افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

رکورد معاملات در کمتر از یک هفته؛ تعداد کاربران به 100 میلیون رسید!

  • کد خبر : 24627
رکورد معاملات در کمتر از یک هفته؛  تعداد کاربران به 100 میلیون رسید!

Trades، یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید مشابه توییتر، اخیراً به 100 میلیون کاربر رسیده است. این داده ها توسط پایگاه آماری Quiver Quantitative منتشر شده است و جالب اینکه Trades تنها چهار روز پس از راه اندازی موفق به ثبت این تعداد کاربر شده است. در واقع، این یک رکورد جدید برای پلتفرم […]


Trades، یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید مشابه توییتر، اخیراً به 100 میلیون کاربر رسیده است. این داده ها توسط پایگاه آماری Quiver Quantitative منتشر شده است و جالب اینکه Trades تنها چهار روز پس از راه اندازی موفق به ثبت این تعداد کاربر شده است. در واقع، این یک رکورد جدید برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی در تاریخ است و هیچ پلتفرمی مانند آن پس از راه اندازی چنین رشد سریعی را تجربه نکرده است.

اپلیکیشن Trades توانست در هفت ساعت اول 10 میلیون کاربر ثبت کند و صبح پنجشنبه به بیش از 30 میلیون کاربر رسید. حدود 24 ساعت بعد، این تعداد بیش از دو برابر شد.

جالبتر اینکه اتحادیه اروپا با جمعیت 450 میلیونی خود در این آمار جایی ندارد و کاربران این منطقه هنوز قادر به ثبت نام در Trades نیستند. در واقع، به دلایلی مانند حفظ حریم خصوصی، متا در ابتدا تصمیم گرفت Trades را در اتحادیه اروپا راه اندازی نکند. این امر پس از آن صورت می گیرد که گوگل اخیراً به همین دلیل نتوانست ابزار هوش مصنوعی Bard خود را در اروپا راه اندازی کند.

برنامه Trades مطمئناً شروع خوبی دارد. این برنامه از اینستاگرام به عنوان پایه خود استفاده می کند، اما کاربران جدیدی نیز دارد که قبلاً هرگز از اینستاگرام استفاده نکرده اند. دلیل دوم برای چنین رشد سریع ظاهرا اشتباهات هفته گذشته ایلان ماسک است. توییتر را به این بهانه که شرکت‌های هوش مصنوعی داده‌های ثبت‌نشده کاربران را حذف می‌کنند، تعطیل کرد. علاوه بر این، ماسک فعالیت روزانه اعضای ثبت نام شده را نیز محدود کرد و کاربرانی را که ظاهراً مدت‌ها به دنبال بهانه‌ای برای تغییر به پلتفرم دیگری بودند خشمگین کرد.

ایلان ماسک (مالک توییتر) و مارک زاکربرگ (موسس و رئیس متا) این روزها به رقبای اصلی تبدیل شده اند.

مدیر عامل Trades می گوید هدف از راه اندازی Trades جایگزینی توییتر نیست

با وجود موفقیت چشمگیر و رشد سریعی که Threads تجربه کرده است، تجربیات کاربران در این مدت زمان کوتاه نشان می دهد که این برنامه به عنوان یک کلون یا نسخه مشابه توییتر، همچنان فاقد بسیاری از ویژگی های اساسی است. مخصوصاً برای آن دسته از کاربرانی که برای مدت طولانی با توییتر کار کرده اند، کمبود برخی از عملکردهای روتین بسیار آزاردهنده است. به عنوان مثال، جستجو با نام کاربری در این شبکه هنوز فعال نیست، بنابراین یافتن دوستان و آشنایان بسیار دشوارتر است. یکی دیگر از اشکالات مهم این است که باید برنامه Trades را نصب کنید زیرا امکان ارسال از طریق وب وجود ندارد. همچنین در این پلتفرم جدید هشتگی وجود ندارد و پست ها قابل تگ شدن نیستند.

در نتیجه، کاربران Threads اکنون با سیل عظیمی از پست‌های افراد مشهور، برندهای تاثیرگذار و غیره مواجه هستند و یافتن موضوعات و حساب‌های مورد علاقه دشوار است. همه ما می دانیم که استفاده از شبکه های اجتماعی چقدر می تواند دشوار باشد. البته، آدام ماسری، مدیر عامل Trades گفت که این شبکه اجتماعی برای سیاست و اخبار نیست.

در حال حاضر، دانستن اینکه آیا Tradeds در رقابت با توییتر برنده خواهد شد یا خیر، بسیار دشوار است. اگر ایلان ماسک به اقدامات عجیب خود ادامه دهد، بعید نیست که محبوبیت Threads به سرعت افزایش یابد و از توییتر پیشی بگیرد. همچنین، اگر متا با مقررات اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد و بتواند تبادلات را در زمان مقرر در دسترس کاربران اروپایی قرار دهد، می تواند نرخ رشد خود را نسبت به آنچه در حال حاضر شاهد هستیم، تسریع کند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.