام و سال‌ها است که این کار را انجام می‌دهم.

آندریا که دانشجوی فلسفه بود، می‌گوید خانواده و دوستانش نگران سلامتی او هستند. او می‌گوید: «آن‌ها فکر می‌کنند اتفاق بدی برای من خواهد افتاد و تمام عمل‌های زیبایی می‌تواند عواقب مرگباری در آینده داشته باشد. “من می دانم که آنها از ظاهر من با این همه تغییرات خوششان نمی آید. آنها فکر می کنند من بیشتر از شرمساری هستم. از نظر آنها من زیبا نیستم، اما خودم را اینطور دوست دارم.”

او می گوید که قصد دارد از روش های جدید بیشتری برای تغییر چهره خود استفاده کند. و او می افزاید: “من یک بزرگسال هستم و تصمیم می گیرم با بدنم چه کنم. هر سال یک تزریق جدید انجام می دهم. برای کریسمس و شب سال نو یک تزریق جدید هیالورونیک اسید دریافت کردم. “من دوست دارم چیز جدیدی را شروع کنم. . سال با بسیاری از روش ها و پر کردن های جدید. من عاشق انجام عمل های زیبایی روی صورتم هستم. “این فعالیت مورد علاقه من است و من برای انجام کارهای بیشتر هیجان زده هستم.”

آندریا قبلا گفته بود که به دنبال عشق واقعی است و شرط او برای شریک آینده اش این است که چهره او را همانطور که هست بپذیرد. آندره آ مدل بلغاری که دگرگونی خود را در سال 2018 آغاز کرد، بار دیگر بر تمایل خود برای عاشق شدن در سال 2024 تاکید کرده است. او می گوید: “اگر کسی را ملاقات کنم که وقتی در خیابان راه می روم به من بگوید که از بودن با من احساس بدی دارد. اماکن عمومی، من از هم جدا خواهم شد.” در ظاهر من “من می خواهم واقعاً، واقعاً عاشق شوم و شریک زندگی مناسب خود را پیدا کنم زیرا عشق زیباترین چیز در این دنیاست.”



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.