افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

زنگ خطر مدیریت بحران برای صنایع استان تهران به صدا درآمد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 201291
زنگ خطر مدیریت بحران برای صنایع استان تهران به صدا درآمد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعدازظهر دوشنبه زنگ خطر مدیریت بحران برای هشدار به صدا درآمد. z ذینفعان و ارائه دهندگان خدمات عمومی، مدیران صنایع، کارخانه ها. جت هاکارخانه ها و انبارهای نگهداری مواد قابل اشتعال از آتش سوزی خبر دادند و اظهار داشتند: در هفته های اخیر شاهد چندین حادثه آتش سوزی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعدازظهر دوشنبه زنگ خطر مدیریت بحران برای هشدار به صدا درآمد. z ذینفعان و ارائه دهندگان خدمات عمومی، مدیران صنایع، کارخانه ها. جت هاکارخانه ها و انبارهای نگهداری مواد قابل اشتعال از آتش سوزی خبر دادند و اظهار داشتند: در هفته های اخیر شاهد چندین حادثه آتش سوزی در نقاط مختلف از مراکز عمومی و درمانی گرفته تا کارخانه ها بوده ایم. جت ها و انبارهای محصولات قابل اشتعال در استان تهران متر.

یزدی مهر اظهار داشت: بررسی علت وقوع این آتش سوزی ها نشان می دهد که این مکان ها فاقد اعلام حریق و تجهیزات اطفای حریق بوده اند. هستند، گفت: با توجه به اینکه آتش سوزی یکی از بحران ها و حوادث انسان ساز محسوب می شود با رعایت نکات ایمنی می توان از وقوع آن جلوگیری کرد. وی افزود: مدیریت بحران با توجه به وظیفه ذاتی خود که حفظ جان و مال مردم است باید به موضوع آتش سوزی رسیدگی کند. z باید به ذینفعان هشدار داد که به فکر «پیشگیری»، «آماده سازی» و «مقابله» با این خطری که جامعه را تهدید می کند، باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تصریح کرد: کارخانجات صنعتی و مراکز تجاری و دولتی مانند بیمارستان ها که روزانه پذیرای جمعیت زیادی هستند باید در صف اول اکیپ های واکنش اضطراری و اطفای حریق و اعلام حریق باشند. به موازات این مکان ها، انبار کالا و به ویژه انبارهای نگهداری مواد قابل اشتعال. za قرار دارند، زیرا در صورت وقوع آتش سوزی، علاوه بر کل سرمایه یک فرد و جبران خسارات وارده می توان دیدن و برخی افراد تحت تأثیر این خطر شغل خود را از دست می دهند و جان مردم نیز در خطر خواهد بود.

یزدی مهر در ادامه نیاز به علاقه افسردگی در مکان های ذکر شده بر بیمه حوادث تاکید شد و بیان شد: داشتن بیمه آتش سوزی نقش مهمی در افزایش تاب آوری جامعه هدف دارد، لذا توصیه های سختگیرانه مدیریت بحران به کارآفرینان و صنایع توصیه می شود. z خوبیش اینه که با علاقه افسردگی از بیمه، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید و اقداماتی را برای کاهش فشار اقتصادی پس از بحران انجام دهید.

وی اعلام کرد: اگر صاحبان مشاغل و صنایع و z ذی نفعان باید توجه داشته باشند که تجهیز سایت ها به تجهیزات هشدار و اطفای حریق و داشتن بیمه نامه یک ضرورت اساسی و اهرمی مطمئن پس از وقوع بحران محسوب می شود. به دلیل نداشتن دانش و تجهیزات و بیمه مناسب تعداد زیادی از مردم در اثر آتش سوزی های اخیر متحمل خسارت مالی و خسارات اقتصادی شده اند. هستند که غیر قابل جبران خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.