افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
1

زندانبانان رژیم صهیونیستی زندانیان را به دلیل تشویق عملیات موشکی ایران مجازات کردند.

  • کد خبر : 383400
زندانبانان رژیم صهیونیستی زندانیان را به دلیل تشویق عملیات موشکی ایران مجازات کردند.

اطلاع رسانی کند آیرینشبکه خبری «راشاتودی» در این باره در کانال پیام رسان خود «تلگرام» نوشت: پاسداران [صهیونیست] سه‌شنبه شب، چند زندانی در زندان‌های اسرائیل پس از شنیدن خبر حمله موشکی ایران به دلیل جشن گرفتن «به سرعت و قاطعانه مجازات شدند». ساموئل لوی کمیسر زندان ناحیه شمالی سرزمین های اشغالی گفت: برای هر گونه […]

اطلاع رسانی کند آیرینشبکه خبری «راشاتودی» در این باره در کانال پیام رسان خود «تلگرام» نوشت: پاسداران [صهیونیست] سه‌شنبه شب، چند زندانی در زندان‌های اسرائیل پس از شنیدن خبر حمله موشکی ایران به دلیل جشن گرفتن «به سرعت و قاطعانه مجازات شدند».

ساموئل لوی کمیسر زندان ناحیه شمالی سرزمین های اشغالی گفت: برای هر گونه تخلف از نظم و انضباط قوانین سختگیرانه ای داریم و هر زندانی را که تخلف کند به اشد مجازات خواهیم کرد.

به گزارش ایرناجمهوری اسلامی ایران پس از یک دوره خویشتن داری نسبت به نقض حاکمیت خود و قتل شهیدان اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، سرلشکر سید عباس نیل فروشان و کشتار بخشی از زنان و کودکان بی گناه فلسطینی و لبنانی در دفاع مشروع در برابر منشور سازمان ملل، صدها موشک بالستیک سرزمین های رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر سه شنبه 19 اسفند ساعت 14:03 در عملیات صادق 2 با رمز مبارک یار رسول الله به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اصابت کرد. جمهوری اسلامی ایران دچار وحشت شد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع انجام شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است که در صورت واکنش نظامی رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است، با حملات کوبنده و ویرانگر بیشتری مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.