افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ریخته گری آهن اصفهان مسیر پیشرفت ایران را می سازد صادرات محصولات به کشورهای منطقه

  • کد خبر : 139093
ریخته گری آهن اصفهان مسیر پیشرفت ایران را می سازد صادرات محصولات به کشورهای منطقه

به گزارش بازار، حجت الاسلام حامد تسفیری رئیس ستاد ملی روایتگری پیشرفت و تنی چند از اعضای این ستاد روز دوشنبه 15 آذرماه در بازدید از کارخانه ذوب آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید، دیدار و با مدیرعامل این ستاد گفتگو کرد. و مسئولان این مجتمع عظیم صنعتی. حجت الاسلام حامد تسفیری پس از […]

به گزارش بازار، حجت الاسلام حامد تسفیری رئیس ستاد ملی روایتگری پیشرفت و تنی چند از اعضای این ستاد روز دوشنبه 15 آذرماه در بازدید از کارخانه ذوب آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید، دیدار و با مدیرعامل این ستاد گفتگو کرد. و مسئولان این مجتمع عظیم صنعتی.

حجت الاسلام حامد تسفیری پس از این بازدید گفت: ذوب آهن اصفهان با اتکا به توان کارگران و متخصصان خود نه تنها ریل های مورد نیاز راه آهن و مترو کشور را تولید می کند، بلکه ریل هایی را برای پیشرفت راه آهن می سازد. ایران اسلامی با انواع محصولات صنعتی.

وی افزود: کارخانه ریخته گری آهن نه تنها نیاز کشور به این محصولات را تامین می کند، بلکه می تواند انواع ریل و سایر محصولات صنعتی را به کشورهای منطقه صادر کند.

رئیس ستاد روایت پیشرفت ملی افزود: پیشرفت در زمینه های مختلف تولید و بومی سازی در آهن آلات اصفهان مشهود است و این دستاوردها مایه مباهات همه ایرانیان است.

در این جلسه مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه این مجموعه بزرگ صنعتی با 52 سال قدمت همچنان در صدر صنعت فولاد کشور می درخشد، گفت: قبل از انقلاب ظرفیت تولید فولاد کشور تنها یک میلیون بود. تن، اما اکنون تولید بیش از 33 میلیون تن است.

تولید بیش از 145 هزار تن محصول استراتژیک توسط ذوب آهن اصفهان

وی افزود: ذوب آهن اصفهان به عنوان موتور محرکه توسعه حمل و نقل ریلی و تنها تولیدکننده ریل در غرب آسیا، بیش از 145 هزار تن از این محصول استراتژیک را تولید و تحویل راه آهن و مترو جمهوری اسلامی ایران کرده است. در شهرهای اصلی

تشیری تاکید کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت ریخته گری آهن در حضور ایشان، آمادگی خود را برای تامین کامل نیازهای ریلی کشور اعلام کردیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: این مجتمع بزرگ صنعتی با تولید محصولات بلند ساختمانی مانند تیرآهن برای تامین تیرآهن های مورد نیاز نهضت ملی مسکن اعلام آمادگی کرده است. محصولی که قرار است حجم تولید آن در پایان سال افزایش یابد.

مهدی کوهی گفت: علاوه بر تامین نیاز صنعت ریلی و ساختمانی کشور، وارد مقوله تولید طاق معدنی نیز می شویم که نقش اساسی در گشایش جبهه کار و ایمنی معادن دارد.

کوهی افزود: امروز متخصصان ریخته گری آهن اصفهان توانستند سخنان امام (ره) را برای ما ترجمه کنند، ما می توانیم و در شرایط سخت تحریم توانستیم راه آهن سراسری را تولید کنیم.

وی تصریح کرد: فعالیت شرکت های دانش بنیان بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر حمایت باید در حوزه صنعت نیز مستقر شوند تا بتوانند مشکلات را از نزدیک احساس کنند و در کنار صنعت رشد کنند که نتیجه آن موثر و سازنده خواهد بود. اقدامات.

کاهش زمان و هزینه های پروژه در ریخته گری آهن اصفهان

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان مشارکت خوبی با شرکت های دانش بنیان دارد و از جمله این همکاری ها در پروژه های زیست محیطی با جدیت در حال انجام است، گفت: شرکت های دانش بنیان دو مزیت کاهش زمان پروژه و کاهش هزینه ها دارند. و می تواند بسیاری از مشکلات صنعتی را حل کند.

لازم به ذکر است؛ سند ملی روایت پیشرفت در اسفند 1401 در چهل و دومین جلسه شورای عالی جوانان با هدف حفظ و نشر هویت ملی نوجوانان و جوانان کشور، گفتمان سازی در زمینه تولید و پخش ادبی عرضه عمومی. از روایت پیشرفت کشور به منظور تقویت روحیه خودباوری و امید در نسل های جوان، پیشرفت ها و دستاوردها، شناخت چهره های برجسته و پیشکسوت در عرصه پیشرفت، آموزش و پرورش و تربیت قصه گویان پیشرفت و پیشرفت و ترقی معرفی شد. تولید گزارش های موثر محتوای رسانه ای برای بیان خلاقانه دستاوردها به نسل جوان کشور تصویب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.