افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

رکورد تولید شکسته شد صادرات مجموعه متنوعی از محصولات به 30 مکان در سراسر جهان.

  • کد خبر : 368627
رکورد تولید شکسته شد صادرات مجموعه متنوعی از محصولات به 30 مکان در سراسر جهان.

بازار؛ گروه آب و انرژی: محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل آریا ساسول در گفتگو با بازار گفت: آریا ساسول در پایان سال گذشته توانست رکورد تولید و فروش تمام سال های گذشته را بشکند و این افتخار بزرگی برای این واحد پلیمری است. سال گذشته نزدیک به یک میلیون و 961 هزار تن تولید در این مجتمع […]

بازار؛ گروه آب و انرژی: محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل آریا ساسول در گفتگو با بازار گفت: آریا ساسول در پایان سال گذشته توانست رکورد تولید و فروش تمام سال های گذشته را بشکند و این افتخار بزرگی برای این واحد پلیمری است.

سال گذشته نزدیک به یک میلیون و 961 هزار تن تولید در این مجتمع به ثبت رسید که 6 درصد بیشتر از رکورد دوره های قبل است. در نیمه نخست امسال نیز تقریباً همین رشد به ثبت رسیده است.

وی گفت: در شش ماهه اول امسال توانستیم رکورد سال گذشته را بشکنیم. طبق برنامه ریزی های انجام شده این روند در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت و دوباره شاهد شکستن رکوردهای مجموعه و حفظ سود سهامداران آریا ساسول خواهیم بود.

به گفته حیدرزاده، سال گذشته حدود یک میلیون و 961 هزار تن در این مجتمع تولید شد که 6 درصد بیشتر از رکوردهای قبلی است. در نیمه نخست امسال نیز تقریباً همین رشد به ثبت رسیده است.

گزارش های منتشر شده در کدال حاکی از آن است که مجموع فروش داخلی و صادراتی برند آریا در مردادماه معادل 3778 میلیارد تومبا است که بیشترین آن 2 میلیارد تومبا در فروش صادراتی و 1601 میلیارد تومبا در فروش ملی به عنوان سی تری پلاس است. , پلی اتیلن سبک، پلی اتیلن متوسط ​​و سنگین و اتیلن وجود دارد.

بررسی Aryasasol در آینده نزدیک

وی همچنین از طرح های تولید پایدار پرهیز کرد و تصریح کرد: امسال پس از چندین سال شاهد «تعمیر» در شرکت خواهیم بود.

مدیرعامل آریا ساسول همچنین درباره برنامه های توسعه این مجموعه گفت: در این زمینه طرح های زیادی از جمله احداث واحد پلی اتیلن با وزن متوسط، ساخت کوره دهم واحد الفین و ساخت واحد جداسازی وجود دارد. C3+ و ساخت قنات آب دریا تعریف شده تا از اینجا بتوانیم هم ثبات تولید و هم افزایش سودآوری شرکت را در سال آینده داشته باشیم..

طرح ساخت واحد پلی اتیلن متوسط ​​و سنگین 50 درصد تکمیل شده و انتظار داریم تا 24 ماه آینده این واحد به بهره برداری برسد.

وی همچنین از پیشرفت 50 درصدی پروژه ساخت واحد پلی اتیلن متوسط ​​و سنگین خبر داد و گفت: کل زمان بهره برداری از این واحد به عوامل متعددی بستگی دارد اما امیدواریم تا 24 ماه آینده این واحد به بهره برداری برسد. .

