افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

زارع: پاسخ انتقادات را می دهم/ چمن ورزشگاه ملوان خوب نیست

  • کد خبر : 328368
زارع: پاسخ انتقادات را می دهم/ چمن ورزشگاه ملوان خوب نیست

سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی گل گهر در خصوص وضعیت ورزشگاه سیروس ثواتران از وضعیت نامناسب چمن گفت و به بازیکنان گفت که شرایط اینگونه است و باید خود را وفق دهند. به گزارش ایسنا، مازیار زارع، سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی با گلغر سیرجان درباره بازی فردا (جمعه) […]

سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی گل گهر در خصوص وضعیت ورزشگاه سیروس ثواتران از وضعیت نامناسب چمن گفت و به بازیکنان گفت که شرایط اینگونه است و باید خود را وفق دهند.

به گزارش ایسنا، مازیار زارع، سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی با گلغر سیرجان درباره بازی فردا (جمعه) اظهار کرد: اولین بازی لیگ است و دو تیم شناخت کافی از یکدیگر ندارند. برای اینکه بدانیم چگونه کار می کنند و با توجه به اینکه مربی ماهری مثل مهدی تارتار در آن تیم حضور دارد، تمام تلاشمان را می کنیم تا 3 امتیاز را بگیریم و مسابقه به نفع ملوان باشد.

وی در بازگشت به ملوان و خطاب به هواداران گفت: حس خاصی نسبت به ملوان و انزلی داشتم و زمانی که قرار بود به عنوان بازیکن بروم برایم خیلی سخت بود. معمولا وقتی از آن دور می شویم زندگی برای ما انزلیچی ها سخت می شود. تمام خوشحالی من سرگرمی ملوانان است و به حمایت شما نیاز داریم. 6 روز از حضورم در این تیم می گذرد و به شرایط ملوان فکر نمی کنم و با آگاهی کامل آمده ام و بهانه نمی گیرم. ما به حمایت هواداران نیاز داریم. امیدوارم صبر داشته باشیم تا شرایط ملوان بهتر شود. نمی توانم عقب بنشینم و بگویم بازیکن نداریم و او همه چیز را می دانست و من مشکلی ندارم که از او علیه من استفاده شود. حضور در شرایط سخت در کنار تیم را وظیفه خود می دانم و با آگاهی کامل پیشنهاد ملوان را پذیرفتم و اگر نبودم یکی از بومی ها مربی ملوان را بر عهده می گرفت. .

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان اصلی استفاده می کند یا خیر، گفت: تیم بومی شده و در سالی که من بودم 5 بازیکن اصلی را به تیم آوردند و به آنها بازی دادند و وظیفه ما بود که از آنها استفاده کنید. شرایط ما با بقیه تیم ها متفاوت است. بازیکنان بومی را دیده ام که قصد رفتن دارند و بازیکنی که علاقه ای به ماندن در ماوان ندارد، دوست ندارم او را به زور نگه دارم و چون ماوان به آنها خدمت کرده است، آنها هم در خدمت ماوان باشند. من از بازیکنان بومی تا زمانی که در شرایط خوبی باشند استفاده می کنم. بازیکن جوان باید اشتباه کند و من تلاش کردم و به مرور بازیکن بومی باید در خدمت این تیم باشد.

زارع درباره روند نقل و انتقالات باشگاه ملوان گفت: زمانی که به این تیم آمدم تیم کامل شد و تیم خوبی تشکیل شد. او همچنین نیاز به اضافه کردن بازیکن داشت که این اتفاق افتاد و در آینده چند بازیکن خوب از لیگ به تیم اضافه خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت مالی نامشخص ملوان گفت: همه تلاش می کنند تا اتفاق بهتری بیفتد و نه بهانه ای برای ما مهم است و نه مسائل مالی و مهمتر از آن مسابقه فردا است که باید روی آن تمرکز کنیم و بعد از آن نتیجه را خواهیم داشت. لیگی که باید با آنها فکر کنیم. آنهایی که مرا دوست ندارند و دوست دارند از من انتقاد کنند، لطفا صبور باشند، سینه ام را بیرون می آورم و پاسخ می دهم، اما الان وقت تسویه حساب شخصی نیست. امسال بیش از هر سال دیگری به حمایت نیاز داریم.

سرمربی ملوان درباره وضعیت ورزشگاه ملوان گفت: زمین شرایط خوبی نداشت و این تنها گلایه ای است که از داوران دارم. به بازیکنان گفتم شرایط همین است و باید برای پیروزی بجنگند. قبول دارم که برای موفقیت باید همه چیز مهیا باشد، اما ما نمی توانیم احساسی تصمیم بگیریم، تنها گله ای که خاک بدی دارد و همین است. در هر شرایطی باید برای پیروزی به میدان برویم.

زارع در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی به لیست تیم اضافه می شود یا خیر، پاسخ داد: با وضعیت فعلی ملوان امکان جذب مربی خارجی وجود ندارد. ما در حال حاضر تیم جوانی داریم و کسانی که در این تیم هستند تجربه فوتبال و سابقه مربیگری دارند و فعلا برای ملوان کار خواهند کرد. در آینده، اگر نیاز به اضافه کردن فردی داشتیم، اندازه گیری می کنیم، آنها را اضافه می کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.