افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

زرینا: در تلاش هستیم ایوب را به دربی بیاوریم/ مصدومیت پورعلیگنجی برطرف شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 367969
زرینا: در تلاش هستیم ایوب را به دربی بیاوریم/ مصدومیت پورعلیگنجی برطرف شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

دکتر زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت دو بازیکن قرمز مصدوم دربی را تشریح کرد. دکتر فرید زرینه درباره مصدومیت ایوب العمود بعد از بازی مقابل الاهلی گفت: آقای ایوب العمود از ناحیه عضله آسیب دیدگی دارد اما ما از وی ام آر آی انجام دادیم و خوشبختانه مصدومیت این بازیکن جدی نیست و همه […]

دکتر زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت دو بازیکن قرمز مصدوم دربی را تشریح کرد.

دکتر فرید زرینه درباره مصدومیت ایوب العمود بعد از بازی مقابل الاهلی گفت: آقای ایوب العمود از ناحیه عضله آسیب دیدگی دارد اما ما از وی ام آر آی انجام دادیم و خوشبختانه مصدومیت این بازیکن جدی نیست و همه تلاش می کنیم تا به دربی برسیم.

پزشک پرسپولیس در خصوص بازگشت مرتضی پورعلیگنجی به جمع سرخ پوشان اضافه کرد: آقای پورعلیگنجی چند روزی است که در زمین تمرین می کند و حدس می زنم این بازیکن بعد از بازی با استقلال به جمع سرخ پوشان ملحق شود.

دکتر زرین با اشاره به عملکرد کادرفنی گاریدو تصریح کرد: به شخصه فکر می کنم کادر آقای گاریدو حرفه ای است و تمام تمرینات ایشان بر اساس اصول علمی و تجربی است. از آنجایی که قبلاً در این زمینه تخصص دارم، می گویم تمرینات بسیار خوبی می دهند. زیرا باید قبل از شروع فصل تمرینات پرفشار را در نظر گرفت تا بازیکنان در طول فصل آماده باشند. طبیعتاً با این نوع ورزش، بدن در طول هفته ها کمی سنگین می شود، اما بعداً بهبود می یابد. با چیزی که از آقای ادریس دیدم فکر می کنم خیلی حرفه ای کار می کنند و کاملا مشخص است که او یک مربی حرفه ای بدنسازی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)