افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

رکوردهای گینس برای زنان که هنوز هیچ مردی آن را نشکسته است

  • کد خبر : 409798
رکوردهای گینس برای زنان که هنوز هیچ مردی آن را نشکسته است

به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم به موضوع جذاب زنان رکورددار جهان بپردازیم و در این قسمت 10 مورد از آنها را به شما معرفی می کنیم که در نوع خود جذاب هستند. 1. سریع ترین زمان برای له کردن سه هندوانه بین پاها اولگا لیاشچوک اوکراینی در مدت 14.65 ثانیه سه هندوانه […]

به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم به موضوع جذاب زنان رکورددار جهان بپردازیم و در این قسمت 10 مورد از آنها را به شما معرفی می کنیم که در نوع خود جذاب هستند.

1. سریع ترین زمان برای له کردن سه هندوانه بین پاها

اولگا لیاشچوک اوکراینی در مدت 14.65 ثانیه سه هندوانه را بین ران های خود له کرد. او امیدوار است روزی به عنوان قوی ترین زن جهان شناخته شود.

2. پایین ترین حالت اسکیت لیمبو با مسافت 25 متر.

شریستو شارما با اسکیت لیمبو در فاصله 25 متری زیر طناب هایی که تنها 16 سانتی متر از زمین فاصله داشتند، به این رکورد دست یافت.

سریستو شارما

3. بیشترین تعداد ضربه به سر.

در تاریخ 1 ژوئن 2016 به مدت یک دقیقه 59 توپ فوتبال با سر دانش آموزان سیلوانا شاون در کانادا مورد اصابت قرار گرفت و تماشاگران زیادی در این مدرسه حضور داشتند و شاهد این قهرمانی بودند. این ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما تصور کنید چقدر می تواند خسته کننده باشد.

4. مسن ترین ژیمناستیک فعال.

یوهانا کواس پیرترین ژیمناستیک جهان است. در سال 1391 در 86 سالگی در مسابقات ژیمناستیک شرکت کرد و نامش در کتاب رکوردها ثبت شد. او اکنون 91 ساله است و همچنان به این ورزش ادامه می دهد.

یوهانا کواس

5. بزرگترین موفقیت در تاریخ تنیس

مارگارت کورت دارای 24 عنوان مختلف است و هفت بار رکورد تنیس مردان را شکسته است.

6. بیشترین مدال طلای المپیک در بسکتبال

ترزا ادواردز 4 مدال طلای المپیک و یک مدال برنز بسکتبال دارد. در حالی که کارملو آنتونی که قهرمان مردان این رشته است تنها سه مدال طلا و یک برنز دارد.

ادوارد ترزا

7. مسن ترین فرد زنده دنیا.

دونا اما مارتینا لوئیجیا مورانو آخرین فردی است که در قرن نوزدهم روی این سیاره متولد شده است. او در 29 نوامبر 1899 به دنیا آمد و اخیراً تولد 117 سالگی خود را در ایتالیا جشن گرفت.

8. مسن ترین فرد جهان.

مسن ترین سن در جهان 122 سال و 164 روز است.

جین لوئیز کلمنت در 21 فوریه 1875 متولد شد و در 4 آگوست 1997 درگذشت. در واقع الکساندر گراهام بل یک سال پس از او تلفن را اختراع کرد.

جین لوئیس کلمنته

9. جوان ترین دارنده مدال طلای المپیک

مارجوری گوسترینگ در سال 1936 در سن 14 سالگی مدال طلای المپیک را در شیرجه به دست آورد و هنوز هیچکس رکورد او را شکسته است.

10. کمترین زمان برای زدن سه گل در فوتبال

کارلیلوید در جام جهانی 2015 زنان در 16 دقیقه سه گل به ثمر رساند. بنابراین زدن سه گل در 16 دقیقه قطعا سطح تخصصی می خواهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.