افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

زادمهر: بهتر است پرسپولیس گل محمدی را برگرداند تا مربیان خارجی گمنام – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 302849
زادمهر: بهتر است پرسپولیس گل محمدی را برگرداند تا مربیان خارجی گمنام – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای پرسپولیس مربیان ایرانی خوبی در کشور داریم که جذب آنها بهتر از استخدام مربیان خارجی گمنام است. محمد زادمهر در گفت وگو با فارس درباره وضعیت کادرفنی پرسپولیس در فصل پیش رو اظهار داشت: عثمر تیم را قهرمان کرد و فصل با موفقیت برای پرسپولیس به پایان رسید، اما نباید فراموش […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای پرسپولیس مربیان ایرانی خوبی در کشور داریم که جذب آنها بهتر از استخدام مربیان خارجی گمنام است.

محمد زادمهر در گفت وگو با فارس درباره وضعیت کادرفنی پرسپولیس در فصل پیش رو اظهار داشت: عثمر تیم را قهرمان کرد و فصل با موفقیت برای پرسپولیس به پایان رسید، اما نباید فراموش کرد که اسمار یکی از اعضای کادرفنی این تیم و یحیی بود. دستیار گل محمدی در پرسپولیس. بنابراین شناخت کافی از بازیکنان و شرایط تیم داشت. یحیی هم همین مسیر را برای تیم در پیش گرفت.

وی افزود: انتخاب اسمار به عنوان سرمربی بعد از رفتن یحیی بهترین تصمیم باشگاه بود چرا که این مربی شناخت خوبی از تیم ما و لیگ برتر داشت و برای جذب سرمربی هزینه زیادی نداشت. رفتن اسمار از پرسپولیس هم طبیعی بود چون او به دنبال منافع خودش است و به تیم دیگری می رود که امکانات و دستمزد بیشتری به او بدهد. با این حال، باشگاه باید بداند که حفظ قهرمانی بسیار دشوارتر از کسب آن است.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نظر شخصی من بازگشت یحیی گل محمدی است، او مربی خوبی است و در آینده حتی ممکن است گزینه سرمربیگری تیم ملی باشد. البته قبل از مدیریت بشاه گزینه های دیگری هم وجود دارد. حسین عبدی که با انتخاب های پایه ما نتایج بسیار خوبی کسب کرده شاید یکی از بهترین گزینه ها باشد. عبدی حتی در امارات هم تیمی معمولی داشت که با آن نتایج بسیار درخشانی کسب کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس تاکید کرد: اگر بخواهیم مربی خارجی گمنام بیاوریم بهتر است یکی از مربیان خوب ایرانی را انتخاب کنیم و پرسپولیس، حسین عبدی و مهدی تارتار گزینه های خوبی هستند. برای استخدام مربی خارجی باید مربی خوب بیاوریم. اگر کالدرون بیاید، خوب است. در غیر این صورت باید مربیان خارجی سطح بالای همتراز مورینیو را انتخاب کنیم وگرنه استخدام مربیان خارجی گمنام کمکی به تیم پرسپولیس نمی کند. زیاد.

زادمهر تصریح کرد: مدیران باشگاه های ما باید با منافع ملی فوتبال و ورزش و منافع باشگاه همدل باشند. اگر این همدلی وجود داشته باشد همیشه بهترین تصمیم ها برای باشگاه ها گرفته می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)