افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

زنان لاغر باید این شلوار را بپوشند. برای استایل عالی، لباس ها را مطابق با اندام خود انتخاب کنید.

  • کد خبر : 23946
زنان لاغر باید این شلوار را بپوشند.  برای استایل عالی، لباس ها را مطابق با اندام خود انتخاب کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از اشتباهات رایجی که افراد مرتکب می شوند این است که در انتخاب لباس فقط به خود لباس یا استایل خود توجه می کنند، در حالی که علاوه بر این دو مورد، باید به فرم اندام خود نیز توجه کنند. اغلب دیده می شود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از اشتباهات رایجی که افراد مرتکب می شوند این است که در انتخاب لباس فقط به خود لباس یا استایل خود توجه می کنند، در حالی که علاوه بر این دو مورد، باید به فرم اندام خود نیز توجه کنند. اغلب دیده می شود که انتخاب لباس برای افراد چاق یا لاغر کار دشواری است. می توانید تصور کنید که انتخاب شلوار مناسب برای افراد لاغر بسیار دشوارتر است زیرا امروزه هیچ نکته یا پیشنهاد مفیدی برای آنها وجود ندارد. اما انتخاب یک شلوار مناسب و ایده آل برای افرادی که پاهای لاغری دارند کار سختی نخواهد بود. یزرا اگر چند نکته اساسی و مهم را بدانید در انتخاب شلوار مناسب موفق خواهید شد. به عنوان مثال افرادی که پاهای نازک و بلندی دارند باید شلوار گشاد بپوشند، مثلا شلوار جین تنگ یا ساق بند 2023 نمی تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد، در عوض شلوارهای مدل کیف یا مامان پرتر دیده می شود. در کمک شما البته دقت کنید که علاوه بر جذابیت شلوار، افراد لاغر از پوشیدن شلوارهای پارچه های کشدار نیز خودداری کنند.

زیرا این نوع پارچه فرم پاهای شما را بیشتر نمایان می کند و شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهد. بنابراین در صورت امکان به سراغ شلوار جین گشاد دور کمر و ران بروید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین گزینه های تابستانی برای افراد لاغر آشنا شوید.

شلوار لاغر

برای اینکه پاهایتان پرتر به نظر برسد، شلوار به سبک مامانی بپوشید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوار مامانی در دهه 1980 و اوایل دهه 1990 توجه استایلیست ها را به خود جلب کرد و طرفداران زیادی داشت. اما اکنون پس از گذشت چند دهه از آن زمان، شلوارهای مامان به دنیای مد بازگشته اند و یکی از داغ ترین ترندهای سال به حساب می آیند. قد فاق این مدل شلوار بالای ناف است و این باعث می شود باسن بیشتر از سایز اصلی دیده شود. این شلوارها معمولا آبی روشن و یک دست هستند و مدل کلاسیک آن سنگ شویی و پژمرده ای ندارد. یکی دیگر از ویژگی های شلوار مامان استایل تنگ نبودن، چسبیدن به پاها و کمی گشاد بودن آن است. این شلوار به دلیل خمیدگی بر روی مچ دست کمی گشاد است که باعث می شود پاهای شما پر به نظر برسد.

شلوار لاغر

شلوار لاغر

شلوار گشاد را فراموش نکنید. ترند جذاب تابستانی که اندام شما را ایده آل می کند

شلوار کیف معمولی گزینه خوبی برای افراد بلند قد با پاهای بلند و لاغر است، زیرا این مدل شلوار باعث می شود اندامی متعادل تری داشته باشند. یکی از ویژگی های بارز این نوع شلوار، گشاد بودن آن از بالا به پایین است. پس اگر جزو افراد قدبلند و لاغر هستید، پیشنهاد ما به شما این است که رنگ های روشن و طرح های مختلف این نوع شلوارها را انتخاب کنید و در استایل خود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که در استایل های رسمی، افزودن کمربند پهن به آن ظاهر زیباتر و ظریف تری به شما می دهد.

شلوار لاغر

شلوار لاغر

این فقط یک مدل نیست. برای زیباتر دیده شدن از شلوارهای رنگ روشن استفاده کنید

پس از توجه به مدل و جنس، باید به رنگ شلوار انتخابی نیز توجه کنید، زیرا رنگ شلوار در چاق یا لاغر به نظر رسیدن شما تاثیر بسزایی دارد. رنگ‌های تیره باعث می‌شوند پاهای شما باریک‌تر به نظر برسند در حالی که رنگ‌های روشن می‌توانند به پرتر نشان دادن پاها کمک کنند. پوشیدن شلوار آبی یخی کم رنگ یا سفید، پاهای شما را بهتر نشان می دهد. اگر با پوشیدن یک تاپ تیره با شلوار روشن خود کنتراست را به لباس خود اضافه کنید، پاهایتان را حتی بهتر از قبل می کند.

شلوار لاغر

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.