افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

رکورد استثنایی بیرانوند در لیگ برتر; مدافع شماره یک تیم ملی استقلال – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 149191
رکورد استثنایی بیرانوند در لیگ برتر;  مدافع شماره یک تیم ملی استقلال – پرسپولیس نیوز

علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس و هوادار موفق شد دروازه خود را نزدیک نگه دارد و رکورد خود را بهبود بخشد. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر هواداران تهرانی را شکست دهد. شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی موفق شدند دروازه خود را بسته نگه […]

علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس و هوادار موفق شد دروازه خود را نزدیک نگه دارد و رکورد خود را بهبود بخشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر هواداران تهرانی را شکست دهد. شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند. این تیم پس از دو دیدار مقابل صنعت نفت آبادان و سپاهان موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

کارنامه قابل توجه مدافع ملی پوش پرسپولیس در روزهای بد این تیم نکته قابل توجهی است. بیرانوند پیش از این مقابل 31 تیم لیگ برتری بازی کرده بود و موفق شده بود مقابل 30 تیم دروازه خود را بسته نگه دارد. هوادار تهران تنها تیمی بود که بیرو هرگز نتوانسته بود مقابلش دروازه خود را بسته نگه دارد. بیرانوند فصل گذشته در 3 بازی به مصاف این تیم تهرانی رفت که حاصل آن دو برد 3 بر یک و یک باخت یک بر صفر بود و هواداران تنها دروازه بان مقابل شماره یک تیم ملی بودند. او نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد. این در حالی است که او حتی مقابل تیم فعلی اش پرسپولیس هم موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد.

بیرانوند روز گذشته هیچ مشکلی در مقابل هوادار نداشت و به همین دلیل این دروازه بان موفق شد دروازه خود را مقابل هوادار بسته نگه دارد و به این ترتیب در برابر 31 تیم لیگ برتری که مقابلش قرار داشت دروازه خود را بسته نگه دارد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس حالا با ثبت این رکورد تاریخی با روحیه بالایی برای رویارویی با استقلال تهران در شهرورد پایتخت آماده می شود. این دروازه بان موفق شد ششمین کلین شیت خود را در این فصل ثبت کند و تنها در 4 بازی دروازه خود را باز شده دیده است. نکته جالب اینجاست که بیرو امسال تنها در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بیش از یک گل دریافت کرد و قرمزها با دریافت تنها 5 گل بهترین آمار لیگ برتر را دارند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)