افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

ریاست فرهنگستان علوم با حمایت از کرسی های تئوری موافقت کرد

  • کد خبر : 122488
ریاست فرهنگستان علوم با حمایت از کرسی های تئوری موافقت کرد

کد خبر: ۵۱۸۹۲۱ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۲۰:۴۲:۳۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیشنهاد مدیریت فرهنگستان علوم مبنی بر حمایت از کرسی ها، طرح ها و اعضای نظریه پردازی، نقد و مناظره با توجه به تغییرات اخیر و رشد کمی و کیفی مطلوب فعالیت های فرهنگستان علوم موافقت کرد. فرهنگستان علوم. . […]

شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرد:

شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیشنهاد مدیریت فرهنگستان علوم مبنی بر حمایت از کرسی ها، طرح ها و اعضای نظریه پردازی، نقد و مناظره با توجه به تغییرات اخیر و رشد کمی و کیفی مطلوب فعالیت های فرهنگستان علوم موافقت کرد. فرهنگستان علوم. .


به گزارش خبرگزاری موج، شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه بعد از ظهر سه‌شنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، دستور رئیس‌جمهور برای توسعه مأموریت شورای عالی جوانان را که در یک جلسه مطرح شد، بررسی کرد. در نشست با گروهی از نوجوانان این توافقنامه در روز سه شنبه 9 نوامبر تصویب شد.

بر این اساس اساسنامه شورای عالی جوانان مطابق مصوبه جدید اصلاح و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد رسید تا از این پس این شورای عالی موارد را پیگیری کند. جوانان و نوجوانان با هم

پیرو پیشنهاد رئیس فرهنگستان علوم در خصوص ریاست این گروه در هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، طرح و اعضای آن، با توجه به تغییرات اخیر و رشد کمی و کیفی مطلوب فعالیت های فرهنگستان علوم، در این جلسه با ریاست فرهنگستان علوم موافقت شد.

ارائه گزارش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از سند تحول جامع این مجموعه، قسمت پایانی جلسه امروز شورا بود. بر اساس گزارش دکتر طهرانچی از فعالیت های دانشگاه در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارت آموزی و فعالیت های اقتصادی، دانشگاه آزاد اسلامی رشد و توسعه چشمگیری به ویژه در زمینه های مهارت آموزی مطابق با جامع سند طرح تحول این دانشگاه.

آیا این خبر برای شما مفید بود؟


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.