افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

زمان جوان‌سازی در تیم ملی فرا رسیده است

  • کد خبر : 208061
زمان جوان‌سازی در تیم ملی فرا رسیده است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علی کفاشیان در حاشیه رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران درباره عملکرد خوب بانوان ورزشکار در این رقابت ها گفت: خوشبختانه نتایج خوبی کسب کردند و بانوان این رشته نشان دادند که اگر آنها از حمایت و مربی خوبی برخوردارند، قطعاً به آن خواهند رسید. […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علی کفاشیان در حاشیه رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران درباره عملکرد خوب بانوان ورزشکار در این رقابت ها گفت: خوشبختانه نتایج خوبی کسب کردند و بانوان این رشته نشان دادند که اگر آنها از حمایت و مربی خوبی برخوردارند، قطعاً به آن خواهند رسید. به نظرم توانایی ورزشکاران ایرانی خیلی بیشتر از اینهاست.

وی گفت: شرایط موفقیت دو و میدانی بانوان ایران در آسیا بهتر از بخش آقایان است. آنها پتانسیل دارند و باید حمایت شوند.

کفاشیان در خصوص عزم احسان حدادی، ملی پوش سابق و پرافتخار پرتاب دیسک ایران برای ریاست فدراسیون دوومیدانی، افزود: ابتدا داوطلبان باید ثبت نام کنند و ببینند چه کسانی وارد می شوند و بعد می توانیم قضاوت کنیم. به هر حال انگیزه جوانی مثل حدادی خیلی بیشتر از امثال من است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره ناکامی تیم فوتبال کشورمان در راهیابی به فینال آسیا افزود: تک تک اعضای تیم زحمت کشیدند اما اگر همان اعتماد به نفسی که همیشه در دیدار با قطر داشتند را داشتند. قطعا بردیم.” بهترین زمان برای رسیدن به فینال بود که متاسفانه نشد. جام ملت های دیگر تمام شده و حالا باید به فکر جام جهانی باشیم.

وی درباره ادعای بازیکنان تیم ملی که بهترین نسل تاریخ این تیم محسوب می شوند نیز گفت: این نسل از زمانی که کارلوس کی روش به ایران آمد وارد تیم شد و اکنون زمان جوانی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.