افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

ریاض و دوحه از جامعه جهانی خواستند که اسرائیل را برای توقف حملات تحت فشار قرار دهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 373350
ریاض و دوحه از جامعه جهانی خواستند که اسرائیل را برای توقف حملات تحت فشار قرار دهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، عربستان و قطر در بیانیه های جداگانه در خصوص حملات تهاجمی روز گذشته رژیم صهیونیستی. حومه شهر و مناطق مختلف جنوب لبنان واکنش نشان دادند. شبکه خبری المیادین بامداد سه‌شنبه گزارش داد: وزارت امور خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای اعلام کرد که پادشاهی سعودی با نگرانی شدید تحولات امنیتی کنونی در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، عربستان و قطر در بیانیه های جداگانه در خصوص حملات تهاجمی روز گذشته رژیم صهیونیستی. حومه شهر و مناطق مختلف جنوب لبنان واکنش نشان دادند.

شبکه خبری المیادین بامداد سه‌شنبه گزارش داد: وزارت امور خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای اعلام کرد که پادشاهی سعودی با نگرانی شدید تحولات امنیتی کنونی در لبنان را دنبال می‌کند و ما نسبت به گسترش این بحران هشدار می‌دهیم. خطر درگیری و خشونت در منطقه».

در بیانیه وزارت امور خارجه عربستان آمده است: پادشاهی عربستان سعودی نسبت به عواقب خطرناک تشدید تنش برای امنیت و ثبات لبنان هشدار داد.

در این بیانیه، ریاض از همه طرف‌های درگیر می‌خواهد تا حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و منطقه و مردم آن را از خطرات جنگ دور کنند و از جامعه جهانی و طرف‌های تاثیرگذار و مؤثر برای پایان دادن به درگیری‌ها به انجام وظایف و مسئولیت‌های خود می‌خواهند. درگیری ها در منطقه

وزارت امور خارجه عربستان نیز در پایان بیانیه خود بر اهمیت حفظ ثبات لبنان و احترام به حاکمیت آن مطابق با قوانین بین المللی تاکید کرد. بین المللی تاکید کرد

در همین راستا وزارت امور خارجه قطر نیز با صدور بیانیه ای تجاوز نظامی صهیونیست ها به جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه قطر آمده است: ما تجاوز نظامی اسرائیل به لبنان را محکوم می کنیم.شدت شما تپه ها ما “کلمات” را محکوم می کنیم و نسبت به گسترش موج جدید خشونت در منطقه و تبدیل آن به یک جنگ منطقه ای گسترده هشدار می دهیم.

وزارت امور خارجه قطر همچنین در بیانیه خود از جامعه جهانی خواست تا اقدامات فوری برای توقف «تجاوزات وحشیانه» رژیم اسرائیل علیه لبنان و غزه اتخاذ کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.