افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
5

رکورد عمل بینی در سال 1402 شکست

  • کد خبر : 44834
رکورد عمل بینی در سال 1402 شکست
بر اساس رشد جراحی پلاستیک خصوصاً جراحی بینی در سراسر دنیا بسیاری از مردم تصمیم می گیرند برای عمل رینوپلاستی خود به کشورهایی از جمله ایران که در این زمینه حرف اول را می زنند سفر کنند.

ایران سرزمینی با تمدن قدیمی و فرهنگی غنی یکی از مهمان نواز ترین جمعیت های جهان را در خود جای داده و طبیعت چهار فصل و فرهنگ کهن آن در نقاط مختلف دنیا شناخته شده است. این کشور اکنون نیز کانون تجمع نخبگان جراحی پلاستیک بوده و مجموعه ای از بهترین جراحان بینی را در خود جای داده و مطالعه تاریخ طب و پزشکی آن نشان می دهد که این تاریخ از سابقه ای بسیار کهن برخوردار است و در واقع ایرانیان از جمله اولین کسانی بودند که به سیستم های مدرن طبابت و پزشکی روی آوردند.

آمار و نرخ موفقیت جراحی بینی در ایران

بر اساس آماری که از عمل رینوپلاستی و موفقیت آن در این کشور به دست آمده است می توان نرخ موفقیت و اجرای آن را 7 برابر کشور آمریکا دانست. همین آمار کافیست تا ایران را بعنوان پایتخت عمل بینی در جهان معرفی کنیم. آماری بیش از 90 درصد در این فرایند جراحی در میان جراحی های بینی انجام گرفته در این کشور نشان می دهد که این کشور کانون تجمع جراحان فوق حرفه ای و بسیار با تجربه ای است که قادرند عمل هایی با درصد موفقیت بسیار بالا را به انجام برسانند.

ایران کانون جذب گردشگران در تورهای زیبایی

نکته جالب دیگر اینکه بسیاری از گردشگران برای بهره مند شدن از مزایای درمانی و زیبایی به این کشور سفر می کنند. ترکیب درمان و زیبایی با یک مقصد توریستی زیبا می تواند سفر را به یک تجربه جالب تبدیل کند. ایران با در اختیار داشتن خدمات هتلینگ و نیز توان مهمان نوازی بالا سفر به این کشور را به یکی از خاطرات لذت بخش برای مسافران و توریست ها تبدیل می کند.

با در نظر گرفتن تمام این جنبه های مثبت می توان گفت انتخاب ایران بعنوان مقصد جراحی بینی، یک انتخاب منطقی و معقولانه است چراکه علاوه بر یافتن بهترین جراح بینی که صاحب سبک و تجربه بالا می باشد ، می توان از پکیج های ارزشمندی در طول سفر نیز بهره مند شد.

ایران چگونه آمار بالایی از جراحی بینی را به خود اختصاص داده است؟

اخیراً با پیشرفت ارتباطات اجتماعی و اطلاعات جمعی از طریق اینترنت، مردم در سراسر دنیا به بهبودهایی که در حوزه های مختلف در کشورهای مختلف دنیا رخ داده است دست پیدا کرده اند و آمار منتشر شده در خصوص این جراحی ها رقم های شوکه کننده ای را در سراسر دنیا از جمله ایران نشان می دهد و ترند بودن مدل های دنبال شده در این جراحی ها نیز بحث دیگری است که بسیار باب شد است.

در ایران جراحی های بینی تحت چه تکنیک هایی انجام می شود؟

پروسیجرهای عمل بینی تحت دو تکنیک اصلی رینوپلاستی به روش باز و بسته انجام می شود. هر دوی این روش ها دارای مزیت ها و نقاط ضعف خود می باشند به همین دلیل در مرحله تصمیم گیری بر حسب دامنه بهبود های مورد نیاز در بینی تان باید به جراح اجازه بدهید تا در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین تکنیک به شما کمک کند.

تفاوت عمده بین این دو تکنیک در موقعیت برش های جراحی آنهاست به طوریکه در روش بسته، تمامی برش ها در داخل بینی ایجاد می شود در حالیکه در روش باز علاوه بر این برش های داخلی، یک برش کوتاه عرضی نیز در ستونچه بینی در حد فاصل بین دو سوراخ بینی ایجاد می شود. در روش جراحی به روش بسته به دلیل عدم وجود برش خارجی، دوره ریکاوری کوتاه تر بوده و هیچ اسکار خارجی وجود نخواهد داشت ولی روش باز که در آن برای دسترسی بیشتر جراح به سوراخ بینی، برش خارجی در آن ایجاد می شود دوره ریکاوری طولانی تری را به همراه دارد.

آیا عمل بینی ارزشش را دارد؟

بسیاری از افرادی که تحت عمل بینی قرار گرفته اند آن را یک تجربه متحول کننده زندگی یاد می کنند. جراح به گونه ای روی بینی شما کار می کند که تغییرات بوجود آمده در آن گاهی تغییراتی است که اصلاً تصورش را هم نمی کردید. پس چه باور کنید چه نکنید، مزایای به دست آمده از عمل بینی مزایای بیشماری هستند و می توانند به شما کمک کنند تا از بسیاری از مشکلات زیبایی و فانکشنال بینی تان برای همیشه نجات پیدا کنید.

پس اگر آماده برداشتن قدم بعدی هستید وقت آن فرا رسیده تا برای تعیین وقت جراحی تان دست به کار شوید و با اعتماد به نفس کامل به سراغ نتیجه ای بروید که می تواند احساس خوبی را در شما ایجاد کرده و یک بینی زیبا به دست هنرمند ترین جراحان بینی را به شما هدیه دهد.

منبع : دکتر مرادی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=44834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.