افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ریلمی به فکر عرضه یک سری جدید “Note” بر روی گوشی های خود است

  • کد خبر : 168624
ریلمی به فکر عرضه یک سری جدید “Note” بر روی گوشی های خود است

همانطور که از گواهینامه اخیر صادر شده توسط سازمان NBTC تایلند مشهود است، سازنده گوشی چینی Realme مدل جدیدی را به ویترین گوشی خود اضافه می کند. لیست این سازمان نشان می دهد که دستگاهی با نام Realme Note 50 و شماره مدل RMX3834 در حال تولید است که احتمالاً شروع سری جدید […]


همانطور که از گواهینامه اخیر صادر شده توسط سازمان NBTC تایلند مشهود است، سازنده گوشی چینی Realme مدل جدیدی را به ویترین گوشی خود اضافه می کند. لیست این سازمان نشان می دهد که دستگاهی با نام Realme Note 50 و شماره مدل RMX3834 در حال تولید است که احتمالاً شروع سری جدید “Realme Note” است.

این دستگاه با همین شماره مدل در نوامبر 2023 در کمیسیون اقتصادی اوراسیا به ثبت رسید. با این حال، گواهینامه اخیر اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات یا ویژگی های گوشی ارائه نمی دهد.

ریلمی در حال حاضر انواع گوشی های هوشمند را در بازه های قیمتی مختلف و برای رفع نیازهای طیف های مختلف کاربران عرضه می کند. سری C برای خریداران با بودجه طراحی شده است، در حالی که سری شماره گذاری شده گروه های میان رده و میان رده را هدف قرار می دهد. کاربران حرفه ای همچنین می توانند سری GT را انتخاب کنند که شامل مدل های پرچمدار مانند Realme GT5 Pro می شود.

با توجه به اینکه لیست محصولات فعلی Realme تقریباً همه دسته ها را پوشش می دهد، هنوز مشخص نیست که سری Note چه جایگاهی را اشغال خواهد کرد و برای کدام دسته از خریداران مناسب خواهد بود. بنابراین، فقط باید منتظر ماند و دید که ریلمی برای این سری جدید گوشی های هوشمند چه برنامه ای دارد.

در اخبار مرتبط، Realme اخیراً به عرضه یک گوشی هوشمند جدید در هند اشاره کرده است. امروز، این شرکت اطلاعاتی را منتشر کرده است که ممکن است تاریخ عرضه سری Realme 12 را در 3 ژانویه تایید کند.

تاکنون دو دستگاه از سری Realme 12، Realme 12 Pro و 12 Pro Plus در سایت‌های مختلف گواهینامه جهانی مشاهده شده‌اند. انتظار می رود Realme 12 Pro از چیپست نسل سوم اسنپدراگون 7 به همراه یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری استفاده کند. از طرفی گفته شده که مدل پرو پلاس این گوشی دارای دوربین تله فوتو با وضوح بالاتر 64 مگاپیکسل و زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.