افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

زارع وارد بازی‌های المپیک پاریس/ایران شد و با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد.

  • کد خبر : 176567
زارع وارد بازی‌های المپیک پاریس/ایران شد و با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد.

آفتاب نیوز: در دیدار فینال مسابقات کشتی فدراسیون جهانی کشتی در زاگرب کرواسی، امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان و دارنده مدال برنز المپیک در فینال وزن 125 کیلوگرم به مصاف امیررضا معصومی دارنده مدال طلای نوجوانان و امیدهای جهان شد. مسابقه ای که یک تصمیم انتخابی است. تیم ملی با جواز حضور در بازی‌های […]

آفتاب نیوز:

در دیدار فینال مسابقات کشتی فدراسیون جهانی کشتی در زاگرب کرواسی، امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان و دارنده مدال برنز المپیک در فینال وزن 125 کیلوگرم به مصاف امیررضا معصومی دارنده مدال طلای نوجوانان و امیدهای جهان شد. مسابقه ای که یک تصمیم انتخابی است. تیم ملی با جواز حضور در بازی‌های المپیک، به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و علاوه بر کسب مدال طلا، نایب قهرمان تیم ملی المپیک پاریس شد.

زارع قبلا در دور اول استراحت کرده بود، سپس در همان نیمه اول ژیو دنگ از چین را 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. زارع در مبارزه بعدی با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر نیکلاس گوجازدوفسکی آمریکایی دارنده دو مدال برنز جهان را شکست داد. گنو پتریاشویلی گورج در نیمه نهایی فقط به مصاف زارع نرفت تا زارع راهی فینال شود.

معصومی در دور نخست در مبارزه ای نه چندان دشوار گیوی ماچاراشویلی دارنده مدال برنز وزن 97 کیلوگرم گرجستان را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد. او در دور دوم یوسف حمیده مصری را 3 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. معصومی در سومین دوئل به مصاف گیورگی مشویلدیشویلی از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه قاطعانه 8 بر 4 پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله میسون پاریس دارنده مدال برنز جهان آمریکا را با نتیجه قاطع ۱۱ بر ۶ شکست داد و فینالیست شد.

پیش از این در آخرین روز این مسابقات محمد نخودی در ۷۹ و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، کامران قاسم پور نیز در ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

رحمان عموزاد روز گذشته (چهارشنبه) در فینال وزن 65 کیلوگرم به مصاف وازگن توانیان ارمنی نرفت و به مدال نقره رسید، حسین ابوذری در وزن 74 کیلوگرم که یونس امامی را شکست داده بود و به فینال رسیده بود در دیدار پایانی به مصاف جیسون نولف رفت. آمریکایی با نتیجه 10 بر 1 شکست خورد و نقره گرفت و عباس ابراهیم زاده در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. یونس امامی نیز پس از شکست مقابل ابوذری در دیدار انتخابی تیم ملی در گروه بازنده ها بازی نکرد.

هادی وفایی پور نیز در دور اول وزن 86 کیلوگرم به عنوان تنها نماینده ایران در این وزن به وزنه نرسید و از حضور در این رقابت ها بازماند.

به این ترتیب 11 نماینده ایران در اولین آزمون محسن کاوه مربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی با 3 مدال طلا توسط محمد نخودی در سال 79، امیرعلی آذرپیرا در 96 و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم. ، 3 مدال نقره برای رحمان عموزاد در 65، حسین ابوذری در 74 و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم و 2 مدال برنز برای عباس ابراهیم زاده در 65 و کامران قاسم پور در 97 کیلوگرم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.