افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

زنده: کرواسی و بلژیک بازی گروهی را در جام جهانی نزدیک می کنند

  • کد خبر : 1267
زنده: کرواسی و بلژیک بازی گروهی را در جام جهانی نزدیک می کنند

دو نفر از سه بازیکن برتر سال 2018 در سال 2022 با هم دیدار می کنند، جایی که صعود به مرحله حذفی در خط است. اینجا را دنبال کنید دو نفر از سه بازیکن برتر گروه نزدیک جام جهانی 2018 در سال 2022 به مصاف یکدیگر می روند، زمانی کهکرواسیوبلژیکدرگیری در الریان قطر کرواسی، نایب […]



دو نفر از سه بازیکن برتر سال 2018 در سال 2022 با هم دیدار می کنند، جایی که صعود به مرحله حذفی در خط است. اینجا را دنبال کنید

دو نفر از سه بازیکن برتر گروه نزدیک جام جهانی 2018 در سال 2022 به مصاف یکدیگر می روند، زمانی کهکرواسیوبلژیکدرگیری در الریان قطر

کرواسی، نایب قهرمان، با برتری جزئی در گروه F نسبت به بسته غافلگیرکننده مراکش، با هر دو امتیاز چهار امتیاز و کرواسی با اختلاف گل جلوتر وارد روز می شود. بلژیک با سه امتیاز عقب است، اما بازی آن در این تورنمنت غیراستاندارد بوده است و باخت 2-0 مقابل مراکش در آخرین بازی، این سوال را مطرح کرده است که آیا نسل طلایی شیاطین سرخ در آخرین بازی خود است یا خیر.

با توجه به اینکه کانادا حذف شده برای غرور در فینال دیگر گروه F مقابل مراکش بازی می کند، هنوز هم می تواند یک چرخش مفید از جاهای دیگر وجود داشته باشد. صرف نظر از این، کرواسی می داند که حداقل با یک تساوی به پایان رسیده است، در حالی که بلژیک به احتمال زیاد به پیروزی نیاز دارد (تساوی، همراه با شکست مراکش با چهار گل نیز تعادل را به بلژیک تغییر می دهد) تا از خروج بدنام از مرحله گروهی جلوگیری کند.

برای به‌روزرسانی‌های زنده و نکات برجسته گل‌ها و بازی‌های کلیدی در طول مسابقه، اینجا را دنبال کنید (بازخوانی برای آخرین به روز رسانی ها).


ترکیب دو تیم به شرح زیر است:


ترکیب کامل جام جهانی

کرواسی

دروازه بان ها: ایوو گربیچ (اتلتیکو مادرید)، ایویکا ایووشیچ (اوسیجک)، دومینیک لیواکوویچ (دینامو زاگرب)

مدافعان: بورنا باریشیچ (رنجرز)، مارتین ارلیچ (ساسولو)، یوسکو گواردیول (لایپزیگ)، یوسیپ ژورانوویچ (سلتیک)، دژان لوورن (زنیت سن پترزبورگ)، بورنا سوسا (اشتوتگارت)، یوسیپ استانیچیچ (بایرن مونیخ)، جوسیپ (بایرن مونیخ) دینامو زاگرب، دوماگوج ویدا (آئک آتن)

هافبک ها: مارسلو بروزوویچ (اینترمیلان)، کریستیان یاکیچ (اینتراخت فرانکفورت)، متئو کواچیچ (چلسی)، لورو ماجر (رن)، لوکا مودریچ (رئال مادرید)، ماریو پاشالیچ (آتالانتا)، لوکا سوشیچ (سالزبورگ)، نیکولا ولاشیچ (تیر) )

به جلو: آنته بودیمیر (اوساسونا)، آندری کراماریچ (هوفنهایم)، مارکو لیواجا (هایدوک اسپلیت)، میسلاو اورشیچ (دینامو زاگرب)، ایوان پریشیچ (تاتنهام)، برونو پتکوویچ (دینامو زاگرب)

بلژیک

دروازه بان ها: کوئن کاستیلز (ولفسبورگ)، تیبو کورتوا (رئال مادرید)، سیمون مینیوله (کلوب بروژ)

مدافعان: توبی آلدرویرلد (رویال آنتورپ)، زنو دباست (اندرلخت)، لئاندر دندونکر (آستون ویلا)، ووت فاس (لستر)، آرتور تئات (رن)، یان ورتونگن (بنفیکا)، توماس مونیر (بوروسیا دورتموند)، تیموتی کاستانه (لستر) )

هافبک هایانیک کاراسکو (اتلتیکو مادرید)، کوین دی بروین (منچستر سیتی)، تورگان هازارد (بوروسیا دورتموند)، آمادو اونانا (اورتون)، یوری تیلمانز (بلژیک)، هانس واناکن (کلوب بروژ)، اکسل ویتسل (اتلتیکو مادرید)،

به جلو: میشی باتشوایی (فنرباغچه)، چارلز دی کتلایر (آث میلان)، ژرمی دوکو (رن)، ادن هازارد (رئال مادرید)، روملو لوکاکو (اینترمیلان)، دریس مرتنس (گالاتاسرای)، لوئیس اوپندا (لنز)، لئاندرو تروسارد ( برایتون)

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • Wilson: Day of Tiebreak Drama به گروه آشوب جام جهانی پایان می دهد
  • Wilson: Senegal Channels Late Legend Diop در بازگشت به Last 16
  • استراوس: USMNT با مانعی در جام جهانی روبرو است که 20 سال است برطرف نشده است





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.