افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

زخم قدیمی 500 هزار یورویی استقلال دوباره باز شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 213098
زخم قدیمی 500 هزار یورویی استقلال دوباره باز شد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه سنت کلر پرتغال از پرداخت نشدن مبلغ انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. فیفا نیز به شکایت این باشگاه پاسخ داد سنت کلر وی اعلام کرد که مدارک باشگاه استقلال برای انتقال پول صحیح است و فقط باید مبلغ 150 هزار یورو مشخص شود. […]

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه سنت کلر پرتغال از پرداخت نشدن مبلغ انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. فیفا نیز به شکایت این باشگاه پاسخ داد سنت کلر وی اعلام کرد که مدارک باشگاه استقلال برای انتقال پول صحیح است و فقط باید مبلغ 150 هزار یورو مشخص شود.

اما مدیران این باشگاه راضی نبودند و برای گرفتن حق خود از استقلال ایران به دادگاه CAS شکایت کردند که دادگاه پس از بررسی مدارک موجود، استقلال را به پرداخت 500 هزار یورو به این باشگاه پرتغالی محکوم کرد.

در زمان مدیریت علی فتح الله زاده اعلام شد که از 240 هزار یورویی که باید پرداخت می شد، تنها 90 هزار یورو به باشگاه پرتغالی پرداخت شد. در زمان استقلال مدیران اشتباه کردند اشتها، میل افراد کمی آن را تصور می کردند. این موضوع مدیران این باشگاه را آزار داد و به همین دلیل روند شکایت از استقلال آغاز شد.

حکم CAS در حالی تایید شد که روز چهارشنبه ۱۹ آبان فرشید سمیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید حکم این باشگاه اعلام کرد که باید این مبلغ را به باشگاه پرتغالی پرداخت کنیم اما پس از آن مسئولان باشگاه را معرفی کردند. استقلال را به 500 هزار یورو محکوم کردند، آن را پنهان کردند و گفتند که هیچ نامه ای در این باره به باشگاه نرسیده است.

این کار مدیریت باشگاه استقلال پرونده نقل و انتقالات محیبی را پیچیده کرد. سنت کلر واریز و بارگذاری مدارک لازم جهت اخذ مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.