افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

زاکانی فعلا به شورا نمی آید

  • کد خبر : 405541
زاکانی فعلا به شورا نمی آید

سرپرست شهرداری تهران در خصوص سوال دو نفر از اعضای شورا از زاکانی گفت: با وجود اینکه شهردار حاضر به پاسخگویی بود، اما مقرر شد فعلا این کار انجام نشود. اطلاع رسانی کند به هم زدن آنلاین; مهدی چمران; رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران […]

سرپرست شهرداری تهران در خصوص سوال دو نفر از اعضای شورا از زاکانی گفت: با وجود اینکه شهردار حاضر به پاسخگویی بود، اما مقرر شد فعلا این کار انجام نشود.

اطلاع رسانی کند به هم زدن آنلاین; مهدی چمران; رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره دستور کار جلسه امروز شورا گفت: ابتدا آقای امانی گزارشی از یکی از محله های تهران که دارید ارائه می کند. بازدید کرد. بنابراین دوستان طرحی را پیشنهاد کرده اند که موزه های شهرداری هر آنچه که مربوط به موزه است در سامانه میراث فرهنگی ثبت شود که باید به صورت قانونی انجام شود.

و افزود: پس از آن چون کمی در بازدید از باغات تاخیر داشتیم امروز آن را در دستور کار قرار دادیم. موارد زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

چمران درباره دو عضو زاکانی شورای شهر تهران (نجفی و تکشاری هاشمی)؛ شهردار تهران گفت: سوالات آقای تشری و خانم نجفی به دلیل محدودیت زمانی به صورت جداگانه مطرح می شود. قرار نبود 10 روز مشاهده شود. البته شهردار آماده پاسخگویی بود اما به دلیل مشکلات کلی کشور این موضوع به تعویق افتاده است.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به فعالیت کارخانه سیمان و آلودگی های زیست محیطی این مجموعه تاکید کرد: در این کارخانه چندین بار فیلترهایی را برای کاهش آلودگی هوا نصب کرده اند اما اعلام می کند که کافی نیست. سازمان محیط زیست متولی اصلی این امر است و باید به تنهایی اقدام کند. آنها قانونا اجازه ورود به این موضوع را دارند. ما از آنها خواسته‌ایم اگر واقعاً این آلودگی وجود دارد، عمل کنند و کار درست را انجام دهند. شهرداری نیز اعتراض کرده و پیگیر این روند است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.