افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

زنجان به یکی از استان های قدرتمند سرمایه گذاری تبدیل شده است.

  • کد خبر : 403091
زنجان به یکی از استان های قدرتمند سرمایه گذاری تبدیل شده است.

اطلاع رسانی کند بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد افزود: استان زنجان به دلیل قرار گرفتن در مسیر بزرگراه ترانزیتی، بزرگراه و راه آهن و همجواری با کشور از امتیاز ویژه ای در زمینه جذب سرمایه گذاری برخوردار است. استان های مهم صنعتی به ویژه تهران و […]

اطلاع رسانی کند بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد افزود: استان زنجان به دلیل قرار گرفتن در مسیر بزرگراه ترانزیتی، بزرگراه و راه آهن و همجواری با کشور از امتیاز ویژه ای در زمینه جذب سرمایه گذاری برخوردار است. استان های مهم صنعتی به ویژه تهران و توسعه صادرات.

وی تاکید کرد: وجود واحدهای صنعتی قوی در بخش‌های معدن، برق و الکترونیک، نساجی، مواد غذایی، با پتانسیل آب و ظرفیت‌های معدنی کافی، دسترسی به شبکه‌های قوی انتقال برق، گاز و نفت و نزدیکی به بازارهای مصرف داخلی و خارجی را تبدیل کرده است. استان زنجان در یکی از استان های قدرتمند با ظرفیت سرمایه گذاری زیاد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان با اشاره به 8 مهر روز ملی صادرات و با بیان اینکه توسعه اقتصادی امروز کشور بدون توسعه تولید صادرات محور امکان پذیر نیست، افزود: اکنون همه گروه ها و کارگران هستند. مربوط به زنجیره تولید صادرات کالا با این نتیجه موافق هستند. آنها به این نتیجه رسیده اند که با توجه به شرایط فعلی و استفاده از ابزارها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته برای تسخیر بازارها راهی جز توجه وجود ندارد. تولید صادرات محور

گلشنی فرد گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، هم اکنون تولید صادرات محور یکی از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب می شود.

وی گفت: برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر احراز جهش تولید امسال با مشارکت مردم، توجه بیشتر به تولید داخلی و افزایش صادرات غیرنفتی ضروری است و توجه به این مهم ضروری است. اقتصاد بدون نفت در سال جاری یکی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی در کشور محسوب می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اضافه کرد: بدون شک کشوری که اقتصادش حول محور یک محصول می چرخد، در توسعه اقتصادی بیشتر در معرض خطر است و در بحران ها و حوادث آسیب پذیرتر خواهد بود.

گلشنی فرد افزود: توجه به صادرات غیرنفتی و توسعه آن در بخش هایی مانند صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات می تواند کشورمان را از روند توسعه و بحران های مختلف جهانی مصون دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.