افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

زادمهر: پست هافبک تعیین کننده برنده است/ استقلال خوزستان حریف خطرناکی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 266669
زادمهر: پست هافبک تعیین کننده برنده است/ استقلال خوزستان حریف خطرناکی است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس کار سختی دارند، گفت: عملکرد تیم ها در خط میانی بسیار مهم است و هر تیمی در این زمینه بهتر عمل کند موفق خواهد بود. پرسپولیس پس از دیدار با هواداران که با برتری 2 بر صفر این تیم همراه بود، سه شنبه […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس کار سختی دارند، گفت: عملکرد تیم ها در خط میانی بسیار مهم است و هر تیمی در این زمینه بهتر عمل کند موفق خواهد بود.

پرسپولیس پس از دیدار با هواداران که با برتری 2 بر صفر این تیم همراه بود، سه شنبه 10 خرداد در ورزشگاه آزادی باید به مصاف استقلال خوزستان برود. این مسابقه با توجه به موقعیت بسیار مهم و حساس خواهد بود. از دو تیم جدول

محمدرضا زادمهر پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت این تیم در دیدارهای اخیر اظهار داشت: طبق نتایج هفته های اخیر رقابت های قهرمانی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس است و سپاهان آنها نیست. دیگر فرصتی برای تصاحب بالای جدول ندارند. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارند و شرایط به گونه ای پیش رفته که هواداران فوتبال در هفته های اخیر هیجان زیادی را تجربه کرده اند.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که بازیکنان از قدرت بدنی خوبی برخوردار هستند و هیچ گونه افت وخیلی در آنها ندیده ایم که نشان دهنده این است که کادرفنی تیم از آمادگی بدنی کافی آنها را آموزش داده است.

زادمهر در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان در روز بیست و هشتم لیگ برتر گفت: همه دیدارها سخت است و هیچ دیداری را نمی توان برای یک تیم آسان دانست. تمرکز روی تیم نکته بسیار مهمی است که کادرفنی باید به آن توجه کند.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: در دیدارهای باقی مانده به نظر من تیمی که در خط هافبک بهتر عمل کند موفق تر خواهد بود. بازی با تیم هایی مثل استقلال خوزستان که در انتهای جدول هستند سخت است و پرسپولیس برای اثبات هویت و ارزش خود نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

وی افزود: همزمانی بازی ها در 3 هفته اخیر باعث می شود استرس بین بازیکنان و هواداران نسبت به هفته های دیگر کمتر شود و این موضوع می تواند تاثیر زیادی در روند مثبت تیم ها داشته باشد.

محمد زادمهر در پایان گفت: فکر می کنم هم استقلال و هم پرسپولیس در بازی های باقی مانده کار سختی دارند و امیدوارم همه تیم هایی که شایسته قهرمانی هستند این کار را انجام دهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)