افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

زمستان امسال بر سر گاز درگیری خواهیم داشت – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 366501
زمستان امسال بر سر گاز درگیری خواهیم داشت – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

سید محمدرضا کاظمی طبا در حاشیه بازگشایی نمایشگاه دارابانو (صنایع دستی و غذایی بانوان شاهین شهری) در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز این نمایشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: در زمینه توانمندسازی زنان شاهین شهر و میم از سوی چندین نهاد اقدامات مهمی از جمله […]

سید محمدرضا کاظمی طبا در حاشیه بازگشایی نمایشگاه دارابانو (صنایع دستی و غذایی بانوان شاهین شهری) در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز این نمایشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: در زمینه توانمندسازی زنان شاهین شهر و میم از سوی چندین نهاد اقدامات مهمی از جمله آموزش و راه اندازی مرکز توانمندسازی بانوان در شاهین شهرستان باران به منظور تقویت بنیه اقتصادی انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون تلاش کرده ایم نمایشگاهی از محصولات و تولیدات بانوان توانمند، مستعد و خلاق شاهین شهر با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برگزار کنیم، بنابراین که ما برای فروش محصولات شما اقدامات ویژه ای انجام داده ایم.

پرداخت تسهیلات ارزان برای توسعه مشاغل زنان

فرماندار شاهین شهر و میمه تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده و جلسات متعددی که توسط معاونت امور بانوان استانداری اصفهان و با همکاری بنیاد علوی و برکت برگزار شد، سعی بر این است که تسهیلات کم هزینه میلیونی تا 150 میلیونی را با هزینه طولانی ارائه کنیم. بازپرداخت مدت دار و به هزینه بانک های عامل.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه توانمندسازی زنان نگاه ویژه ای به روستا داشته ایم تا بتوانیم اقتصاد روستا را به حرکت درآوریم و این مسیر در دولت چهاردهم به قوت خود ادامه خواهد داد.

امسال 45 هزار دانش آموز در شاهین شهر و میما به مدرسه می روند

کاظمی طبا با بیان اینکه از ابتدای مهر امسال بیش از 45 هزار دانش آموز در 250 مدرسه در شهرستان های شاهین شهر و میم سال تحصیلی جدید خود را آغاز می کنند، گفت: بیش از 2 هزار معلم در این شهرستان درگیر فرآیند آموزشی هستند. با دانش آموز شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس از جمله سرویس مدارس و مسائل ترافیکی و ایمنی در سطح شهرستان های شاهین شهر و میمه را دیده است، یادآور شد: در سطح 50 مدرسه زنگ مهر با نواخته شدن زنگ مهر به صدا در می آید. حضور مسئولان نهادهای مختلف اجرایی

فرماندار شاهین شهر و میم خاطرنشان کرد: نزدیک به 23 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی خواهیم داشت که از این تعداد نزدیک به 3900 دانش آموز پایه اول خواهند بود.

زمستان امسال با عدم تعادل گاز مواجه هستیم

بر اساس برگزاری اولین جشنواره ملی موسیقی خلاق در شاهین شهر با حضور هنرمندان کشوری و استانی برگزار می شود. اطلاع داده شد و گفت: برای هفته دفاع مقدس 43 برنامه تدارک دیده شده که 6 برنامه بزرگ با محوریت استانی خواهیم داشت.

کاظمی دارو وی گفت: زمستان امسال نسبت به سال گذشته به میزان بیشتری. نارضایتی ما با گاز روبرو هستیم و با همکاری شورای تامین استان اصفهان تلاش کرده ایم نیروگاه شهید منتظری به سمت مصرف نفت کوره برای تامین انرژی حرکت نکند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.