افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

زمان تقریبی شروع لیگ جدید مشخص شد

  • کد خبر : 19211

رئیس کمیته مسابقات سازمان درباره دیدار روز گذشته با امیر قلعه نویی توضیحاتی ارائه کرد. سهیل مهدی درباره دیدار مسئولان سازمان لیگ با کادر فنی و مدیران تیم ملی درباره برنامه فصل آینده فوتبال ایران گفت: امروز قرار است جزییات جلسه روز گذشته را جمع بندی و نتایج را منتشر کنیم. در سایت سازمان لیگ […]

رئیس کمیته مسابقات سازمان درباره دیدار روز گذشته با امیر قلعه نویی توضیحاتی ارائه کرد.

سهیل مهدی درباره دیدار مسئولان سازمان لیگ با کادر فنی و مدیران تیم ملی درباره برنامه فصل آینده فوتبال ایران گفت: امروز قرار است جزییات جلسه روز گذشته را جمع بندی و نتایج را منتشر کنیم. در سایت سازمان لیگ البته هنوز برنامه ها قطعی نشده است. امیر قلعه نویی برای این موضوع تلاش زیادی کرد. هم برنامه های تیم ملی و هم باشگاهی را تماشا می کرد و حتی به برنامه های تیم امید هم توجه داشت. او در این مورد بسیار دقت کرد تا به همه برنامه ها توجه شود.

وی در خصوص اینکه آیا زمان مشخصی برای شروع فصل آینده لیگ برتر تعیین شده است، پاسخ داد: با احتساب اردوها و اردوهای تیم ملی باید چند روز به ما اعلام شود و برنامه خود را جابه جا کنیم. در نهایت پس از ویرایش نهایی و بررسی توسط سرمربی تیم، زمان پایانی شروع لیگ را اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره شروع فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا از شهریورماه امسال توضیح داد: باید این برنامه را همراه با اردوی تیم ملی در نظر بگیریم. قلعه نویی روی این موضوع دقت زیادی داشت و به عنوان سرمربی تیم ملی همه جوانب را بررسی کرد. او حتی برنامه های آتی تیم ملی امید و بازی های این تیم را تماشا کرد و وقت زیادی گذاشت. دیروز بیش از 4 ساعت جلسه داشتیم و جا دارد از شما تشکر کنم.

مهدی در خصوص زمان برگزاری فینال جام حذفی و فاصله بین فصول دو تیم تاکید کرد: زمان برگزاری فینال جام حذفی هنوز قطعی نشده است اما پس از پایان لیگ بلافاصله شروع به جشن نیمه نهایی می کنیم. فینال این مسابقات باید دید کدام تیم ها به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند و سپس مسابقات باقی مانده را اعلام می کنیم. با توجه به حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت های آسیا باید فرصت خوبی را برای استراحت بین 2 فصل برای تیم ها در نظر گرفت. امسال AFC برنامه بسیار سنگینی دارد. لیگ قهرمانان آسیا دوباره به روش قدیمی برگزار می شود و مسابقات به صورت رفت و برگشتی برگزار می شود. ما همه این داستان ها را داریم.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال شروع لیگ از دهه اول مرداد ماه وجود دارد یا خیر، گفت: انشاالله.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا امکان دارد به جای 2 هفته، 3 هفته پایانی لیگ فعلی همزمان برگزار شود، توضیح داد: برنامه خود را اعلام کرده ایم و در حال پیشروی هستیم. به همین دلیل تنها دو هفته پایانی لیگ به طور همزمان برگزار می شود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.