افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

زنجان با ارادت و عشق به اهل بیت (ع) ممتاز است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401321
زنجان با ارادت و عشق به اهل بیت (ع) ممتاز است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در سخنانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان از آغاز مسئولیت حجت الاسلام مصطفی حسینی به عنوان امام جمعه زنجان خبر داد و از عملکرد آیت اللهی تجلیل کرد. علی خاتمی این یک امتیاز بزرگ برای زنجان است. وی با اشاره به اینکه ایرانیان ترک زبان […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در سخنانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان از آغاز مسئولیت حجت الاسلام مصطفی حسینی به عنوان امام جمعه زنجان خبر داد و از عملکرد آیت اللهی تجلیل کرد. علی خاتمی این یک امتیاز بزرگ برای زنجان است.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان ترک زبان دارای ویژگی هایی هستند که بیشتر در زنجان معروف است، گفت: زنجان با علاقه، ارادت و عشق به اهل بیت(ع) متمایز است و در شب تاسوعا شاهد عزاداری باشکوهی هستیم. ‘a، و تاثیر جهانی دریافت کرده است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرآن تأکید می کند: «وقتی فتنه ها به سوی شما می آید، از قرآن کمک بگیرید»، یادآور شد: وقتی اخباری از فلسطین می شنوید، متوجه می شوید که یهودیان چه دارند. با مسلمانان انجام می شود».

وی با اشاره به اینکه قرآن در سوره بقره به صراحت این افراد را معرفی کرده است، ادامه داد: در این سوره به مؤمنان اشاره شده است که اگر بخواهند بزرگترین و بدترین دشمنان خود را بشناسند، یهودیان هستند.

صهیونیست ها هیتلر را سفید کردند. چون زن و بچه را نکشته.

حجت الاسلام گلپایگانی با ادعای اینکه صهیونیست ها هیتلر را سفید کردند; وی به دلیل اینکه زنان و کودکان را نکشت، خاطرنشان کرد: امروز جنایتکاران نوزاد، کودکان و زنان چند روزه را در غزه کشتند و بیش از 42 هزار نفر را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه تعداد کودکانی که در این مدت توسط جلادان به شهادت رسیدند، بالغ بر 12 هزار نفر است، تصریح کرد: آنها فقط خود را انسان می دانند اما در ظاهر انسان هستند و در باطن حیوان هستند و همچنین شروع به کار کردند. بمب بیمارستان را بمباران کردند و بیمار را در حالی که از درد روی تخت خوابیده بود، شهید کردند.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی شهید حسن نصرالله وی را فردی مدیر و مدبر خواند و گفت: ایشان برنامه ریزی می کردند و دیدگاه های ایشان هنوز در حزب الله اعمال می شود و هیچ سرزمین غصبی ای وجود ندارد که باشد. زیر موشک حزب الله نیست و امیدواریم درخواست اسرائیل به زودی پیچیده تر شود.

وی به اقامه نماز جمعه رهبر معظم انقلاب که مورد توجه جهانیان قرار گرفت اشاره کرد و افزود: همه می گفتند نباید در این نماز شرکت کند و در حالی که اسرائیل مدام او را تهدید می کرد، ایشان با آرامش و آرامش بیانات خود را بیان می کردند. و خطبه را به زبان عربی با زبان فصیح خواندند و مسئولین عرب گفتند که از ما عربی بهتر صحبت می کنند.

حجت الاسلام گلپایگانی با تاکید بر اینکه رهبر باید شجاع باشد، خاطرنشان کرد: خداوند چیزی به نام ترس در دل آنها نیافریده است، فقط از خدا می ترسند و همیشه به فکر انجام وظیفه هستند.

جایگاه ولی فقیه با شجاعت و محبت در دل مردم است که از نعمت های خداوند است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از نظر اطلاعات، علم، پیش بینی و پیش بینی نمونه هستند، گفت: ایشان ویژگی های شجاعت و محبت را در دل مردم دارند که از نعمت های خداوند است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خلأ در مسائل اخلاقی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: در قرآن و آموزه های دینی بر محبت به رزق و روزی و دشمنی تاکید شده است. به مردم ظالم و ستمگر

وی ادامه داد: اگر کسی تمایل چندانی به آمریکای جنایتکار و صهیونیستی نداشته باشد، مسلمان نیست؛ زیرا آمریکایی ها مردم نجیبی بودند که از اروپا کوچ کردند و آمریکا را غصب کردند و آفریقایی ها را ربودند تا برده شوند.

حجت الاسلام گلپایگانی با بیان اینکه آمریکا سلسله کثیف پهلوی را بر مردم ایران تحمیل کرد، یادآور شد: رضاخان عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) را حرام کرد و اگر امروز کسی حجاب را رعایت نمی کند حجاب است. از آنها . زیرا هر که قیمت و مایه دارد در جای امنی نگه می دارد و حجاب برای حفظ ارزش هاست.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در صدد تشریع اسلام در سراسر جهان هستند و برای استان زنجان آرزوی موفقیت داریم و این استان خاستگاه علمای بزرگی چون شبیری زنجانی است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی با اعطای عنوان رهبر معظم انقلاب به امام جمعه خدیب زنجان گفت: ایشان در این دستور چهار موضوع از جمله توجه به جوانان، توجه به متن مردم از هر قشری و توجه به تبلیغ عملی دین و برخورداری از غنای لازم در محتوای خطبه ها.

حجت الاسلام گلپایگانی درباره ویژگی های امام جدید زنجان گفت: سید روحانی، انس با قرآن، توانایی حفظ کل قرآن از ویژگی های ایشان است و کلام ایشان عطر و بوی این کلام آسمانی را دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.