افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

زنگ نیکوکاری در مدارس کردستان به صدا درآمد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 227637
زنگ نیکوکاری در مدارس کردستان به صدا درآمد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، معاون کمیته امداد استان کردستان ظهر یکشنبه در مراسم زنگ نیکوکاری در دبستان آزادگان سنندج گفت: تشکیل کمیته امداد به دستور امام خمینی (ره) با هدف از پرداختن به معیشت مستضعفان در سال 57. محمد جلالی افزود: سه هدف و محور اصلی حمایت و معیشت، توانمندسازی، در این راستا امروز […]

به گزارش خبرنگار مهر ، معاون کمیته امداد استان کردستان ظهر یکشنبه در مراسم زنگ نیکوکاری در دبستان آزادگان سنندج گفت: تشکیل کمیته امداد به دستور امام خمینی (ره) با هدف از پرداختن به معیشت مستضعفان در سال 57.

محمد جلالی افزود: سه هدف و محور اصلی حمایت و معیشت، توانمندسازی، در این راستا امروز جشن خودکفایی 100 هزار بیمار در سراسر کشور و 3 هزار بیمار از کردستان برگزار شد و در نهایت محور سوم پیشگیری و تجلیل شد. فرهنگ سازی که در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

جلالی بیان کرد: خوشبختانه با کمیته امداد توسعه فرهنگی استان که متولی اصلی آموزش و پرورش است همکاری خوبی صورت گرفته و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که آموزش و پرورش در آن به ما به عنوان متولیان فرهنگ کمک می کند رواج فرهنگ مهربانی و احسان است.

معاون کمیته امداد استان کردستان گفت: جشن نیکوکاری در سطح مدارس برای کمک به ترویج، آموزش، یادآوری و در نهایت پرورش موضوع احسان و احسان و کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 23 هزار دانش دانشجو و دانش آموزان از حمایت کمیته امداد کردستان برخوردارند، ادامه داد: تعدادی از این مددجویان هستند قسمتی از نخبه هستند و دارای رتبه های اول جهانی و کشوری در زمینه های علمی، هنری، ورزشی و … هستند.

جلالی افزود: علاوه بر خدمات این نهاد و کمک به تحصیل این افراد نیازمند حمایت و همکاری همه دستگاه ها به ویژه آموزش و پرورش هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.