افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

زمان افزایش قیمت بنزین مشخص شد.

  • کد خبر : 371030

علامت تجاری – علی اصغر نخعی راد، نماینده و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی طی گفت وگویی با انتشار اخبار مهمی درباره بنزین، زمان و میزان افزایش قیمت بنزین را اعلام کرد. قیمت بنزین امسال افزایش نمی یابد علی اصغر نخعی راد، عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی از عدم افزایش قیمت بنزین در سال […]

زمان افزایش قیمت بنزین مشخص شد.

علامت تجاری – علی اصغر نخعی راد، نماینده و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی طی گفت وگویی با انتشار اخبار مهمی درباره بنزین، زمان و میزان افزایش قیمت بنزین را اعلام کرد.

قیمت بنزین امسال افزایش نمی یابد

علی اصغر نخعی راد، عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی از عدم افزایش قیمت بنزین در سال جاری خبر داد. وی تاکید کرد: تا پایان سال تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و بدون مجوز و تصویب مجلس هیچ افزایش قیمتی صورت نخواهد گرفت.

قیمت بنزین کی و چقدر افزایش می یابد؟

نخعی راد در ادامه گفت: پیش بینی می شود در سال آینده قیمت بنزین 15 تا 20 درصد افزایش یابد و مجلس نیز این افزایش را خواهد پذیرفت. وی افزود: افزایش سالانه 15 درصدی قیمت بنزین عموما زیر نرخ تورم خواهد بود و اثر تورمی چندانی نخواهد داشت.

این نماینده مردم مشهد همچنین اظهار داشت: مردم نگران اظهارنظرهای غیررسمی در خصوص افزایش قیمت بنزین نباشند چرا که این اظهارات بیشتر به نگرانی های بی مورد دامن می زند.

قیمت جدید بنزین چقدر خواهد بود؟

بنابراین به گفته نخعی راد، بنزین 1500 تومانی در سال آینده بین 225 تا 375 تومان افزایش می یابد و قیمت جدید بنزین 1500 تومانی 1725 تا 1875 تومان خواهد بود. همچنین قیمت جدید بنزین 3000 تومانی بین 450 تا 600 تومان و بنزین 3000 تومانی از 3450 به 3600 تومان افزایش می یابد.

محسن پاک نژاد نیز روز پنجشنبه 1 شهریور 1403 در اولین روز کاری خود در گفت وگویی درباره برنامه های وزارت نفت دولت چهاردهم برای رفع بی تعادلی بنزین گفت: در حال حاضر هیچ راه حل قیمتی برای حل مشکل بنزین وجود ندارد.بنزین.عدم تعادل.

شایان ذکر است که مسعود بیزیکیان اخیراً در گفت وگویی درباره قیمت بنزین گفت: به نظر من هیچ آگاه و دانشمند و دغدغه ای این نوع سیاست و این نوع نگاه را نمی پذیرد. وی با بیان اینکه «بخریم بنزین به قیمت دلار آزاد و با یارانه بفروشیم منطقی نیست»، افزود: الان که بنزین می دهیم (با این قیمت) جای بحث است که آیا باید (واقعاً). ) آیا اقتصاد، دانشمندان و تجربه بین المللی؟ رئیس جمهور گفت: اقتصاددانان و کارشناسان ما باید در برابر سیاست های غلطی که اجرا می کنیم بایستند و اعتراض کنند، اما الان کارشناسان و اقتصاددانان معترض نیستند… من (به عنوان دولت) پول گندم ندارم، پول دارو ندارم. ، پول سرمایه گذاری یا حقوق بازنشستگان، اما من بنزین را 50 تومان می فروشم 10 تومان، شما چه منطقی را قبول دارید که این کار را می کنیم؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.