افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

رکورد چشمگیر اتریوم؛ پس از آپدیت Shapla، 4.4 میلیون اتر در شبکه واریز شده است

  • کد خبر : 21367
رکورد چشمگیر اتریوم؛  پس از آپدیت Shapla، 4.4 میلیون اتر در شبکه واریز شده است

طبق آخرین داده ها، پس از به روز رسانی Shapla، 4.4 میلیون اتر در شبکه اتریوم سپرده شده است و تعداد کل اترهای سهامدار به رکورد 22.58 میلیون اتر رسیده است. گزارش کردن CoinDeskاز آنجایی که اتریوم آپدیت Shapla را در 12 آوریل (23 آوریل) اجرا کرد، علاقه مند به چسبیده اتریوم یا قفل کردن […]

طبق آخرین داده ها، پس از به روز رسانی Shapla، 4.4 میلیون اتر در شبکه اتریوم سپرده شده است و تعداد کل اترهای سهامدار به رکورد 22.58 میلیون اتر رسیده است.

گزارش کردن CoinDeskاز آنجایی که اتریوم آپدیت Shapla را در 12 آوریل (23 آوریل) اجرا کرد، علاقه مند به چسبیده اتریوم یا قفل کردن اتر به شبکه برای سود افزایش یافته است.
داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که بیش از 4.4 میلیون ETH در قرارداد سهامداری از 12 آوریل واریز شده است و مجموع آن را به 22.58 میلیون می‌رساند.

تحلیلگران Bitfinex در گزارش هفتگی خود اظهار داشتند که افزایش تقاضا برای سهام احتمالاً از سوی دارندگان بزرگ اتریوم است که ترجیح می دهند دارایی های خود را نقد نکنند و در عوض به دنبال ایجاد درآمد غیرفعال هستند.

واریز و برداشت نامحدود در صرافی Etrax
با ثبت نام در Etrax 50000 بیت شبا و 500000 بیت تورنت دریافت کنید! هدیه بگیر!

این تحلیلگران افزودند:

انتظار می رود که این روند ادامه یابد، به خصوص که مکانیزم های ضد تورم انتظار می رود قیمت اتر به طور قابل توجهی افزایش یابد.

نمودار تعداد اترهای موجود در شبکه اتریوم.
نمودار تعداد اترهای سهامدار در شبکه اتریوم منبع: گلسنود

با وجود زمان انتظار بیش از یک ماهه، تقاضا برای سهام افزایش یافته است. همچنین با توجه به وب سایت wenmerge.comاز روز سه شنبه، آن دسته از دارندگان اتریوم که به دنبال تأیید اعتبار در شبکه هستند، باید 36 روز صبر کنند.
لازم به ذکر است که در حال حاضر بیش از 50000 اعتبار سنجی در صف انتظار خروج هستند. در همین حال، سود سهام سالانه اتریوم (APY) 4 تا 5 درصد است.
اعتبار سنجی افرادی هستند که مسئولیت پردازش تراکنش ها و ذخیره داده ها در بلاک چین را بر عهده دارند و باید حداقل 32 ETH را در شبکه واریز کنند. دارندگان اتر همچنان به تثبیت موقعیت خود به عنوان اعتبار سنجی شبکه اتریوم ادامه می دهند و تشویق می شوند تا این کار را با کسب 4 تا 5 درصد سود سالانه از طریق سهام انجام دهند.

به روز رسانی Shapla خطر سهام را کاهش داده است

پس از فعال‌سازی زنجیره Ethereum Beacon در دسامبر 2020، سرمایه‌گذاری کاربران شبکه را به عنوان روشی برای سرمایه‌گذاری غیرفعال جذب کرد. اما به مدت سه سال، استیکرها نتوانستند اترهای قفل شده خود را از شبکه آزاد کنند، که آنها را در معرض نوسانات قیمت اتریوم (ETH) قرار داد.
اما به روز رسانی Shapla به کاربران اجازه داد تا سکه های خود را از شبکه آزاد کنند. تحلیلگران Bitfinex خاطرنشان کردند که توانایی برداشت سپرده های اتر به لطف به روز رسانی Shapla، ریسک سهام را برای بسیاری از سرمایه گذاران کاهش می دهد.
قبل از این به روز رسانی، بسیاری ممکن است به دلیل نگرانی از قفل کردن ارزهای دیجیتال خود برای مدت طولانی، از سپرده گذاری منصرف شده باشند.

قابل ذکر است، افزایش تقاضا برای سهامداری هنوز منجر به روند صعودی پایدار در قیمت اتریوم نشده است. این ارز دیجیتال چهار روز پس از به‌روزرسانی Shapla با 11.5 درصد افزایش به 2140 دلار رسید، اما از آن زمان به 1850 دلار کاهش یافته است.

نمودار قیمت روزانه اتریوم
نمودار قیمت روزانه اتریوم منبع: نمای معاملاتی

با توجه به روند صعودی اترهای سپرده شده، می توان انتظار داشت که قیمت اتر در آینده و در شرایطی که عوامل خارجی تاثیری بر بازار نداشته باشد، تحت تاثیر قرار گیرد.

از آنجایی که حدود 120 میلیون اتر در گردش وجود دارد و اکنون 22 میلیون از آنها (معادل بیش از 18 درصد عرضه در گردش) در این قرارداد قفل شده است، در صورت افزایش این روند، اتریوم کمتری در بازار برای معامله وجود خواهد داشت. می تواند عاملی برای افزایش قیمت باشد. با این حال، امکان برداشت اتر staked اضافه شده است. برداشت ها همراه با توقف سهام جدید نیز می تواند باعث فشار فروش در بازار شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-23 17:34:28

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.