افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

زنده: آلمان کاستاریکا را شکست داد، همچنان با خروج از جام جهانی روبرو است

  • کد خبر : 1532
زنده: آلمان کاستاریکا را شکست داد، همچنان با خروج از جام جهانی روبرو است

آلمانی‌ها فرصت‌های زیادی دارند، اما به احتمال خروج متوالی دوم از مرحله گروهی نیز چشم دوخته‌اند. اینجا را دنبال کنید آلمان روز پنجشنبه وارد شد و برای جلوگیری از دومین حذف متوالی جام جهانی در مرحله گروهی به چند چیز نیاز داشت – از جمله کمک گرفتن از یک حریف. و بعد از یک شروع […]



آلمانی‌ها فرصت‌های زیادی دارند، اما به احتمال خروج متوالی دوم از مرحله گروهی نیز چشم دوخته‌اند. اینجا را دنبال کنید

آلمان روز پنجشنبه وارد شد و برای جلوگیری از دومین حذف متوالی جام جهانی در مرحله گروهی به چند چیز نیاز داشت – از جمله کمک گرفتن از یک حریف. و بعد از یک شروع امیدوارکننده، آن کمک اضافی به دست نیامد.

شکست در افتتاحیه مسابقات به ژاپن و تساوی مقابل اسپانیا، آلمان ها را در موقعیتی قرار داد که باید شکست بخورند.کاستاریکاو امیدوارم که اسپانیا در فینال همزمان گروه E ژاپن را اداره کند. در اوایل فینال، این چیزی بود که اتفاق می افتاد، با گل اول سرژ گنابری در برابر کاستاریکا تقریباً در همان زمانی که آلوارو موراتا برای اسپانیا مقابل ژاپن گل زد. اما هرج و مرج مطلق از آنجا به وجود آمد که در نتیجه ژاپن در صدر گروه قرار گرفت، اسپانیا دوم شد و آلمان رفت.

ژاپن در آغاز نیمه دوم دو بار پیاپی به ثمر رساند تا اسپانیا را از پیش بیاندازد و کاستاریکا سپس با دو گل نیمه دوم خود از آلمان ها پیش افتاد که برای مدتی باعث شد که این گل به گل برسد. هر دو شکست آلمان و اسپانیا دو گل کای هاورتز و یک گل نیکلاس فولکروگ که توسط VAR تأیید شد، برتری آلمان را بازگرداند، که برای نجات اسپانیا کافی بود، اما نه آلمانی‌ها، که نیاز داشتند اسپانیایی‌ها حداقل با ژاپن هم سطح شوند تا آنها فرصتی داشته باشند. این هرگز اتفاق نیفتاد، و Die Mannschaft در خارج از 16 نهایی باقی ماند.

قبل از شروع بازی، به دلایلی که ربطی به دو تیم نداشت، قابل توجه شد. این اولین مسابقه جام جهانی مردان با یک داور تماما زن بود.

آلمان تهاجمی از زمین بیرون آمد و جمال موسیالا در دقیقه دوم ضربه ای را از کیلور ناواس مهار کرد و ضربه ای کم از فاصله دور زد که دروازه بان کاستاریکایی مجبور به خروج از کرنر شد.

فشار همچنان ادامه داشت و فرصت عالی بعدی در دقیقه نهم به دست آمد، زمانی که توماس مولر با ضربه سر آزاد بود. او نتوانست آن را روی چارچوب هدایت کند، اما یک گل بد برای بهترین گلزن فعال تاریخ جام جهانی (10 گل، همه در 2010 و 2014).

آلمان خیلی طول نکشید تا آن را جبران کند. دفاع چپ دیوید راوم یک سانتر کرلینگ برای گنابری ارسال کرد که ضربه سر او به درون تیرک فرو رفت و ناواس را شکست داد و در دقیقه 10 بازی را 1-0 کرد.

آلمان همچنان بر دفاع کاستاریکا غلبه می کرد، اما به اعتبار تیکوس ها، آنها تا پایان نیم ساعت ابتدایی در مقابل هجوم ایستادند. تنها یک لحظه تا رسیدن به تساوی فاصله داشت و تقریباً در دقیقه 29 بود که جوئل کمپبل پس از یک ضدحمله در مرکز محوطه جریمه آلمان بیرون آمد. با این حال، او نتوانست توپ والی خود را به خوبی زمان‌بندی کند و توپ بدون خطر از منطقه عبور کرد.

پس از آن آلمان کنترل را به دست گرفت و پنج دقیقه بعد ناواس دوباره مورد آزمایش قرار گرفت و جاشوا کیمیچ زمان و فضا برای شلیک از راه دور داده شد. شوت او در حالی که فرو رفت به زانو در آمد، اما ناواس آن را به محل امن رساند.

کیشر فولر، گلزن کاستاریکا مقابل ژاپن، در نیمه اول تقریباً گل تساوی را به ثمر رساند. دفاع آلمان با یک توپ طولانی در بالای صفحه، یک درهم ریختگی مطلق ایجاد کرد و به فولر اجازه داد وارد دروازه شود و شلیک کند. با این حال، مانوئل نویر آن را کنار زد و آلمان را در صدر قرار داد.

فشار برای آلمان در اوایل نیمه دوم افزایش یافت، زمانی که در بازی دیگر، ژاپن دو گل سریع به ثمر رساند و آلمانی ها را نسبتاً درمانده کرد و به کمک بیشتری از اسپانیا نیاز داشت.

