افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

زمین رایگان به مستاجران و عشر کمتر. شرایط و ضوابط و ثبت نام در tem.mrud.ir

  • کد خبر : 275501
زمین رایگان به مستاجران و عشر کمتر.  شرایط و ضوابط و ثبت نام در tem.mrud.ir

به گزارش صبح تایم، تسنیم نوشت: عطاءالله زمانی یادآور شد که بر اساس توافق با وزارت راه و شهرسازی تا پایان دولت سیزدهم، 10 هزار قطعه زمین در استان تهران باید به نهضت ملی مسکن واگذار شود. وی گفت: با توجه به اینکه ارزش زمین در تهران فوق العاده بالاست یک قطعه زمین به چند […]

به گزارش صبح تایم، تسنیم نوشت: عطاءالله زمانی یادآور شد که بر اساس توافق با وزارت راه و شهرسازی تا پایان دولت سیزدهم، 10 هزار قطعه زمین در استان تهران باید به نهضت ملی مسکن واگذار شود. وی گفت: با توجه به اینکه ارزش زمین در تهران فوق العاده بالاست یک قطعه زمین به چند خانوار داده می شود.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 50 هزار نفر متولی بنیاد مسکن است، افزود: تاکنون 193 هزار نفر در نهضت ملی مسکن استان تهران (شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت) ثبت نام کرده اند. 50000). 7400 متقاضی (3.8 درصد) تایید شده اند.

در این راستا ساخت 2806 واحد در دماوند، نسیم شهر، اسلامشهر و … آغاز شده و با احتساب پروژه های نیمه تمام، در مجموع 5728 واحد در دستور کار قرار دارد.

زمانی به هزینه ساخت مسکن روستایی در استان تهران نیز اشاره کرد و گفت: میانگین قیمت این واحدها در سال گذشته 9 میلیون تومان بود که درصد تورم امسال به آن اضافه می شود که عمدتاً به اندازه این است واحدها 80 متر هستند.

سایت ثبت رایگان زمین برای مستاجران

جزئیات کامل اعطای زمین رایگان در بدو تولد فرزند سوم بر اساس مصوبه مجلس اعلام شد.

ثبت نام مسکن ملی در بازه های زمانی معین و از طریق سامانه www.tem.mrud.ir می تواند انجام شود

متقاضیان شرکت در این طرح باید واجد شرایط ثبت نام بوده و مدارک هویتی خود و افراد تحت تکفل خود را در زمان مقرر در این سامانه ثبت کنند.

چه کسی زمین دولتی رایگان می گیرد؟

مديركل بنياد شهيد و شهيد اذعان داشت: از 3 هزار و 575 قطعه زمين واگذار شده توسط اداره كل راه و شهرسازي فارس تاكنون يك هزار و 138 نفر به صورت انفرادي و به صورت تجميعي واگذار شده است كه هنوز باقي است. ابهاماتی وجود دارد.

بیانی یادآور شد: طبق قانون همسر و فرزند شهید همزمان می توانند زمین و مسکن دریافت کنند و جانبازان 25 درصد و بیشتر در مراکز استان ها 70 متر و در سایر استان ها 100 متر زمین به قیمت منطقه بندی سال 1398 دریافت کنند.

زمین رایگان به تهرانی ها داده می شود

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، خانواده های تهرانی دارای 4 فرزند و بیشتر زیر 20 سال می توانند در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت زمین رایگان ثبت نام کنند.

حسین جنتی اظهار کرد: خانوارهای تهرانی دارای 4 فرزند و بیشتر زیر 20 سال در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت زمین رایگان می توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی Saman.mrud.ir برو ثبت نام کن

وزارت راه و شهرسازی به استناد بند ح تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 به منظور حمایت از خانواده و تحقق اهداف جوانی جمعیت، یک قطعه زمین رایگان در قالی به خانواده ها اختصاص می دهد. با 4 فرزند و بیشتر

تاکنون فرآیندهای مربوط به 2500 خانوار تهرانی در طرح کمپین رحمت وزارت راه و شهرسازی انجام شده و به این تعداد خانوار زمین رایگان تحویل داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: واگذاری زمین در استان تهران با رعایت ضوابط و شفافیت ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت بین والدین صورت می گیرد.

جنتی یادآور شد: خانواده های تهرانی دارای 4 فرزند و بیشتر مشمول قانون تا پایان سال 1402 فرصت دریافت زمین رایگان دارند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.