افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
17

زنده: اکوادور، سنگال برای زندگی خود در جام جهانی بازی می کنند

  • کد خبر : 670
زنده: اکوادور، سنگال برای زندگی خود در جام جهانی بازی می کنند

خیلی بعید است جایی برای هر دو طرف در مرحله حذفی جام جهانی وجود داشته باشد، و این باعث می شود که این بازی به یک مرحله یک شانزدهم نهایی تبدیل شود. اینجا را دنبال کنید. بسیار بعید است که برای هر دو جا باشداکوادوروسنگالدر مرحله حذفی جام جهانی، فینال گروه A روز سه‌شنبه را […]



خیلی بعید است جایی برای هر دو طرف در مرحله حذفی جام جهانی وجود داشته باشد، و این باعث می شود که این بازی به یک مرحله یک شانزدهم نهایی تبدیل شود. اینجا را دنبال کنید.

بسیار بعید است که برای هر دو جا باشداکوادوروسنگالدر مرحله حذفی جام جهانی، فینال گروه A روز سه‌شنبه را عملاً به بازی مرحله یک هشتم نهایی تبدیل کرد.

با توجه به اینکه هلند پیشتاز گروه است که از طریق تای‌بریک وارد این روز می‌شود و در فینال هم‌زمان با کشور میزبان حذف شده قطر روبرو می‌شود، پیش‌فرض این است که یکی از مکان‌های دیگر گروه در مرحله یک هشتم نهایی به یکی از این دو تیم برسد. اکوادور (1-0-1، چهار امتیاز) با برتری یک امتیازی در برابر سنگال (1-1-0، سه امتیاز) وارد می شود، به این معنی که تساوی برای لا تری به اندازه کافی خوب است، در حالی که سنگال می داند که برای پیروزی به برد نیاز دارد. در رقابت ادامه دهید (سناریویی وجود دارد که در آن اکوادور و سنگال به تساوی می رسند و هر دو به این نتیجه می رسند که قطر هلند را به اندازه کافی شکست داده است تا گل تساوی دیفرانسیل را برگرداند، اما بر اساس نحوه انجام ست های اول مسابقات، این امر محتمل به نظر نمی رسد.)

اکوادور توسط انر والنسیا، مهاجم 33 ساله، که هر سه گل این تیم در جام جهانی را به ثمر رسانده است، پیش می رود و روز سه شنبه برابر کیلیان امباپه برای کفش طلای این رقابت ها وارد می شود. او در تساوی اکوادور مقابل هلندی‌ها برانکارد شد اما گفته می‌شود برای حضور در اینجا به اندازه کافی آماده است. در همین حال، سنگال با غلبه بر مصدومیت سادیو مانه، همچنان در رقابت برای بازگشت به مرحله حذفی باقی می ماند.

برای به‌روزرسانی‌های زنده و نکات برجسته گل‌ها و بازی‌های کلیدی در طول مسابقه، اینجا را دنبال کنید (بازخوانی برای آخرین به روز رسانی ها).


ترکیب دو تیم به شرح زیر است:


ترکیب کامل جام جهانی

اکوادور

دروازه بان ها: الکساندر دومینگز (LDU Quito)، هرنان گالیندز (Aucas)، مویس رامیرز (Independiente del Valle)

مدافعان: روبرت آربولدا (سائوپائولو اف سی)، خاویر آریاگا (سیاتل ساندرز)، پرویس استوپینان (برایتون)، پیرو هینکاپیه (بایر لورکوزن)، ویلیام پاچو (آنتورپ)، دیگو پالاسیوس (LAFC)، جکسون پوروزو (ترویس)، آنجلو گنک)، فلیکس تورس (سانتوس لاگونا)

هافبک ها: مویسس کایسدو (برایتون)، خوزه سیفونتس (LAFC)، آلن فرانکو (تالرس)، کارلوس گروزو (آگزبورگ)، روماریو ایبارا (پاچوکا)، آنخل منا (لئون)، جگسون مندز (LAFC)، گونزالو پلاتا (رئال وایادولید)، آیرتون پرسیادو (سانتوس لاگونا)، جرمی سارمینتو (برایتون)

به جلو: مایکل استرادا (کروز آزول)، جورکایف ریسکو (نیولز اولد بویز)، کوین رودریگز (ایمبابورا)، انر والنسیا (فنرباغچه)

مربی: گوستاوو آلفارو

سنگال

دروازه بان ها: سنی دینگ (کوئینز پارک رنجرز)، آلفرد گومیس (رن)، ادوارد مندی (چلسی)

مدافعان: فوده بالو توره (آث میلان)، پاپه ابوسیسه (المپیاکوس)، عبدو دیالو (لایپزیگ)، اسماعیل یاکوبز (موناکو)، کالیدو کولیبالی (چلسی)، فرموز مندی (آمیانس)، موسا ندایه (اندرلخت)، یوسف سابالی (رئال بتیس)

هافبک ها: پاته سیس (رایو وایکانو)، کرپین دیاتا (موناکو)، ادریسا گیه (اورتون)، پاپ گیه (مارسی)، چیخو کویاته (ناتینگهام فارست)، مامادو لوم (ریدینگ)، نامپالیس مندی (لستر)، مصطفا نام (پافوس)، پاپه ماتار سار (تاتنهام)

مهاجمان: بولای دیا (سالرنیتانا)، فامارا دیدیو (آلانیا اسپور)، بامبا دینگ (مارسی)، نیکلاس جکسون (ویارئال)، ایلیمان ندایه (شفیلد یونایتد)، اسماعیل سار (واتفورد)

مربی: آلیو سیسه

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • ویلسون: مصدومیت مانه غم بزرگ سنگال در جام جهانی است
  • ویلسون: مسی جان تازه ای به جام جهانی آرژانتین می دهد
  • اشتراوس: نفرین قهرمان جام جهانی با امباپه، فرانسه همخوانی ندارد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.