در دقیقه 59 اوضاع برای آلمان بدتر شد، زمانی که یلتسین تجدا ضربه مهار شده را با گل تساوی دنبال کرد و ژرمن ها را به پایین جدول کشاند. اگر کاستاریکا می توانست یک هدف مهم را پیدا کند، باعث حذف اسپانیا نیز می شد.

آلمان بی سر و صدا پیش نرفت و پس از پاسخ کاستاریکا دو بار به تیرک دروازه برخورد کرد و از آنجا به بعد همه چیز به ابعاد افتضاحی رسید. کاستاریکا به پایان رسید، زیرا خوان پابلو وارگاس پس از یک سکانس وحشیانه در عمق محوطه جریمه آلمان یک گل را به ثمر رساند و آخرین امتیاز را در یک امتیاز عجیب به دست آورد که به طور لحظه ای باعث شد اسپانیا و آلمان هر دو به بیرون بروند.

هرچند آن سناریوی فانتزی زیاد دوام نیاورد. چند دقیقه بعد، هاورتز آلمان را یکنواخت کرد، که آلمانی ها را نجات نداد، اما حداقل به اسپانیا کمک کرد.

در آن مرحله، آلمان به یک گل دیگر نیاز داشت – که اگر یک سیو تماشایی ناواس برای غارت نیکلاس فولکروگ مهاجم تعویضی نبود – و یک گل اسپانیا برای گلزنی نیاز داشت، در حالی که یک گل دیگر کاستاریکا هر دو قدرت اروپایی را از بازی خارج می کرد. رقابت.

آلمان گل مورد نیاز خود را در نیمه معادله خود از طریق هاورتز به دست آورد، که از فاصله نزدیک برای بازگرداندن برتری آلمان، 3-2 وارد دروازه شد.

گل چهارم به زودی برای آلمان به دست آمد، با فولکروگ یک گل دیگر در این جام جهانی، اما، مانند گل هاورتز، مشکلی نبود مگر اینکه اسپانیا در بازی دیگر کمکی ارائه دهد.

اسپانیا هرگز گل مورد نیاز آلمان را به ثمر نرساند و در گروه دوم شد و با مراکش مسابقه حذفی ترتیب داد، در حالی که ژاپن در صدر گروه قرار گرفت و به مصاف کرواسی خواهد رفت. در همین حال، آلمان دوباره ناامید شد و در دو جام جهانی پیاپی از مرحله گروهی خارج شد.


ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:


ترکیب کامل جام جهانی

آلمان

دروازه بان ها: مانوئل نویر (بایرن مونیخ)، مارک آندره تراشتگن (بارسلونا)، کوین تراپ (اینتراخت فرانکفورت)

مدافعان: آرمل بلا کوچاپ (ساوتهمپتون)، ماتیاس گینتر (فریبورگ)، کریستین گونتر (فریبورگ)، تیلو کرر (وست هم یونایتد)، لوکاس کلسترمن (لایپزیگ)، دیوید راوم (آر بی لایپزیگ)، آنتونیو رودیگر (رئال مادرید). نیکو شلاتربک (بوروسیا دورتموند)، نیکلاس سوله (بوروسیا دورتموند)

هافبک ها: جولیان برانت (بوروسیا دورتموند)، لئون گورتزکا (بایرن مونیخ)، ماریو گوتزه (اینتراخت فرانکفورت)، ایلکای گوندوگان (منچستر سیتی)، یوناس هوفمان (بوروسیا مونشن گلادباخ)، جاشوا کیمیخ (بایرن مونیخ)

به جلو: کریم آدیمی (بوروسیا دورتموند)، نیکلاس فولکروگ (وردربرمن)، سرژ گنابری (بایرن مونیخ)، کای هاورتز (چلسی)، یوسف موکوکو (بوروسیا دورتموند)، جمال موسیالا (بایرن مونیخ)، توماس مولر (بایرن مونیخ)، توماس مولر (بایرن مونیخ) سانه (بایرن مونیخ)

کاستاریکا

دروازه بان ها: استبان آلوارادو (هردیانو)، کیلور ناواس (PSG)، پاتریک سکویرا (سی‌دی لوگو)

مدافعان: فرانسیسکو کالوو (کنیااسپور)، دانیل چاکون (کلرادو راپیدز)، اسکار دوارته (الوحده)، کیشر فولر (هردیانو)، کارلوس مارتینز (سان کارلوس)، رونالد ماتاریتا (اف سی سینسیناتی)، برایان اویدو (رئال سالت لیک)، خوان پابلو بارگاس (میلوناریوس)، کندال واستون (ساپریسا)

هافبک ها: براندون آگیلرا (ناتینگهام فارست)، جویسون بنت (ساندرلند)، سلسو بورخس (آلاجوئلنس)، آنتونی هرناندز (پونتارناس)، داگلاس لوپز (هردیانو)، برایان رویز (آلاجوئلنس)، یوستین سالاس (ساپریسا)، یلتسین تِختیدا گرسون تورس (هردیانو)، روآن ویلسون (یونان)، آلوارو زامورا (ساپریسا)

به جلو: جوئل کمبل (لئون)، آنتونی کنترراس (هردیانو)، یوهان ونگاس (آلاجوئلنس)

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • اشتراوس: توماس مولر، قدردانی شده ترین ستاره نسل او
  • ویلسون: آنچه آلمان در تساوی بازگشتش به اسپانیا نشان داد
  • Gastelum: پدری جهانی می شود، اما او هرگز خانه را از دست نمی دهد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.