افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ریشه همه ناامنی ها در سوریه، اشغالگری رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

  • کد خبر : 309771
ریشه همه ناامنی ها در سوریه، اشغالگری رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه ریشه همه ناامنی ها در سوریه، اشغالگری رژیم صهیونیستی و آمریکاست، گفت: حذف اشغالگری آمریکا مهمترین گام برای رفع مصائب خواهد بود. و مشکلات مردم سوریه. گزارش کردن خبرگزاری رادیو، دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر سوریه بر روابط ویژه و راهبردی […]

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه ریشه همه ناامنی ها در سوریه، اشغالگری رژیم صهیونیستی و آمریکاست، گفت: حذف اشغالگری آمریکا مهمترین گام برای رفع مصائب خواهد بود. و مشکلات مردم سوریه.

گزارش کردن خبرگزاری رادیو، دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر سوریه بر روابط ویژه و راهبردی دو کشور تاکید و خاطرنشان کرد: دو ملت ایران و سوریه به حمایت از یکدیگر در برابر همه توطئه ها و اقدامات خصمانه صهیونیست ها ادامه خواهند داد. رژیم و دولتها ملحق شدند.

احمدیان افزود: ریشه همه مشکلات، ناآرامی ها و ناامنی ها در سوریه، اشغالگری رژیم صهیونیستی و آمریکاست و رفع اشغالگری آمریکا مهمترین گام در حل مصائب و مشکلات مردم سوریه خواهد بود. مردم. .

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه، شهادت اسماعیل هنیه را گامی موثر در پیشبرد مبارزات ملت فلسطین و تحقق بخشیدن به این هدف دانست. هدف از آزادی قدس شریف و پیروزی مردم غزه است و جنایتکاران باید بدانند که این جنایت ناعادلانه است. هیچ پاسخی وجود نخواهد داشت.

احمدیان افزود: امروز تمام دنیا به ماهیت اشغالگری رژیم صهیونیستی و جنبش آزادیبخش مردم فلسطین پی برده اند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی بر اهمیت روابط اقتصادی دو کشور و توسعه همکاری های تجاری و مالی دوجانبه تاکید کرد و بر تلاش بیشتر برای تعمیق روابط تاکید کرد.

نخست وزیر سوریه در این دیدار ضمن تبریک برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری و مراسم تحلیف رئیس جمهور محترم، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در شهادت اسماعیل هنیه را محکوم و با مظلومان ابراز همدردی کرد. ملت فلسطین شهادت وی را به دولت تسلیت گفت و ملت ایران تسلیت گفت.

ارنوس عزم رهبری و دولت سوریه برای توسعه و تعمیق روابط اقتصادی و اجرای پروژه های مشترک را مورد تاکید قرار داد و افزود: بخش دولتی و خصوصی دو کشور باید بیش از گذشته در حوزه اقتصادی و تجاری فعال باشند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.