افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

ریسک کمتر با سود بیشتر، 2 رکن اصلی در تصمیم گیری هنگام انتخاب نوع دارایی

  • کد خبر : 255549
ریسک کمتر با سود بیشتر، 2 رکن اصلی در تصمیم گیری هنگام انتخاب نوع دارایی

به گزارش بازار، عبدالحسین بیات در شصت و پنجمین جلسه شورای عالی پروژه گروه اقتصادی صندوق ها اظهار داشت: چارچوب سبد سرمایه گذاری صندوق در دوره های پنج ساله توسط هیات امنا تعیین می شود. وی افزود: بر اساس آخرین مصوبه آمنا، حوزه سرمایه گذاری صندوق ها حوزه تخصصی نفت و انرژی شامل صنایع بالادستی، […]

به گزارش بازار، عبدالحسین بیات در شصت و پنجمین جلسه شورای عالی پروژه گروه اقتصادی صندوق ها اظهار داشت: چارچوب سبد سرمایه گذاری صندوق در دوره های پنج ساله توسط هیات امنا تعیین می شود.

وی افزود: بر اساس آخرین مصوبه آمنا، حوزه سرمایه گذاری صندوق ها حوزه تخصصی نفت و انرژی شامل صنایع بالادستی، میانی و تکمیلی صنعت نفت است.

رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: ریسک کمتر و حداکثر بازدهی در طول زمان و در شرایط مختلف اقتصادی دو عامل مهم در انتخاب نوع دارایی است.

بیات ادامه داد: به مرور زمان با رصد دقیق بازارهای مالی و اقتصادی، پرتفوی گروه اقتصادی صندوق ها در چارچوب مصوبات هیات مدیره و در صورت نیاز با نظر بخش های تخصصی بهینه می شود. از شرکت سرمایه گذاری اهداف، برخی از سهام با سهام سودآورتر جایگزین خواهند شد.

وی با یادآوری چارچوب سبد سرمایه گذاری گروه اقتصادی صندوق ها در مسیر توسعه شرکت هایی که صندوق ها در آنها اقدامات مدیریتی یا کنترلی دارند، تاکید کرد: شرکت های گروه موظفند در چارچوب حوزه تخصصی خود توسعه یابند. توسعه تخصصی باعث حفظ و افزایش منابع خواهد شد. یکی از پایه های موفقیت پایداری صندوق نفت، ورود به حوزه سرمایه گذاری در حوزه ای دانشمند و نخبه است و به همین دلیل تمامی شرکت های آن در لیست برندهای سطح بالا قرار دارند.

رئیس هیات مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت بر لزوم تکمیل واحد FRW شرکت نفت سپاهان تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف سال آینده تکمیل این واحد است که هم اکنون پیشرفت 90 درصدی دارد. و در مسیر ایجاد ارزش افزوده برای صنایع نفت و نفت است.

شرکت نفت سپاهان یکی از شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده روغن پایه گروه یک در غرب آسیا است و سالانه بیش از 500 هزار تن روغن و فرآورده‌های مختلف عرضه می‌کند. کشور. نیاز به کشورهای آسیای شرقی، هند، امارات متحده عربی و غیره صادرات دارد. این شرکت در سال گذشته به همراه سایر شرکت های تولید کننده از جمله پتروپالایش کنگان نقش مهمی در تامین نقدینگی برای پرداخت تعهدات حقوقی بازنشستگی و تامین وجوه داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=255549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.