افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
7

زنده: شزنی پنالتی مسی را در بازی آرژانتین-لهستان مهار کرد

  • کد خبر : 880
زنده: شزنی پنالتی مسی را در بازی آرژانتین-لهستان مهار کرد

شاگردان لیونل مسی در فینال گروهی جام جهانی با رابرت لواندوفسکی دیدار خواهند کرد. اینجا را دنبال کنید دو تن از بهترین بازیکنان نسل خود، تیم‌های ملی خود را در مقابل یکدیگر با بقای جام جهانی هدایت می‌کنند، اما در حالی که آرژانتین در فینال گروه خود با لهستان بازی می‌کند، این یک دروازه‌بان است […]



شاگردان لیونل مسی در فینال گروهی جام جهانی با رابرت لواندوفسکی دیدار خواهند کرد. اینجا را دنبال کنید

دو تن از بهترین بازیکنان نسل خود، تیم‌های ملی خود را در مقابل یکدیگر با بقای جام جهانی هدایت می‌کنند، اما در حالی که آرژانتین در فینال گروه خود با لهستان بازی می‌کند، این یک دروازه‌بان است که نمایش را می‌دزدد.

Wojciech Szczęsny یک دیوار آجری برای لهستان بوده است و شانس های متعدد آرژانتین – از جمله یک ضربه پنالتی لیونل مسی – را رد کرده است، زیرا هر دو تیم برای کسب امتیاز در دور حذفی رقابت می کنند.

آنها همزمان با مکزیک و عربستان سعودی بازی می کنند و هر چهار تیم با شانس صعود به مرحله حذفی وارد روز می شوند.

برنده گروه به مصاف استرالیا می‌رود که یک نفر دوم شگفت‌انگیز در گروه D است، در حالی که نایب قهرمان با فرانسه مدافع عنوان قهرمانی در آن سوی گروه قرار می‌گیرد.

مسی و روبرت لواندوفسکی هر دو در لحظات مهم وارد صحنه شدند. این گل مسی بود که بن بست مقابل مکزیک را شکست و به آرژانتین اجازه داد بعد از شکست تکان دهنده مقابل عربستان سعودی برای افتتاحیه مسابقات، کمی راحت تر نفس بکشد. در همین حال لواندوفسکی اولین گل دوران حرفه ای خود در جام جهانی را به ثمر رساند تا کمک کندلهستانسعودی ها را کنار بگذارد و تیمش را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت کند.

آرژانتین به دنبال ضربه زدن زودهنگام بود و آنخل دی ماریا در 90 ثانیه بعد از بازی یک ضربه کرنر را به دست آورد تا تلاش کند این اتفاق بیفتد. ضربه ابتدایی مسی مسدود شد، اما ارسال دوم او نیکلاس اوتامندی را در تیرک دور دروازه قرار داد و مدافع میانی موقعیت او را از بالای دروازه به بیرون هدایت کرد.

نوبت لواندوفسکی بود که در دقیقه چهارم به بالای محوطه جریمه آرژانتین ارسال کرد که ضربه او در نهایت قبل از آزمایش امیلیانو مارتینز دروازه بان مهار شد.

در دقیقه هفتم، مسی اولین سیو بازی را به اجبار انجام داد. این بهترین تلاش او نبود، یک شوت ناقص و پای راست از فاصله 20 یاردی، اما باعث شد وویچیچ شچسنی واکنش نشان دهد و به سمت پایین و سمت راست خود را نجات دهد.

مسی در دقیقه 10 یک دفع دیگر را مجبور کرد و از پای چپ که بیشتر مورد پسندش بود به تیرک نزدیکی شلیک کرد.

مسی در دقیقه 16 به میدان رفت و مارکوس آکونا را در سمت چپ انتخاب کرد. مدافع کناری سویا از مرکز دفاع کرد و یک شوت پای راست را پیچید، اما او آن را روی هدف به صدا درآورد.

دقیقه 28 دو تماس نزدیک برای آرژانتین به همراه داشت. اول، این جولیان آلوارز بود که یک مدافع لهستان فرصتی را از خط خارج کرد. فاصله به دست آکونا افتاد، او یک موقعیت درست در تیرک دروازه به دست آورد و گلی خیره کننده را از دست نداد.