حیدرزاده با بیان اینکه «تولید انواع پلیمرها در صنعت پتروشیمی ایران از مرز 8 میلیون تن عبور کرده است»، گفت: نکته مهمی که نویدبخش توسعه زنجیره ارزش در حوزه محصولات پلیمری است، مصرف بازار ملی است. بیش از میزان صادرات به گونه ای که تزریق 4.5 میلیون تن انواع محصولات مهم پلیمری در منطقه پایین دستی کشور در مقایسه با 3.6 میلیون تن صادرات نشان از فاصله گرفتن فروش نفت خام و تمایل صنعت پتروشیمی به صادرات دارد. محصولات نهایی

به گفته حیدرزاده، آریاساسول در سال 1402 موفق شد 10 درصد بیشتر از سال 1401 از نظر تولید تجمعی تولید کند، فروش تجمعی این شرکت در سال 1402 نیز 7 درصد بیشتر از سال 1401 بوده است.

وی ادامه داد: شرکت پلیمر آریاسول با تولید سالانه حدود 2 میلیون تن اتیلن و انواع پلی اتیلن یکی از بزرگترین و سودآورترین تولیدکنندگان پلیمر در ایران است که سهم عمده ای در تامین اتیلن و پلی اتیلن در ایران دارد. بازار جهانی

خداحافظ صادرات تک محصولی

گزارش های منتشر شده در کدال حاکی از آن است که شرکت آریاسسل در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش درآمد فروش داخلی و صادراتی را شناسایی کرده است که عمده آن به درآمدهای صادراتی در گذشته اختصاص دارد. ماه ها

وی همچنین گفت: در حال حاضر شرکت پلیمر آریاسول با حضور در چندین بازار منطقه ای و صادرات بیش از 70 درصد محصولات خود به بازارهای ترکیه، آسیای شرقی، اروپا و بازارهای CIS و GCC توانسته نقش مهمی ایفا کند. . نقش در عرضه پایدار محصولات خود توسعه صادرات محصولات به بازارهای هند و آفریقا از مهمترین برنامه های این شرکت است.

امسال رکورد فروش 23 درصدی را به ثبت رساندیم. همچنین قصد داریم در زمینه فروش مستقیم محصولات خود را به کشورهای مختلف بفروشیم. جالب است بدانید که قبلا فقط به یک کشور محصولات صادر می کردیم، اما اکنون به 30 کشور جهان محصولات صادر می کنیم.

مدیرعامل آریا ساسول با بیان اینکه امسال به رکورد فروش 23 درصدی دست یافتیم، گفت: در نظر داریم در زمینه فروش مستقیم محصولات را به کشورهای مختلف بفروشیم. جالب است بدانید که قبلا فقط به یک کشور محصولات صادر می کردیم، اما اکنون به 30 کشور جهان محصولات صادر می کنیم.

وی همچنین درباره اقدامات انجام شده برای صادرات نیز بیان کرد: شرکت پلیمر آریاسول با سبد فروشی سعی می کند از فروش تک محصولی و برخی گریدهای خاص فاصله گرفته و سبد متنوعی از محصولات خود را به مشتریان خود عرضه کند.

امیدواریم در 24 ماه آینده تکمیل شود.

به گفته حیدرزاده، سبد تولیدی شرکت پلیمر آریاسول شامل یک میلیون و صد هزار تن اتیلن، 375 هزار تن پلی اتیلن سبک، 375 هزار تن پلی اتیلن متوسط ​​و سنگین و 100 هزار تن C3+ در سال است.

وی همچنین به سهامداران خود گفت: سهامداران ما باید مانند گذشته مطمئن باشند که آریا ساسول رهبری را در دستور کار خود قرار خواهد داد و تلاش همه کارکنان، کارگران و مسئولان این واحد این است که اتفاقات خوبی برای آنها رقم بخورد. .

شایان ذکر است شرکت پلیمر آریاساسول بر اساس مدیریت بهینه منابع و ارتقای سرمایه انسانی و رضایت همگان، اتیلن، پلی اتیلن و سایر محصولات پتروشیمی را با کیفیت بالا و در محیطی سالم، ایمن و دوستدار محیط زیست تولید می کند ذینفعان سازمان ، از جمله این شرکت در صنعت و بازار سرمایه فعال هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.