افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

زاگرس دل سور فاصله خود را کاهش داد/ورامینیس همچنان پیشتاز است – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 165529
زاگرس دل سور فاصله خود را کاهش داد/ورامینیس همچنان پیشتاز است – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دوم بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» یادواره شهید بزرگوار ورزش کشور حسن جلو امروز جمعه 17 دی ماه با اهدای جایزه بزرگ انفرادی به پایان رسید. توسط تیم ها در وزن منهای 58 کیلوگرم ابوالفضل زندی از تیم مس کرمان در فینال به مصاف […]

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دوم بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» یادواره شهید بزرگوار ورزش کشور حسن جلو امروز جمعه 17 دی ماه با اهدای جایزه بزرگ انفرادی به پایان رسید. توسط تیم ها

در وزن منهای 58 کیلوگرم ابوالفضل زندی از تیم مس کرمان در فینال به مصاف علیرضا حسین پور از شهرداری ورامین رفت. مبارزه دو ملی پوش سبک وزن کشورمان یک مبارزه جذاب و دیدنی بود و در نهایت این حسین پور بود که توانست برای دومین بار پیاپی در این وزن عنوان قهرمانی را از آن خود کند و فاتح یکی از بهترین ها شود. بازی های مهم هفته

متین رضایی از تیم زاگرس جنوبی در دیدار فینال به مصاف ابوالفضل یعقوبی بازیکن ورزیده مس کرمان در وزن 68- کیلوگرم رفت. مبارزه این دو تکواندوکار نشانگر همه فنون و امتیازات بود و در پایان سه راند مبارزه رضایی 2 بر یک پیروز شد و قهرمان شد.

در وزن 80 کیلوگرم، میرهاشم حسینی که در مرحله نیمه نهایی انتقام باخت دور اول خود را از امیررضا صادقیان بازیکن تیم پالایش نفت آبادان گرفته بود، به مصاف هم تیمی خود علی خوشروش از زاگرس جنوبی نرفت. تیم شد و قهرمان شد.

مبارزه فینال را علی احمدی و آرین سلیمی در وزن 87+ کیلوگرم برگزار کردند. این مسابقه یکی از بهترین مبارزات روز دوم در سنگین وزن بود. آهنی در دیداری تماشایی و پر از تکنیک توانست تیم زاگرس جنوبی را مقابل کره شکست دهد و در دومین روز دومین طلای خود در این رقابت ها و اولین فینال تیمش را جشن بگیرد.

در جدول رده بندی و تا پایان هفته دوم شهرداری ورامین با 282 امتیاز همچنان پیشتاز است. پالایش نفت آبادان با 232 امتیاز در جایگاه دوم و تیم نفت مناطق زاگرس مرکزی و جنوبی نیز با کاهش اختلاف امتیاز با تیم دوم و کسب 225 امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص دادند. تیم های پاس و مس کرمان با 150 و 139 امتیاز در مکان های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

در پایان روز دوم بهزاد خداداد سرمربی تیم زاگرس جنوبی به عنوان بهترین مربی، علیرضا حسین پور از شهرداری ورامین به عنوان بهترین تکواندوکار، حسن حاتمی از تهران به عنوان بهترین داور و حامد حسن انتخاب شدند. یزدان پو به عنوان بهترین ناظر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.