پنج دقیقه بعد، دی ماریا چند سانتی متر از گلزنی در المپیکو فاصله گرفت. با یک ضربه کرنر از گوشه دور، وینگر کهنه کار در موقعیت خود پیچید، اما Szczęsny همه چیز را از دست داد، واکنش خوبی نشان داد و آن را به بالای تیرک زد.

Szczęsny یک مهار بزرگ دیگر را در دقیقه 36 انجام داد، و آلوارز را از فاصله نزدیک پس از بازی مهاجم من سیتی رد کرد. با این حال، در سکانس بعدی، آرژانتین پس از بررسی VAR یک پنالتی دریافت کرد. Szczęsny از خط خود خارج شده بود تا با توپ بازی کند، و در ادامه، بازوی او صورت مسی را گرفت.

علیرغم ماهیت بحث برانگیز این تماس، شچسنی آن را مطرح کرد. او پنالتی مسی را مهار کرد و برای دومین مهار پنالتی خود در مسابقات به سمت چپ شیرجه زد.

برای به‌روزرسانی‌های زنده و نکات برجسته گل‌ها و بازی‌های کلیدی در طول مسابقه، اینجا را دنبال کنید (بازخوانی برای آخرین به روز رسانی ها).


ترکیب دو تیم به شرح زیر است:


ترکیب کامل جام جهانی:

آرژانتین

دروازه بان ها: فرانکو آرمانی (ریور پلات)، امی مارتینز (استون ویلا)، جرونیمو رولی (ویارئال)

مدافعان: مارکوس آکونا (سویا)، خوان فویت (ویارئال)، لیساندرو مارتینز (منچستریونایتد)، ناهوئل مولینا (اتلتیکو مادرید)، گونزالو مونتیل (سویا)، نیکلاس اوتامندی (بنفیکا)، ژرمان پزلا (رئال بتیس)، کریستیان روم نیکلاس تاگلیافیکو (لیون)

هافبک ها: رودریگو دی پل (اتلتیکو مادرید)، انزو فرناندز (بنفیکا)، الخاندرو گومز (سویا)، الکسیس مک آلیستر (برایتون)، اگزکوئیل پالاسیوس (بایر لورکوزن)، لئاندرو پاردس (یوونتوس)، گویدو رودریگز (رئال بتیس)

مهاجمان: تیاگو آلمادا (آتلانتا یونایتد) خولیان آلوارز (منچستر سیتی)، آنخل کوریا (اتلتیکو مادرید)، پائولو دیبالا (رم)، آنخل دی ماریا (یوونتوس)، لائوتارو مارتینز (اینترمیلان)، لیونل مسی (پاری سن ژرمن)

لهستان

دروازه بان ها: کامیل گرابارا (کپنهاگ)، لوکاس اسکوروپسکی (بولونیا)، وویچ شزنی (یوونتوس)

مدافعان: یان بدنارک (استون ویلا)، بارتوس برزینسکی (سمپدوریا)، متی کش (استون ویلا)، کمیل گلیک (بنونتو)، رابرت گامنی (آگسبورگ)، آرتور ژدرژیک (لژیا ورشو)، یاکوب کیویور (اسپزیا)، ماتئوس کلر ویتس نیکولا زالوسکی (رم)

هافبک ها: کریستیان بیلیک (بیرمنگام سیتی)، پرزمیسلاو فرانکوفسکی (لنز)، کمیل گروسیسکی (پوگون)، یاکوب کامینسکی (ولفسبورگ)، گرژگورز کریچوویاک (الشباب)، میکال اسکوراس (لخ پوزنان)، دامیان شیماننسکی (آک‌زیماسکی آتن) (فاینورد)، پیوتر زیلینسکی (ناپولی)، شیمون ژورکوفسکی (فیورنتینا)

به جلو: روبرت لواندوفسکی (بارسلونا)، آرکادیوش میلیک (یوونتوس)، کریشتوف پیتک (سالرنیتانا)، کارول اشویدرسکی (شارلوت اف سی)

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • اسقف: چگونه ناراحتی عربستان سعودی از آرژانتین در خانه طنین انداز شد
  • مسی جان تازه ای در جام جهانی آرژانتین دمید
  • نفرین قهرمان جام جهانی برای امباپه، فرانسه





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.